Zavrieť

Záložné vozidlo #6109 vychádza z obratiska Cintorín Vrakuňa

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Trolejbusy (4.6.2021) (9/18)
Stiahnuť materiál
Záložné vozidlo #6109 vychádza z obratiska Cintorín Vrakuňa.
Príspevok:
Lokalita: Obratisko Cintorín Vrakuňa
Dátum: 24.1.2021
Vozidlo: Škoda 30 Tr SOR #6109
Galéria: Bratislava › Škoda 30 Tr SOR
Trolejbusy (4.6.2021)
Linka:
Autor: Max
Počet zobrazení: 1359

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Trammat

Trammat

5.6.2021
#14 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #11:
Tak pri tom, za akého zvukového sprievodu ten agregát na niektorých vozoch nabieha by som sa ani nedivil, keby ho v niektorých prípadoch radšej nechávali nahodený celý čas.
Odpovedať
HORVI

HORVI

5.6.2021
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #5:
Áno, myslel. 🙂
Odpovedať
HORVI

HORVI

5.6.2021
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #4:
Prepáč, pomýlil som sa, po Šancovej...
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

5.6.2021
#11 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #7:
A to má pre nich naozaj zmysel, vliecť sa na slabom agregáte len aby nemuseli kontrolovať palice? Či by im potom nebolo lepšie na autobuse s normálnym motorom...
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

5.6.2021
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #7:
Z tohto usudzujem, že asi neexistuje nejaký predpis, ktorý by určoval, kedy môže a nemôže vodič jazdiť na naftu, vďaka čomu sa zbytočne páli nafta pod trolejami.
Odpovedať
IBBI

IBBI

5.6.2021
#9 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #8:
Otazka ano - ja som nahlas napisal odpoved. 😉
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

5.6.2021
#8 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #7:
Myslím si, že to, prečo trolejbus páli naftu, keď môže ísť na elektrinu, je legitímna ekonomická aj ekologická otázka
Odpovedať
IBBI

IBBI

5.6.2021
#7 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Neviem co riesite - proste sa im nechce to nasadzovat a aj jazda je pre nich pohodlnejsia ked nemusia strazit zberace. 😉
Behate okolo horucej kase...
Odpovedať
Andy

Andy

4.6.2021
#6 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #1:
Podobne som si včera všimol 25Tr, že jedna prišla na Molecovu na diesel.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

4.6.2021
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #4:
Asi myslel Šancovú. Ja som už tiež viackrát videl, že v špičke jazdili niektoré vozy na 210 celú trasu na naftu. Predpokladal som, že to je kvôli rýchlosti, aby nemuseli nasadzovať zberače, spomaľovať na kríženiach a pod., ale aj tak mi to nepríde (za normálnych okolností, t.j. žiadna nehoda, ktorú by trolejbus nevedel obísť a pod.) ako úplne správny postup.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
3pa3ck3

3pa3ck3

4.6.2021
#4 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: HORVI #3:
Linka 210 nepremáva po Pražskej...
Odpovedať
HORVI

HORVI

4.6.2021
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: Urbanway 2423 #1:
Ja som zopárkrát dokonca videl, že jazdí na naftu aj na linke 210 v úseku Hl. st. - AS. Aby som bol konkrétnejší, videl som ju tak premávať na Pražskej.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Minko

Minko

4.6.2021
#2 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #1:
potvrdzujem nie je to náhoda, všimol som si to aj ja 🙂
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

4.6.2021
#1 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
V poslednej dobe som si viackrát všimol, že degeše na ZV jazdia na naftu aj pod trolejami vedel by mi niekto ozrejmiť, aké pravidlá platia pre použitie dieselagregátu?
Odpovedať