Zavrieť

#6817 prešla úsekom len vďaka preloženiu zberačov

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Trolejbusy › Škoda 31 Tr SOR (70/1152)
Stiahnuť materiál
#6817 prešla úsekom len vďaka preloženiu zberačov.
Príspevok:
Lokalita: Ul. 29. augusta
Dátum: 24.6.2023
Vozidlo: Škoda 31 Tr SOR #6817
Galéria: Bratislava › Škoda 31 Tr SOR
Rôzne typy bratislavských trolejbusov (12.2.2024)
Linka: 42
Autor: insider
Počet zobrazení: 2273

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
S499.1023

S499.1023

13.2.2024
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #11:
Grätz (https://cs.wikipedia.org/wiki/Usm%C4%9Br%C5%88ovac%C3%AD_m%C5%AFstek).
Odpovedať
JamaVOku

JamaVOku

12.2.2024
#12 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #11:
Nove si same indikuju polaritu pred zapnutim automatu.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

12.2.2024
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Basty_Transit #10:
V trolejbuse bola páčka, ktorou sa dala otáčať polarita. Aj 14Tr ju ešte mali. Ako je to v moderných trolejbusoch neviem. Vozidlo v "správne" otočenej polarite išlo, v "nesprávne" otočenej nešlo.
Odpovedať
Basty_Transit

Basty_Transit

12.2.2024
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #2:
Ak môžem aj ja otázku, tak potom akým spôsobom fungovali obojsmerne jednostopové trate čo tu kedysi boli ako napríklad na Dostojevskeho rade a pred dnešným ministerstvom financií?
Odpovedať
Brano2633

Brano2633

12.2.2024
#9 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne
Chyba v popise fotky - vozidlo je 6817, nie 6717
Odpovedať
si

si

12.2.2024
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #7:
ved netvrdim ze nie a cakal by som logicky viacej takychto miest (obvykle v triangloch) ale nenasiel som....
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

12.2.2024
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #5:
Tam je to pochopiteľné riešenie, aby trate po Gagarinovej a Mierovej mohli fungovať nezávisle od seba a navzájom sa "zastupovať"
Odpovedať
Ike

Ike

12.2.2024
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #4:
Díki, to som nevedel a bol to samozrejme prvý predpoklad mojej úvahy.
Odpovedať
si

si

12.2.2024
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #3:
neviem ci vobec jestvuje v tomto mieste miesto (mimo vozovni), kde by boli trakcne stopy umiestnene vedla seba napajane z roznych napajacich bodov... a detto u elektriciek.... (a u tych ak by sme niekedy chceli mat vyhybne a moznost jednokolajnej prevadzky tak by sa pytalo zmenit toto po vzore zeleznic)...
tak po trocha hladania som predsalen jedno kde by to mozno takto bolo nasiel (a to dokonca pri stopach v tom istom smere):
https://www.google.com/maps/@48.1433337,17.1902343,3a,75y,16.92h,113.27t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZYlz9dfuTborzS3jfEQwWQ!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu
a tu (kusok vedla) druhe:
https://www.google.com/maps/@48.1433342,17.1906305,3a,48.9y,158.03h,104.57t/data=!3m6!1e1!3m4!1sxIisPoAD1ZZYDN0KC_2UQA!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
S499.1023

S499.1023

12.2.2024
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #3:
Oba smery sú väčšinou napájané z jedného páru napájacích káblov.
Odpovedať
Ike

Ike

12.2.2024
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #2:
Teraz sa spýtam ako laik na trakčné vedenie:

Nie je tam (podobne ako v kúpeľniach) nejaký prúdový chránič, ktorý vypne napájanie, ak prúd na oboch póloch nie je rovnaký?

Pretože napätie v sieti kolíše podľa počtu trolejbusov v úseku a ich výkonu, tak či to nemá vplyv aj na prúd. Ak je však príkon trolejbusu vždy rovnaký, tak potom by to vadiť nemuselo.
Odpovedať
si

si

12.2.2024
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #1:
zrovna tak ako to tak trochu vyzera by ist nemohol, pretoze by bol zaveseny na tom istom pole elektrickeho zdroja....
pokial by vsak mal zberace vzdy na tej istej strane protismernych stop, tak (aspon po elektrickej stranke veci) mohol (teda ze by mal z tohto pohladu lavy zberac na z tohto pohladu lavom drote svojej stopy a pravy zberac na lavom drote protismernej stopy)
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

12.2.2024
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Mohol by ísť trolejbus s jedným zberačom na stope smerom k AS a s druhým zberačom na stope smerom k Špitálskej, alebo musia byť oba zberače vždy len na rovnakej stope?
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.