Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
majko33 poslal by si mi tie zmeny od 1.4.2016 ?
Mám otázku prečo sú na 121/x aj autobusy kvôli nedostatku šoférov alebo trolejbusov ?
111/3 - 120

201/3 - 389

212/2 - 360
212/4 - 377

Pardon za chybu pri 222/7. A neviete čo sa stalo s tým autobusom, čo mal haváriu ?? Ktorý to vlastne bol a čo sa stalo ?? Ja som bol dnes doma, takže ani z výpravy toho veľa nemám a už vôbec nič som nepočul o tej havárií, o ktorej tu píšete. A k tým zmenám od 1.4. - Ja viem, aké zmeny sú na niektorých turnusoch, rozpisovať to tu nechcem, ale to som sa čudoval viac ako keď sa menia turnusy v júli, alebo od septembra....tie zmeny sú dosť rozsiahle ?
121/16 - 116 ->359

121/6 a 121/14 som nestihol, skúste to doplniť niekto.
Reply on: Erik709 #5975:
Nemusíš tu silno mocou niečo písať, ak to vôbec nebolo overené. :))

Ja som sa síce dopočul o nehode 343, ale popisovaný priebeh udalosti plne sedí aj na 334.
Reply on: N/A #5972:
341 na 222/7 ??? nie nahodou 222/3 ? Inak v autobusovych turnusoch su od 1.4 dost velke zmeny. Hlavne v spickach, ale aj niektorych linkach.
Reply on: Erik709 #5975:
Nehodu mala 334, nie 343
Dnes mala 720 problémy na Železničnej stanici okolo obeda. Vodičovi skočil do cesty chodec a ten po prudkom zabrzdení síce nezrazil chodca, no cestujúci sa zranili. Zasahovalo 6 policajných áut a 3 sanitky. Dnes mala tuším nehodu aj 342 a 343.
121/1 - 720
121/13 - 109 ->115
121/17 - 721
211/9 - 379

212/6 - 368

222/7 - 332 (poobede)
111/6 - 706 -► 348 (to som videl ešte ráno, takže neviem, čo tam je teraz)
111/8 - 711
111/9 - 121

211/2 - 392
211/3 - 384
211/4 - 380

212/3 - 362
212/5 - 333

221/2 - 357
221/3 - 398
221/8 - 358

222/7 - 341
222/8 - 342
121/2 - 707
121/3 - 719
121/4 - 708
121/5 - 98
121/7 - 103
121/8 - 114
121/9 - 715
121/10 - 713
121/11 - 331
121/12 - 710
121/15 - 717
121/18 - 118

201/1 - 387

211/1 - 395
211/5 - 394
211/8 - 396

221/1 - 397
221/4 - 393
221/5 - 344
221/7 - 356

222/4 - 336
222/9 - 337
Reply on: Polio #5969:
Minibusy sú tak, ako si napísal ?
3.4.

111/1 - 122
111/2 - 121
111/3 - 702
111/4 - 711

121/1 - 708
121/2 - 116
121/3 - 713
121/4 - 720
121/5 - 719
121/6 - 710
121/7 - 704
121/8 - 721
121/9 - 717
121/10 - 718
121/11 - 707
121/12 - 118

211/1 - 385
211/2 - 394
211/3 - 395
211/4 - 384
211/5 - 396
211/6 - 391
211/7 - 386
211/8 - 380
211/9 - 392

221/1 - 357
221/2 - 376
221/3 - 393

Z midibusov nemal jeden na displeji linku, dalsi som temer nestihol ... mam ich takto 201/1 - 388, 201/2 - 389, 201/3, 390, 201/4 - 387 ale ktovie ci to je dobre.
2.4.

111/1 - 120
111/2 - 702
111/3 - 123
111/4 - 711

121/1 - 719
121/2 - 116
121/3 - 710
121/4 - 708
121/5 - 713
121/6 - 720
121/7 - 704
121/8 - 715
121/9 - 721
121/10 - 717
121/11 - 707
121/12 - 118

201/1 - 387
201/2 - 389
201/3 - 390
201/4 - 388

211/1 - 394
211/2 - 385
211/3 - 396
211/4 - 380
211/5 - 384
211/6 - 391
211/7 - 395
211/8 - 379
211/9 - 386

221/1 - 376
221/2 - 393
221/3 - 358
Reply on: Polio #5966:
Pardon, nevšimol som si ? ?
Reply on: N/A #5965:
Urcite je 123 a 712 naopak...vypravu solo trolejbusov som daval pred obedom
111/1 - 712
111/2 - 123 (môže to byť aj naopak)
111/3 - 703
111/4 - 711
111/5 - 701
111/6 - 702 (zhruba od 15:05)
111/7 - 119
111/8 - 122
111/9 - 121

112/1 - 120

201/2 - 387
201/4 - 374

211/3 - 380
211/4 - 394
211/6 - 367
211/7 - 386

212/2 - 365
212/3 - 352
212/4 - 378
212/5 - 368
212/6 - 362

222/1 - 351
222/2 - 383
222/3 - 342
222/4 - 382
222/5 - 336
222/6 - 334
222/7 - 332
222/8 - 331
222/10 - 347
222/11 - 349
222/12 - 341
121/13 - 717

211/7 - 386
111/6 - 706 bola skoro ráno, ale zhruba od 7:20 stála na Obrancov Mieru pokazená, o 7:40 už aj s mechanikmi....

121/17 - 719

201/3 - 390

211/2 - 385
211/9 - 379

212/1 - 391 ?

213/1 - 377

222/5 - 334
222/9 - 337

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.