Zavrieť

Stĺpik Rakúskych spolkových dráh v koridore Pressburgerbahnu (pohľad smerom na Hainburg)

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Po stopách Pressburgerbahn: rakúsky úsek (3.2.2016) (62/72)
Stiahnuť materiál
Stĺpik Rakúskych spolkových dráh v koridore Pressburgerbahnu (pohľad smerom na Hainburg).
Príspevok:
Lokalita: Wolfsthal
Dátum: 8.3.2015
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Viedenská električka / Pressburgerbahn › Infraštruktúra
Po stopách Pressburgerbahn: rakúsky úsek (3.2.2016)
Linka:
Autor: osa
Počet zobrazení: 3388

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
ufo

ufo

24.2.2016
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Na Slovensku je až na malý kúsok pri Matadorke za depom Viedenskej električky trať stále v majetku Slovenskej republiky a v správa ŽSR.
http://mapka.gku.sk/mapovyportal/?basemap=podklad&zoom=11&lng=17.071&lat=48.1204#/parcelsc(692229794)/detail?highlight=true
Odpovedať
810zssk

810zssk

7.2.2016
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: tr3mp #14:
Neznamena, tych vlakov dalej je tam zopar. Jednak je teda otazne ci by tie odchody sedeli a jednak kym by sa nerozsiril pocet vlakov aspon na normalny dvojhodinovy takt, tak je zmysluplnost otazna.
Odpovedať
tr3mp

tr3mp

7.2.2016
#14 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #10:
Ale veď do Rajky vlak z Rábu už jazdí. Takisto ako do Wolfsthalu z Viedne. Takže ak niekto hovorí o obnovení osobnej dopravy z Bratislavy do Rajky, automaticky to znamená osobnú dopravu až do Mošoňu i ďalej ?
Odpovedať
gejza

gejza

7.2.2016
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mirtschi #6:
nápad to nie je zlý .... najprv však musí vzniknúť schránková firma, ktorá veľmi lacno vykúpi všetky dotknuté pozemky na našom úseku, potom sa príslušné orgány rozhodnú realizovať investičný zámer a následne táto schránková firma za "výhodnú cenu" prevedie dotknuté pozemky do vlastníctva štátu, vydá sa stavebné povolenie a "široká" stavebná firma opäť raz najme a nezaplatí kopec živnostníkov .... nakoľko o mesiac sú voľby, tak takáto zlodejina čaká až prasce, ktoré sa budú pri válovoch najbližšie štyri roky ....
Odpovedať
Error 0x007

Error 0x007

6.2.2016
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mirtschi #6:
Bolo by to podla mna dost zaujimave spojenie. Teraz je slusny hodinovy interval (cez vikedn dvojhodinovy) viedenskych S-Bahnov do Wolfsthalu, po predlzeni by mohli byt z Petrzalky striedove odchody na jeden alebo druhy smer. Spojenie by mohlo byt vyuzite cestujucimi na letisko alebo aj do centralnych alebo severnych casti Viedne (Floridsdorf, Wien Mitte). Aj ked S7 je momentalne trochu pomalsia (na trati sa nachadzaju aj 50km/h obluky).
Odpovedať
Error 0x007

Error 0x007

6.2.2016
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: haló #7:
To sa ale vobec neda porovnat.
Odpovedať
810zssk

810zssk

6.2.2016
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: haló #9:
Akurat ze ty tu bluznis o vlaku do Rajky, nie dalej. To po prve. Po druhe, noze si teraz pozri Pressburgerbahn.
Odpovedať
haló

haló

6.2.2016
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: 810zssk #8:
Šup: Mosonmagyaróvár-31 490 obyv. Győr -131 267 obyv. Chceš pokračovať?
Odpovedať
810zssk

810zssk

6.2.2016
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: haló #7:
Tak a teraz sup si pozriet okolo akych sidel a inych vyznamnych objektov vedie Pressburgerbahn vs. trat do Rajky.
Odpovedať
haló

haló

6.2.2016
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: Mirtschi #6:
A vieš že existuje elektrifikovaná železničná trať z Maďarskej Rajky do 450tisícovej Bratislavy, po ktorej nepremáva žiadny pravidelny spoj? Obnova tejto trate by nestála ani cent.
Odpovedať
Mirtschi

Mirtschi

6.2.2016
#6 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Ono pred časom bola z rakúskej strany vôla ten zaniknutý úsek Pressburgerbahn obnoviť. Ono, jediný nákladnejší objekt je vybudovanie estakády ponad diaľnicu D2 na slovenskej strane. Podľa tej starej kilometráže, chýba 4-5km trate. Nie je to až tak veľa, keď si človek pomyslí, že sa prerábajú celé dvojkolajné koridory hl. tratí, kde sa v podstate všetko stavia nanovo. Financovat by sa to mohlo z Európskeho fondu regionálneho rozvoja, pod. ako napr. cyklomost v D.Novej Vsi i keď toto je nákladnejší projekt. Vykúpiť pravdepodobne treba akurát časti pozemkov na začiatku Wolfsthalu aj to ide len o parkoviská, netreba nič búrať. Je úplne nezmyselné, že nejaká trať končí 4km pred 450tisícovým mestom. Síce daná relácia teraz veľmi využívaná nie je, ale vytvorením kvalitného pravidelného spojenia má potenciál z oboch strán hranice. Ak prídem ako na to pridám i obrázky.
Odpovedať
david1

david1

5.2.2016
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #4:
Čo som si prezeral fotky tak v priestore bývalej trate je zastavaný úsek pred Wolfsthalom ľahkými priemyselnými budovami. Ten tebou spomínaný dom bude asi mimo trate. U nás je najdrahší úsek premostenie D2.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

5.2.2016
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david1 #3:
Až po ten dom v pozadí ? ?
Odpovedať
david1

david1

4.2.2016
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Aspoň ostala aspoň nádej na obnovenie trate.
Odpovedať
Ibiza

Ibiza

3.2.2016
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #1:
a) je spravne
Odpovedať
810zssk

810zssk

3.2.2016
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Toto vyzera relativne novo. Preco to maju vytycene v bode kde uz trat nie je? Vlastnia stale pozemky, alebo aky je dovod?
Odpovedať