Zavrieť

Deviatka smerujúca na oddych do obratiska Karlova Ves

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Deviatka smerujúca na oddych do obratiska Karlova Ves.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul., obratisko Karlova Ves
Dátum: 28.3.2021
Vozidlo: Škoda 29T ForCity Plus #7426
Galéria: Bratislava › Škoda 29T ForCity Plus
Nakuknutie do Karlovej Vsi a Dúbravky (9.6.2021)
Linka: 9
Autor: DJJD
Počet zobrazení: 2408

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

12.6.2021
#15 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: HORVI #14:
Nebudú tie spoje napráskané preto, lebo sa jazdí v 6-minútovom intervale? Neviem, či by bolo zrovna najlepšie, keby do Dúbravky jazdili električky v nepravidelnom intervale.
Odpovedať
HORVI

HORVI

12.6.2021
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TomJ #13:
Nono, zas pozor, aj okolo 14tej je to tam napráskané. A aj keby, mohlo by byť, že každý druhý spoj linky 9 by išiel do Dúbravky a ostatné by končili na Kútikoch.
Odpovedať
TomJ

TomJ

12.6.2021
#13 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: HORVI #11:
Dúbravka nepotrebuje taký luxusný počet spojov. Okrem rannej špičky by to vozilo vzduch.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

12.6.2021
#12 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #8:
Chcel som napísať "pred prvým prestávkujúcim poradím" .
Odpovedať
HORVI

HORVI

12.6.2021
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: TomJ #10:
Až do Dúbravky. Aspoň by bola posilnená Dúbravka.
Odpovedať
TomJ

TomJ

11.6.2021
#10 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: HORVI #9:
A linka 4 by potom končila v KV alebo chceš, aby obe jazdili až do Dúbravky?

Inak, myslím si, že tu riešime neexistujúci problém.
Odpovedať
HORVI

HORVI

11.6.2021
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: Urbanway 2423 #4:
Napadol mi jeden (ne)reálny nápad: Linka 4 by mala dlhšiu prestávku na Stn. N. Mesto/ZP a L9 by bola predĺžená do Dúbravky, kde by mala dlhšiu prestávku.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

11.6.2021
#8 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TomJ #5:
Bez predbiehania by to nešlo - kto pokryje dieru, ktorá vznikne za prvým prestávkujúcim poradím? To sa dá jedine na konci špičky.
Odpovedať
Solider

Solider

11.6.2021
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #6:
Problémy s kapacitou obratísk v súčasnosti nie sú a ak by niekde vznikol problém, tak sa dá efektívne vyriešiť nasadením striedačov.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

10.6.2021
#6 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TomJ #5:
U krátkych liniek s malým počtom vozov asi áno, ale u liniek s 20 a viac poradiami už podľa mňa začína byť pomaly problém s kapacitou obratísk (nehovoriac o tom, že vždy je lepšie, ak je jedna koľaj v obratisku voľná (príp. na nej stojí iba jeden voz pár minút) pre prípad MU). Čo sa týka obehov, tak tie podľa mňa nie sú problém, keďže už v súčasnosti stoja nové električky v Ružinove na jednej koľaji a staré na druhej, takže s obiehaním poradí by nemal byť problém.
Odpovedať
TomJ

TomJ

10.6.2021
#5 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #2:
Asi je jednoduchšie spraviť obehy tak, že všetky poradia majú dlhú prestávku na tej istej konečnej, aby nemuselo dochádzať k vzájomnému predbiehaniu poradí. Linka 4 je iný prípad, to sú v podstate dve samostatné linky jazdiace pod jedným číslom.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

10.6.2021
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: HORVI #3:
Myslím si, že je praktickejšie, keď prestávkuje v oboch obratiskách (aj keď trochu menších) menej vozov, ako keď na jednej konečnej prestávkujú všetky vozy (v Ružinove ešte navyše stojí aj ZV), ale keď to nespôsobuje problémy, tak ok.
Odpovedať
HORVI

HORVI

10.6.2021
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #2:
Mne sa to nezdá divné, pretože L4 má v smere na N. Mesto dva rozdielne ciele, zatiaľ čo L9 v smere do Ružinova iba jeden. Podľa mňa nie je dôvod, aby staré vozy L9 prestávkovali napr. na Kútikoch dlhšie ako v Ružinove a nové vozy by dlhšie prestávkovali v Ružinove ako na Kútikoch. Navyše, keď bude nejaké vozidlo odstavené na jednej z dvoch koľají na Kútikoch, tak musia ísť tie električky za sebou bez ohľadu na to, či je tá električka stará alebo nová a bez ohľadu na to, že staré električky aby mali dlhšiu prestávku na Kútikoch a nové by mali dlhšiu prestávku v Ružinove.
Navyše, ako som vyššie spomínal, Kútiky majú iba dve koľaje na rozdiel od Dúbravky a Ružinova. Obratisko ZP má (by som to nazval) 2,5 koľaje a obratisko Stn. N. Mesto má dve koľaje, lenže na Zlaté Piesky chodí prestávkovať dvakrát menej električiek ako na Kútiky, čiže toľko koľají tam stačí. To isté sa týka aj obratisko Stn. N. Mesto.
V skratke: Obratiská Kútiky a Ružinov sú dvakrát využívanejšie ako zvlášť obratisko ZP a zvlášť ako obratisko Stn. N. Mesto.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

10.6.2021
#2 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Inak, podľa mňa je trochu zvláštne, že zatiaľ čo na takej 4 čerpajú staré vozy prestávku v Dúbravke a nové na ZP, tak na 9 čerpajú všetky vozy prestávku v Ružinove. 😃
Odpovedať
HORVI

HORVI

10.6.2021
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Na oddych? Ja beriem oddych 10 a viac minút, nie to, že 9ka zastaví na 2 minúty v obratisku potom ide znovu do Ružinova, kde má riadny oddych.
Odpovedať