Zavrieť

#6000, Gagarinova ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Trollino v rôznych častiach mesta (3.12.2020) (2/29)
Stiahnuť materiál
Príspevok:
Lokalita: Gagarinova ul.
Dátum: 20.11.2020
Vozidlo: Solaris Trollino 24 #6000
Galéria: Bratislava › Testované trolejbusy › Solaris Trollino 24
Trollino v rôznych častiach mesta (3.12.2020)
Linka:
Autor: belovič photography
Počet zobrazení: 3021

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

5.12.2020
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #16:
Ja v tom problém tiež nevidím, veď to by tam v podstate bola iba jedna klasická výhybka a jedno klasické kríženie.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

5.12.2020
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #14:
Predstavivosť nemám zlú 😃 len sa sem nedá pridať obrázok, takže ti ho musím hodiť do všeobecnej. Ak vidíš nejaký problém v ťahaní TV takým spôsobom, nebránim sa samozrejme diskusii, keďže som neštudoval projektovanie tratí.
Odpovedať
lostrail

lostrail

5.12.2020
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
OK, tak asi som si pomylil nadjazdy ;-P. Ako tak pozeram na tu zeleznicu, tam sa naozaj neda velmi pohnut. Paradoxne je to prave smer do mesta, ktory ma malu rezervu, ktora by mohla byt OK v kombinacii s miernym zuzenim pruhov. Ale smer sidlisko je naozaj uzky.

Tazko povedat, ci je drahsie prebudovat cely nadjazd alebo "len" vybudovat novu samostatnu "ruru" v tomto mieste:
https://www.google.com/maps/@48.1438573,17.1891537,3a,75y,290.49h,79.92t/data=!3m6!1e1!3m4!1s36NpQLbIlZr3Gjg_W5fkog!2e0!7i13312!8i6656
Odpovedať
si

si

4.12.2020
#14 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #13:
vies si to predstavit v kombinacii s tym ako tahat trolejove vedenie ? 🙂
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

4.12.2020
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #12:
Z mostov cez Malý Dunaj má dva pruhy len ten západnejší - a aj tam je to podľa mňa riešiteľné likvidáciou chodníčkov po oboch okrajoch. Nová pešia lávka ľahkej konštrukcie sa predsalen jednoduchšie zrealizuje, než rozširovanie existujúceho cestného mosta.
Čo sa podjazdu pod železnicu týka, nedalo by sa to aspoň v kritickejšom "rannom" smere riešiť tak, že by sa z buspruhu pokračovalo akoby hore na Čučoriedkovú a hneď za podjazdom by sa odpojil novou odbočkou späť doľava na Gagarinku (za patričných výškových úprav)?
Odpovedať
si

si

4.12.2020
#12 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #11:
podjazd popod mierovu ma sirkovu rezervu na to aby si tam pridal dalsi jazdny pruh v kazdom smere, problematickejsi je v tejto lokalite podjazd popod zeleznicu (a potom to co spominas - tie mosty cez maly dunaj a nasledna krizovatka 🙂 )
Odpovedať
lostrail

lostrail

4.12.2020
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Gagarinka sa da riesit aj stavebne na 1+2+2+1, len to chce odvahu a pustit sa do roboty. Ked sa to preda ako pridanie kapacity pre MHD, financovat by sa to dalo aj z korona penazi. Miesto tam na to je, popod obchvat by to slo bud za cenu mierneho zuzenia lavych pruhov alebo tahania samotnej BUS cesticky okolo tych pilierov. Problemom je akurat podjazd popod Mierovu (musel by sa prerobit) a most cez Maly Dunaj, kde by bolo nacim konecne celu krizovatku prebudovat na MUK.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Minko

Minko

4.12.2020
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #9:
buspruhy nespochybňujem... dobre navrhnutý buspruh má význam samozrejme... ale tento pškvil čo je tuto na fotke a ešte ten pred ním pred križovaním s D1 by som zrovna užitočnými nenazval 🙂
Odpovedať
Solider

Solider

3.12.2020
#9 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Minko #8:
Buspruhy samozrejme význam majú, pôvodné meškania vo výške 45 až 60 minút sa skrátili na 10 - 15 minút v smere jazdy z mesta na DH.
Odpovedať
Minko

Minko

3.12.2020
#8 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #7:
samozrejme o chýbajúcom nástupišti ani nehovorím. Ale je to fakt skvelé ak v "odklonovej" trase ktorá už pred odklonom mala problém s kapacitou tú kapacitu zarúbavame ešte takýmito nezmyslami a že to vôbec aj niekto odsúhlasí, to mi nejde do hlavy už vôbec. Btw. v tomto úseku takisto sa musím priznať, že občas "zneužívam" buspruh ak pokračujem na ulicu svornosti.🙂 Teda ja by som ho nazval že ho akosi bojkotujem, pretože neverím tomu, že prispieva zrýchleniu dopravy.Naopak vynikajúco je vyriešené križovanie Popradskej s Ulicou Svornosti pre MHD samostatným odbočovacím minipruhom a samostatným semafórom :)tam je reálne vidieť že to prínos má 🙂
Odpovedať
Solider

Solider

3.12.2020
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Minko #4:
Áno, je tu problém v tom, že sa tri jazdné pruhy zbiehajú do jedného. Tam zákonite musí vzniknúť lievik. Bolo by dobré zistiť, ktoré z týchto riešení by bolo výhodnejšie pre VHD.

Čo sa týka zastávky na Cintoríne Vrakuňa, je to kvôli polohe trolejového vedenia. Ale tam chýba aj normálne civilizované vyvýšené nástupište, takže nedostatkov je tam viac.
Odpovedať
Ike

Ike

3.12.2020
#6 Ohodnotiť kladne 9 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Viliam22 #3:
V meste sú miesta, kde sa BUS pruhy "zneužívajú", hoci to zákon umožňuje. Ak ja, alebo niekto iný neobmdzuje žiadne vozidlo MHD, tak s tým nemám žiadny problém.

Ja osobne takto využívam BUS pruh na Vajnorskom nadjazde v smere z D1 na Starú Vajnorskú. Sú tam dva pruhy, ľavý BUS pruh a pravý priebežným pričom asi 100 m pred križovatkou BUS pruh končí a prechádza do pravého priebežného. Ľavý sa mení na odbočovací. Ak stojím v zápche v pravom priebežnom a mám na dohľad križovatku a vidím, že v ľavom odbočovacom pruhu je na mňa miesto bez toho, aby som zasahoval do BUS pruhu, tak pozriem, či nejde autobus a celú kolónu cez ľavý BUS pruh obídem. Obmedzím 0 ľudí a naopak zvýšim priepustnosť križovatky v priebežnom pruhu.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Valec

Valec

3.12.2020
#5 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viliam22 #3:
Ktoré ale a/tbusy nijako neobmedzujú. Možno by bolo vhodnejšie v tomto mieste spraviť bus+odbočovací pruh, ako napr. na Vajnorskom nadjazde.
Odpovedať
Minko

Minko

3.12.2020
#4 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Viliam22 #3:
tento úsek je zbytočnosť iba zhoršuje dopravnú situáciu. mimochodom pozrel som to na google streets z júna 2019 (neviem že by sa tam niečo menilo) a buspruh začína až za zastávkou- teda BMW v buspruhu zrejme nie je. Navyše ten pokus o buspruh končí na križovatke s Mierovou t.j. môže mať tak cca 200 metrov od zastávky smerom nikam. Výsledok? vďaka existencii tohto buspruhu vznikajú zápchy z tohto miesta na resp. tesne za ním smerom až ku križovaniu s D1 nakoľko sa tu nezmyselne miešajú pruhy kvôli 200 metrom. Nehovoriac o Ďalšom nezmysle, a to je zastávka cintorín Vrakuňa, kde kvôli trolejom musia stáť trolejbusy riadne v pruhu pri státí v zastávke.
Odpovedať
Viliam22

Viliam22

3.12.2020
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Tento úsek zneužívajú tí ktorí odbočujú doprava na Mierovú
Odpovedať
Minko

Minko

3.12.2020
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #1:
to nie je to miesto kde buspruh o pár metrov skončí- hneď za podzjadom mosta pri odbočení z Mierovej?? (nezastávam sa BMW ale tento navrhnutý buspruh to je čisté fiasko) resp. nezačíta ten buspruh až touto zastávkou?
Odpovedať
Miro

Miro

3.12.2020
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
A za Trollinom BMW v BUS pruhu 😠
Odpovedať