Zavrieť

Súprava SIG / Holec #5020+5024 na konečnej zastávke pri centrálnej stanici

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Slovensko a svet › Európa › Holandsko › Utrecht (96/161)
Stiahnuť materiál
Súprava SIG / Holec #5020+5024 na konečnej zastávke pri centrálnej stanici.
Príspevok:
Lokalita: Jaarbeursplein
Dátum: 28.7.2019
Vozidlo:
Galéria: Slovensko a svet › Utrecht
Nielen úplne nová električková trať v Utrechte (7.11.2019)
Linka:
Autor: d3k0
Počet zobrazení: 2588

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
guest

guest

10.11.2019
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Neustále omieľaš metrové peróny. Ktorá BA/KE električka má nástupný schod vo výške 1m???
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

10.11.2019
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
A ešte na doplnenie: Ak si pozrieš posledné fotky v tejto galérii, tak uvidíš, že s metrovými perónmi je koniec. Aj na tejto starej trati - už sú objednané sedemdielne CAF-y a všetko pôjde na 330 mm nad TK v záujme lepšieho zapadnutia trate do mestského prostredia (citát z tlačovej správy mesta).
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

9.11.2019
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #12:
A ten horný okraj nástupnej hrany je meter nad TK alebo o čom stále nezmyselne točíš?
Odpovedať
guest

guest

8.11.2019
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
29T/30T aj T6 majú dvere len po horný okaj nástupnej hrany.
Odpovedať
ceres

ceres

8.11.2019
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #9:
Nejde o výšku, ale o to, že sa niekam aj musia byť schopné vyklopiť. Pokiaľ je ich spodný okraj nižšie ako výška nástupej hrany Škodoviek, čo asi je, tak pri "prirazení" nástupišťa k Škodovke tak, aby tam bola vo vodorovnom smere čo najmenšia medzera, tie výklopné na T6/K2 nebudeš mať ako otvoriť. To je ostatne aj dôvod, prečo sa od výklopných dverí na novších vozidlách upustilo, ale nejaký ten rok tu s nami ešte budú...

Navyše si písal o efekte zamedzenia prebiehania cez koľaje. Tomu 300mm nástupište nijako nezabráni, ergo si také asi ani nemyslel...
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

8.11.2019
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #7:
Pod obrázkom 100cm nastúpíšť si sa spýtal, prečo aj my nemáme takéto. Tak sa nečuduj, prečo vznikla diskusia okolo toho a nie niečoho iného, keď si ju spôsobil.

Pokiaľ viem, schodík do Škodoviek je len na starých zastávkach, dnes sa projektuje už na +/- 300mm nad TK. Len teda bohužiaľ modernizácie sa vlečú.
Odpovedať
guest

guest

8.11.2019
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
"Jeden" 🙂 Myslel som by bola hrana po značku "ponoru" https://img.topky.sk/podkapotou/1280px/1448409.jpg/elektricka-nizkopodlazna-ForCity-Plus-Skoda-30-T.jpg
Na T6 som nemyslel. Dvere vyzerajú byť vyššie ako u škodoviek https://imhd.sk/ba/media/gn/00217238/dopravny-podnik-testuje-trojvoznovu-supravu-elektriciek.jpg
Odpovedať
ceres

ceres

8.11.2019
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #7:
Škodovka má pri dverách nejaké schody?
A výklopné dvere z T6 a K2 nechávajú pozdravovať.
Odpovedať
guest

guest

7.11.2019
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Kde som písal, že to bude 100cm? Neviem koľko je dnešná hrana nástupištia, ale keď byť bola vyššie o cca 10 cm tak škodovka by mala na tej úrovni najnižší schod. žiadna diera by tam nebola.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

7.11.2019
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #3:
Výborne, takže ani sedliacky rozum nemáme poruke?
Ak sa má dať do rovnakého vozidla nastúpiť aj z 30 cm výšky, aj zo 100cm výšky, musia byť medzi týmito dvoma úrovňami nejaké schody. A na to, aby si na vysokých perónoch nemusel preskakovať nimi vytvorenú dieru, musíš na ich vrchu mať niečo vyklápacie, čo ju premostí.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

7.11.2019
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #1:
Pretože nemáte v BA a v KE vozidlá s nástupnou výškou 1 m nad TK.
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

7.11.2019
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #3:
Kde v Košiciach nie je zastávka s nástupnou hranou vo výške prvého schodu vozidla?

(Zastávky na Bardejovskej ulici nerátam.)
Odpovedať
guest

guest

7.11.2019
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Prečo hneď všetky? A aké sklopné schody?
Hrana novobudovaných nástupíšť by bola na úrovni posledného posledného/najnižšieho schodu všetkých električiek.
Nielen v centre ale aj tam kde nie je dostatok priestoru (pás medzi traťou a cestou) by nebolo kde umiestniť šiknú plochu, tam by zostali zastávky klasického typu. Zoberme si to Slovensky, jednoducho nedá sa.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

7.11.2019
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #1:
A aký benefit by to malo? Znamená to prebudovať všetky nástupištia, dosadiť všetkým vozom nejaké sklopné schody (keďže nevieš zo dňa na deň vymeniť celý vozopark ani prekopať mesto), preriešiť polohu zastávok v centre, komplikuje sa bezbariérový prístup... A výsledkom len toľko, že voz má podlahu celoplošne v rovnakej výške. Na môj vkus nevyvážený pomer cena/výkon.
Prebiehanie sa dá omnoho ľahšie a elegantnejšie vyriešiť jedným zábradlím medzi koľajami.
Odpovedať
guest

guest

7.11.2019
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Prečo aj v BA a KE nemáme takéto nástupištia? Okrem komfortu pri nastupovaní by to malo aj východu, že by nikto len tak neprebiehal cez trať a nástupištia.
Odpovedať