Zavrieť

Pôvodná lanová dráha z roku 1889 fungovala na princípe zaťaženia horného vozňa vodou; bola trojkoľajnicová s Riggenbachovou ozubnicou, ktorá sa používala na brzdenie. Od roku 1911 má lanovka Abtovu výhybňu a je poháňaná elektrinou

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Pôvodná lanová dráha z roku 1889 fungovala na princípe zaťaženia horného vozňa vodou; bola trojkoľajnicová s Riggenbachovou ozubnicou, ktorá sa používala na brzdenie. Od roku 1911 má lanovka Abtovu výhybňu a je poháňaná elektrinou.
Príspevok:
Lokalita: Thunersee–Beatenberg Bahn
Dátum: 13.12.2020
Vozidlo: #1
Galéria: Slovensko a svet › Thunersee – Beatenberg-Bahn (TBB)
Thunersee-Beatenberg-Bahn (24.1.2023)
Linka:
Autor: d3k0
Počet zobrazení: 405

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
S499.1023

S499.1023

24.1.2023
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Chyba nahlásená v tomto príspevku bola opravená. Ďakujeme za nahlásenie.