Zavrieť

Stále nedokončené časti prvej etapy z roku 2019 - nedokončená rekonštrukcia verejného osvetlenia, nedokončené vegetačné úpravy a nedokončená oprava lávky pre peších

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Stále nedokončené časti prvej etapy z roku 2019 - nedokončená rekonštrukcia verejného osvetlenia, nedokončené vegetačné úpravy a nedokončená oprava lávky pre peších.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul.
Dátum: 9.10.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › 1. etapa: Jurigovo nám. - Kútiky
Dokončovacie práce na Karlovesko-dúbravskej radiále (10.10.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 3635

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

anbis

17.10.2020
#20 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Kotlár #19:
Vďaka za info, takže je to predsa tak. Viacerí sme písali už pred pár rokmi, že sa mali všetky rad radom vytrhať a rovnako aj tie stredové stožiare tu na fotke. Zrejme mal v tom čase niekto zástavu mozgovej činnosti, hlavne že na 1. etape išlo vymeniť všetky... škoda sa nad tým aj zamýšľať. Na druhej strane sa nám vďaka tomu zachovali stožiare so zvarom v strede rúrového prechodu (práve tieto trakčné stredové) - to je tak zaujímavý detail, že som schopný sa na neho pozerať minúty 😃. Viem, že takých je po BA viac, ale tie to (dúfam vzhľadom na vek) neprežijú.
Odpovedať

Kotlár

17.10.2020
#19 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #17:
Keď ich pred natieraním brúsili aby boli bez hrdze, tak veľmi veľa z nich malo príliš malú hrúbku na nosnosť aby vydržali ďalších 60 rokov, takže snáď sa to čím skorej vyrieši keď všade inde to vyzerá že projektant robí v železiarniach na 4/5 úvazok a zabezpečil si kšefty.

K tej veľkosti sankcií - mali by byť dostatočne veľké aby motivovali stavebníka ísť na čas a niekto by si mohol uvedomiť že by malo byť požadované a hodnotené aj čo najkratšie trvanie, pretože okrem posledných 2-3 mesiacov sa tam robilo PP 8-16.
Odpovedať

gejza

16.10.2020
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: S499.1023 #15:
chlapče, nerobím síce u nemenovaného logistického operátora ako Ty, ale predstav si, že zopár verejných obstarávaní mám za sebou aj ja
Odpovedať

anbis

16.10.2020
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Čo sa týka tej nedokončenej obnovy VO, údajne sú tam problémy s tými storočnými stožiarmi, ale viac neviem...
Odpovedať

S499.1023

15.10.2020
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #13:
To záleží na tom, koľko z celkovej ceny diela je zisk firmy.
Odpovedať

S499.1023

15.10.2020
#15 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: gejza #14:
NIKTO ju nepodpíše. Na rozdiel od teba mám s výberkami nejaké tie praktické skúsenosti.
Odpovedať

gejza

15.10.2020
#14 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 5
Reakcia na: S499.1023 #11:
ak niekto nepodpíše takú zmluvu, tak to veľa hovorí o jeho "serióznosti" a schopnostiach dodať objednané dielo v požadovanej kvalite
Odpovedať

Ma178rek

15.10.2020
#13 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #11:
Pokiaľ sa na tom.firma nabalí podpíše... ale fakt by mali byť vyššie sankcie... minimálne 20% z ceny diela hneď by sa inak pristupovalo k tomu
Odpovedať

Urbanway 2423

15.10.2020
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #11:
A nemohol by byť strop sakncií celková cena diela? Či aj to by bol pre firmy priveľký risk?
Odpovedať

S499.1023

15.10.2020
#11 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Len ste zabudli na realitu - zmluvu s nezastropovanými sankciami vám nikto nepodpíše.
Odpovedať

monika

15.10.2020
#10 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Kotlár #4:
Súhlasím. Ľudia na magistráte určite sklapli podpätky a robia a budú robiť mŕtveho chrobáka. Obávam sa, že všetky tie sfušované veci zostanú natrvalo. Aj tu sa ukazuje, ako dôležité je mať schopných manažérov a nie len "kecalov".
Odpovedať

monika

15.10.2020
#9 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 2
V Dúbravke tiež zostali nedorobené veci a obávam sa, že aj zostanú natrvalo. Podchod Záluhy zateká na viacerých miestach, dva dni dažďa to jasne ukázali. Zastávka Záluhy má nové obrubníky iba v jednej časti a v inej zostali staré. Priechod pre chodcov zostal deravý a poškodený po stavebných mechanizmoch. Totálna fušerina.
Odpovedať

Urbanway 2423

15.10.2020
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #7:
A kde by bol problém, aspoň by stavebník poriadne kopol do vrtule a nerobil si to, ako sa mu zachce.
Odpovedať

guest

15.10.2020
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #6:
Výhodné? Keď by zastropované neboli nemohli by teoreticky dosiahnúť až celkovú výšku ceny diela?
Odpovedať

lostrail

14.10.2020
#6 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #3:
To je vyhodne pre mesto, ked podpise zmluvu, kde su penale zastropovane...
Odpovedať

Dadino

12.10.2020
#5 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Kotlár #4:
O sumu, ktorú dostal zhotoviteľ ako pokutu bola znížená víťazná cena zákazky rekonštrukcie Amerického námestia.
Odpovedať

Kotlár

12.10.2020
#4 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
A mesto vôbec začalo nejaké konanie s ich nárokovaním? Lebo mi to príde tak že sa zmluvné strany dohodli že všetko je fajn a časom všetci na to zabudnú.
Odpovedať

guest

11.10.2020
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #1:
Penále majú zmluvne určený strop. Už sklzom na prvej etape dosiahli strop, takže nemali dôvod sa nikde ponáhľať.
Odpovedať

Maremi

11.10.2020
#2 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #1:
Penále ? Také slovo na magistráte nepoznajú
Odpovedať

Viko

11.10.2020
#1 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Pevne verím, že vďaka tomuto sa za prvú etapu stále napočítavajú penále a nepreradili to pod druhú etapu...
Odpovedať