121/13 - 346 -► 713 -► 109
201/4 - 374
211/8 - 396 -► 386
212/2 - 365 poobede
221/2 - 398 -► 381 (ranný vodič 221/2 robil od 5:45 do 15:55 z dôvodu neprítomnosti poobedného vodiča 221/2, a tak po ukončení 222/2 381-čka dokončuje aj s vodičom 222/2-ky turnus 221/2)
201/4 - 374
211/8 - 396 -► 386
212/2 - 365 poobede
221/2 - 398 -► 381 (ranný vodič 221/2 robil od 5:45 do 15:55 z dôvodu neprítomnosti poobedného vodiča 221/2, a tak po ukončení 222/2 381-čka dokončuje aj s vodičom 222/2-ky turnus 221/2)
matis
121/10-713→334→715→713
211/8-396→x→396
212/2-378→391(poobede)
222/2-375→383 (poobede)
222/8-351→375 (ale výmena až niekedy v poobedňajšej špičke)
(98+99 su už tiež vyradené takže ostáva 103+109 ale tie vydržia podľa mechanikov tak asi rok maximum)
394 po nehode :(