Zavrieť

Otváracia jazda systému VLT Carioca v Rio de Janeiro s električkou Alstom Citadis sa udiala v roku 2016

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Nové električkové trate vo svete (7.1.2018) (5/11)
Stiahnuť materiál
Otváracia jazda systému VLT Carioca v Rio de Janeiro s električkou Alstom Citadis sa udiala v roku 2016.
Príspevok:
Lokalita:
Dátum: 5.6.2016
Vozidlo: #102
Galéria: Slovensko a svet › Alstom Citadis 402
Slovensko a svet › Rio de Janeiro
Nové električkové trate vo svete (7.1.2018)
Linka: 1
Autor: Fernando Frazão / Agência Brasil [CC BY 3.0], Wikimedia Commons
Počet zobrazení: 2361

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
lostrail

lostrail

8.1.2018
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Taki francuzi su v tych vyhladoch fanatici. Akonahle by trolej spatil nejaky chraneny vyhlad, uz aj idu s najapanim do zeme. Cital som o tom, ake mali porodne bolesti v Bordeaux s tym APS systemom. Bezchybne to udajne fungovalo az cca. 2-3 roky po otvoreni prvej trate (asi 2006), kedze samosprava odklepla nasadenie riesenia, ktore v tom case este nebolo dotiahnute. Takze to tam mali taky labak. Dnes to uz ale maju odladene. Nieco viac tu:
http://www.manlymania.net/Tramway/Bordeaux%20Trams%20and%20APS.pdf
(kapitola Reliability)

Pise sa tam aj o cene:

"CUB state that the APS costs about €1.5 million per km, covering all elements."

V Bratislavskych podmienkach budeme radi, ak sa tu vobec otvoria nejake nove trate.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

8.1.2018
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #2:
Výrazne drahšie je napájane zo zeme (ÄPS - alimentation par sol) ale niektorým mestám to za voľný pohľad hore stojí.
Odpovedať
Majo

Majo

8.1.2018
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #2:
Pri električkách je najlacnejším riešením odber prúdu z trolejového vedenia, samozrejme.
Odpovedať
Miro

Miro

8.1.2018
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #1:
Zato sa našli peniaze na tretiu napájaciu koľajnicu.

To by ma vážne zaujímalo, čo je drahšie, či pri stavbe zvršku pridať napájaciu koľajnicu a ušetriť za stĺpy plus trakčné vedenie alebo naopak?
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

7.1.2018
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Tse, amatéri, ani na trolej nemali peniaze... 😉 🙂
Odpovedať