Zavrieť

#3102, linka 90, Areál vodných športov Čunovo, Danubiana

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Autobusy › Irisbus Crossway LE 12M (25/95)
Stiahnuť materiál
Príspevok:
Lokalita: Areál vodných športov Čunovo, Danubiana
Dátum: 19.10.2020
Vozidlo: Irisbus Crossway LE 12M #3102
Galéria: Bratislava › Irisbus Crossway LE 12M
Bratislava › Fotografie od vás
Fotografie od vás (22.10.2020)
Linka: 90
Autor: Lurny
Počet zobrazení: 4170

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

27.5.2021
#18 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TomoSK #16:
Praha je podľa mňa úplne neporovnateľný prípad.

Príbeh tých vozov je totiž cca taký, že keď nastali problémy s plnením zmluvných podmienok zo strany fínskeho zastúpenia Iveca, Transdev ich vrátil. Tá bola následne odstavená u rôznych predajcov Iveca, ktorí mali pomôcť hľadať využitie. (Napr. Pri vozoch, čo sa teraz tlačia do PIDu a na výluky, to znamená plus dva roky oproti tempusáckym. A to sa potom kruto podpisuje na stave vozidla bez ohľadu na značku, majiteľa apod.
Odpovedať
Jur@j

Jur@j

26.5.2021
#17 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Trammat #15:
Ako človek z prostredia DP ti môžem povedať rovno, že naša údržba stojí za jedno veľké oné, podobne ako v zvyšku Slovenska. Aj napriek tomu o Crosswayoch na dielni prakticky ani nevedia. Bol to jednoznačne najlepší kauf, aký sa mohol v našej tragickej situácii s autobusmi urobiť. Tie vozidlá ľúbia aj cestujúci a aj vodiči, ktorí sa o ne príkladne starajú. Tieto autobusy hravo zahanbia aj naše prvé SU12 z roku 2013. A keby to bolo na mne, tak sem dotrepem ešte aspoň ďalšie 4, aby sme mohli definitívne zamávať Citybusom a prvým Citelisom, ktoré už držia len silou vôle.
Odpovedať
<a href='mailto:mihalik [zavinac] imhd [bodka] sk' >TomoSK</a>

TomoSK

26.5.2021
#16 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Trammat #15:
V Prešove tie vozy, mimo lakovania neprestáli takmer jediný deň kvôli poruche, nieto ešte aby boli na dlhšiu dobu odstavované. Otázne je, akej starostlivosti sa im v Prahe dostáva, keďže predpokladám, že sa jedná o subdodávkové vozy.
Odpovedať
Trammat

Trammat

26.5.2021
#15 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TomoSK #14:
Tak ako náhrada vozov 352 a 353 by boli určite fajn. A tie vozy pôvodom z Fínska zas tak veľká výhra, čo sa týka spoľahlivosti, nie sú, minimálne tie, ktoré sa dostali do Prahy, sú takmer každý mesiac v Tezase na opravách.
Odpovedať
<a href='mailto:mihalik [zavinac] imhd [bodka] sk' >TomoSK</a>

TomoSK

26.5.2021
#14 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Trammat #12:
Tie fínske Crosswaye sú v prvom rade na trošku inej úrovni, než tieto holobyty s malými okienkami a bez klimatizácie. Crosswaye od Tempusu majú dvojité tónované sklo, klímu, a konfiguráciu sedačiek vhodnejšiu do podmienok, v ktorých jazdia v PO. 🙂
Odpovedať
HORVI

HORVI

26.5.2021
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #8:
Navyše k tomu, #3101 a #3102 sa striedali na linke 801, čiže boli menej využívané v doprave.
Odpovedať
Trammat

Trammat

26.5.2021
#12 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #10:
A neverím, že DP Prešov by o ne nemal záujem, nedávno odkúpil crosswaye z liorbusu.
Odpovedať
810zssk

810zssk

26.5.2021
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #9:
Neschmatne. DPB Crosswaye majú len 31 sedadiel, štandard na prímeste vyžaduje minimálne 40.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

26.5.2021
#10 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #8:
Desať a pol roka práveže nie je na slovenské pomery žiadny výkrik modernity, doba sa zmenila.
Vozy tohto veku dnes zaujímajú okrem Arrivy už len SAD PP a DP Prešov (oboch kvôli zanedbanej obnove v minulosti). Aj DZS-ka už jazdí na prísnejšie zmluvy než v čase, keď na východ skupovala stariny.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

26.5.2021
#9 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #8:
Veru, Arriva ich na prímesto rada schmatne.
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

26.5.2021
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Na slovenské pomery to vôbec nie sú staré vozy. Ak ich DP nepotrebuje, je naozaj jediné rozumné riešenie ich predať, kým celkom nezhnijú!
Odpovedať
HORVI

HORVI

26.5.2021
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Lurny #6:
Asi by bolo najlepšie, keby tieto Crosswaye predali nejakému súkromníkovi.
Odpovedať
Lurny

Lurny

25.5.2021
#6 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: HORVI #3:
Neoplatí sa to, v minulosti sa to tak robilo... Tieto vozy nechajú buď hniť ako C 10.5, ktoré nemajú využitie v meste alebo nájdu niečo užitočné pre ne v budúcnosti.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

25.5.2021
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #4:
Na druhej strane by asi nebolo veľmi hospodárne udržiavať dve atypické vozidlá, nakoľko sú už podobne staré, ako Citelisy.
Odpovedať
810zssk

810zssk

25.5.2021
#4 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Lurny #2:
Akurát horšej kvality.
Odpovedať
HORVI

HORVI

25.5.2021
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Lurny #2:
Ale mohli by striedať #3101 a #3102 na linke 90 na jedno z poradí.
Odpovedať
Lurny

Lurny

25.5.2021
#2 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: HORVI #1:
Zatiaľ to tak nevyzerá, keďže Petržalka má viac než dosť 12m vozov.
Odpovedať
HORVI

HORVI

24.5.2021
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 6
Objaví sa ešte niekedy Crossway na linke 90, prípadne na inej linke?
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať