Zavrieť

#6726, linka 47, Záhradnícka ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Trolejbusy › Škoda 27 Tr Solaris (95/152)
Stiahnuť materiál
Príspevok:
Lokalita: Záhradnícka ul.
Dátum: 25.10.2023
Vozidlo: Škoda 27 Tr Solaris #6726
Galéria: Bratislava › Škoda 27 Tr Solaris
Nové trolejbusy v akcii (15.11.2023)
Linka: 47
Autor: DJJD
Počet zobrazení: 5318

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Miro

Miro

16.11.2023
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mdriver23 #18:
Je to drátové vozidlo.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

15.11.2023
#19 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mdriver23 #18:
Možno je načase posunuť drôty 😃
Odpovedať
mdriver23

mdriver23

15.11.2023
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #1:
Ide tak kvoli drátom… Aby to na krížení a výhybke nehádzalo.
Odpovedať
Andrej

Andrej

15.11.2023
#17 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: shaggy #16:
Kokos. Prečítal si si vôbec tento dokument?

"2) Vodiči vozidiel, pre ktorých je vyhradený jazdný pruh určený, sú povinní vyhradený jazdný pruh použiť prednostne."

Nikde nie je napísané, že ten pruh myši využívať exkluzívne. Keďže ty si túto fotku nespravil, a nebol si prítomný, tak vôbec nemôžeš vedieť prečo ten bus bol v ľavom pruhu. Možno v bus pruhu bol iný pokazený voz, možno ho tam blokovali robotníci, alebo taxikár, alebo autíčkar ktorý si myslí že zákon pre neho neplatí. Tieto informácie samozrejme nemáš, ale keďže sme na IMHD, treba sa na niekoho dobre rozčúliť, však?

Odpovedať
shaggy

shaggy

15.11.2023
#16 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: Andrej #15:
https://www.lewik.org/term/3454/jazda-vo-vyhradenom-jazdnom-pruhu-cestna-premavka/
Odpovedať
Andrej

Andrej

15.11.2023
#15 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 5
Reakcia na: shaggy #14:
Autobus má bežný pruh zakázaný, ak tam je aj bus pruh?

Veľmi zaujímavé veci sa na tejto stránke denne učím 🤔🤔🤔🤔
Odpovedať
shaggy

shaggy

15.11.2023
#14 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #11:
Tu je jasne vidieť, že prekážku neobchádza, cyklisti sú ďaleko pred nim. Každý deň stretávam vodičov MHD, ktorí porušujú vyhlášky. Ja do BUS pruhu ako šofér auta nepáchnem, aj keď je o 100 metrov odbočovací pruh, v ktorom nikto nestojí.
Odpovedať
Transportholic

Transportholic

15.11.2023
#13 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andy #9:
Tvoj prispevok predstavuje nadherny priklad, ako by sa mal spravat kazdy jeden cyklista v premavke najma co sa ohladuplnosti tyka, kedze v dnesnej dobe "pumpicky" poznaju iba svoje prava, no na svoje povinnosti a pravidla cestnej premavky akosi uz pozabudli, a navyse su drzi jak opice, ked ich clovek co i len upozorni.
Odpovedať
NOKS

NOKS

15.11.2023
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andy #9:
Popísal si to presne..."keď ešte nikoho policky nezaujímali" ...keď nebola propaganda tak vedeli spolu fungovať všetky typy dopravy...cyklisti sa držali na krajnici,jazdili za sebou ,rešpektovali rýchlejšie vozidla a to že sú zraniteľní...objem cyklistov sa za tie roky až tak rapídne nezvýšil,zmenilo sa akurát správanie...
Odpovedať
Solider

Solider

15.11.2023
#11 Ohodnotiť kladne 11 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: shaggy #10:
Môže obchádzať prekážky v buspruhu, zase nehroť to do extrému.
Odpovedať
shaggy

shaggy

15.11.2023
#10 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 13
Reakcia na: toldo #2:
Áno, trolejbus sa má šuchtať v BUS pruhu, keďže vozidlo má používať pruh, ktorý mu je primárne určený.
Odpovedať
Andy

Andy

15.11.2023
#9 Ohodnotiť kladne 14 Ohodnotiť záporne 1
K tým cyklistom a BUS pruhom. Škoda, že už medzi ľuďmi nefunguje zdravý rozum. V čase, keď ešte nikoho politicky cyklisti nezaujímali, a zo zákona ani poriadne nebolo jasné, či do BUS pruhu cyklista môže alebo nie, som takmer denne jazdil bicyklom v BUS pruhu cez Prievozskú kde jazdilo 5 liniek MHD a SADka, a nikdy si nespomínam na nejaké zdržiavanie ani konflikty. Keď bol pruh voľný, tak som v ňom normálne jazdil a nikomu to nevadilo, a keď náhodou išiel za mnou trolejbus, tak ma predbehol čiastočne cez druhý pruh, prípadne keď bola zápcha, tak som proste uhol do odbočky alebo na chodník, aby som nezdržoval ďalších 150 ľudí.
Odpovedať
tr3mp

tr3mp

15.11.2023
#8 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne 6
Reakcia na: Ike #6:
Súhlasím, že spájanie bus+cyklopruhu nie je najšťastnejšie riešenie, obzvlášť v miestach, kde jazdí veľa spojov MHD. Lenže otázka je, čo je lepšie riešenie a či vôbec na niektorých miestach existuje. Bolo by lepšie mať cyklistov na Štefánikovej či Záhradníckej vo vnútornom pruhu? Povolenie jazdy po chodníkoch na týchto uliciach tiež nie je podľa mňa dobré riešenie.
Inak často zaznieva argument proti budovaniu cyklistickej infraštruktúry, že cyklistov je málo a pruhy pre nich určené sú nevyužívané. A že v zime nejazdí takmer nikto. Ak je to pravda, tak by vlastne kombinované bus+cyklo pruhy nemali byť problémom, pretože neexistujúci alebo zriedkaví cyklisti nemôžu blokovať MHD 😃
Odpovedať
andy27

andy27

15.11.2023
#7 Ohodnotiť kladne 11 Ohodnotiť záporne 7
Reakcia na: Ike #6:
Cieľom aktivistov je proti sebe poštvať cyklistov, vodičov áut, vodičov MHD aj cestujúcich. Oni nechcú nič zlepšovať, oni chcú rozvrátiť existujúci spoločenský poriadok. Lebo inak sa ich počínanie nedá racionálne vysvetliť.
Odpovedať
Ike

Ike

15.11.2023
#6 Ohodnotiť kladne 20 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #5:
Cyklista je veľmi pomalá individuálna doprava. V tom autobuse je možno 40 ľudí, ktorí sa šuchcú kvôli jednotlivcovi, je to rovnaká analógia ako v prípade IAD. Toto spájanie pruhov nie je najšťastnejšie riešenie.

Štefánikova je dobrý príklad, hlavne ak je kolóna áut od SAV po Hodžovo námestie. Vtedy ten autobus prejde celú kolónu rýchlosťou cyklistu, lebo ho nemá ako predbehnúť a strata je odhadom aj 3 minúty.
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

15.11.2023
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 6
Reakcia na: 6503 #4:
A kam ma ist ten cyklista ? Vyliezt na chodnik ? Ale ten pripad ma riesenie len take ze cyklocestu treba vynat z bus pruhu
Odpovedať
6503

6503

15.11.2023
#4 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: toldo #2:
To je prave ta chyba - ze to je busocyklopruh. Na Stefanikovej casto vidim cyklistu v buspruhu ist stylom "MAM PRAVO!", "NIE, NEUHNEM!". Bus sa za nim plizi, lebo v lavom rada aut.
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

15.11.2023
#3 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: toldo #2:
Akoze nie. Bezne ani nejde nic v BUS pruhu a bus ide takto ako na obrazku
Odpovedať
toldo

toldo

15.11.2023
#2 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Petto #1:
akoze sa ma trolejbus suchtat za tymi cyklistami, lebo ved to je bus+cyklo pruh?
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

15.11.2023
#1 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne
Klasika , budujeme BUS pruhy ale do nich nejde nikto , ani ta MHD. 😁
Odpovedať