Close

#7513, 7521, route X1, Jantárová cesta, zastávka Jungmannova

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (30 Jul 2016) (4/21)
Download item
Discussion post:
Location: Jantárová cesta, zastávka Jungmannova
Date: 30.7.2016
Vehicle: Škoda 30T ForCity Plus #7513
Škoda 30T ForCity Plus #7521
Gallery: Bratislava › Škoda 30T ForCity Plus
Route: X1
Author: DuPe
Times viewed: 2775

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
mku81

mku81

1 Aug 2016
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #1:
Vyluky, su skor v rezii mesta ako objednavatela... Aj ked je pravda, ze zvladnutie vyluk je velakrat velmi chabe 😃
Reply
Miro

Miro

1 Aug 2016
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: dupe #7:
Beriem, tiež mi to napadlo. Takže najlepšie riešenie by asi bolo to tvoje, jazdiť s jedným vozidlom po jednej koľaji s dvoma vodičmi.
Reply
dupe

dupe

1 Aug 2016
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #3:
Sucasne riesenie bolo pre cestujuceho vyhodne v tom ze prisiel na svoju zastavku a z nej mu isla elektricka, aj ked v horsom inervale.
Tvoje riesenie zdvojnasobi kapacitu (asi by sa na oplatku jazdilo v polovicnom intervale ? ) ale zvysi naroky na riadenie. Na kazdej zastavke by musel dispecer usmernovat ludi a presuvat ich medzi nastupistami a aj napriek tomu by ludia blaznivo skakali napr. na Farskeho do otvoreneho zvrsku pred elektricky. Ved cestujuci ocakava ze mu vodic zavrie dvere pred nosom, za tie roky je tak nauceny...
Reply
dupe

dupe

31 Jul 2016
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: dupe #5:
...nervozny, prisiel z mesta zastup dvoch vozov, vid. dalsie fotky v update. V tom case mala sluzobne po tej kolaji prichadzat X1 z petrzalky. Dispecer nasadol do auticka a utekal zastavovat X1. Az ked sa uvolnila trat pristavili prvy voz z mesta k mytnemu domceku.
Reply
dupe

dupe

31 Jul 2016
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: Peon #4:
Tretia elektricka bola zalozak v Petrzalke.
Nasa jazda Jungmannova - mesto - Jungmannova spolu s cakanim na najblizsi mozny spoj trvala 13:15 - 13:55.
Oznacenie X1 nemala ziadna.
Obnovenie bolo zaujimave: ked 10 minut neprichadzal z petrzalky ziaden voz a dav na zastavke bol ne
Reply
<a href='mailto:peon [zavinac] chello [bodka] sk' >Peon</a>

Peon

31 Jul 2016
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: dupe #2:
Presne tohto som sa obával, že pri prechode z premávky liniek 1 a 3 na X1 dôjde k zastaveniu premávky. 20 minút je naozaj dosť! ? Obnovenie dopravy bolo tiež spojené s nejakým výpadkom?

Na žiadnej fotke nie je električka správne označená ako linka X1. Kde urobili soudruzi chybu? ? 3 električky sa tam ako pomestili? Interval 10 až 15 minút na X1 fakt dosť zlé. ?

Zaujímavé, v tom čase sme ešte mali kultúrny program na Hviezdoslavovom nám. a odtiaľ sme začali vychádzať až o 14:40 h. Vrátili sme sa tam o 15:20 h. Počas pochodu som v krátkosti na video zachytil elektronickú informačnú tabulu na zastávke Šafárikovo nám., ktorá informovala o dopravných obmedzeniach. Neviem však na základe čoho o 15:04 h predpokladala príchod električky o 10 minút - tá tam určite prišla neskôr... https://onedrive.live.com/?authkey=%21AOP2xCzv%5FAFI9h8&cid=2E87B4C9F5BEA474&id=2E87B4C9F5BEA474%2122297&parId=2E87B4C9F5BEA474%2122289&o=OneUp
Reply
Miro

Miro

31 Jul 2016
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: dupe #2:
Už som sa pýtal v inej diskusii, ale odpoveď som nevidel: Prečo by nemohli jazdiť dve električky ako teraz, ale brať cestujúcich oboma smermi, nevracať sa naprázdno?
Reply
dupe

dupe

31 Jul 2016
#2 Rate positive 1 Rate negative
No a teraz si predstav ze po zacati vyluky cca 13:15 az do 13:35 neslo nic do mesta. Ked sa to "rozbehlo" interval sa ustalil na 10-15 minut. To je stale priserne oproti beznym 7,5.
A to tam boli 4 ks dispecerov s vozmi snad z celeho mesta a 3 elektricky s vodicmi.
Z mojho amaterskeho pohladu by bolo lepsie riesenie ake sa pouziva vsade inde vo svete - jeden voz jazdiaci obojsmerne po jednej kolaji, idealne s dvoma vodicmi (v kazdej kabine jeden) a robit rychle obraty na konecnej. Prebytok dispecerov rozmiestnit na dve nacestne zastavky nech informuju cestujucich ze sa pouziva len jeden peron...
Reply
Ike

Ike

30 Jul 2016
#1 Rate positive 1 Rate negative
DPB je potrebné odobrať licenciu, pretože ich kroky namierené na naštvanie cestujúcich už prekonávajú všetky medze.
Reply