Zavrieť

Karloveská ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Karloveská radiála pred finišom (21.9.2020) (24/24)
Stiahnuť materiál
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul.
Dátum: 20.9.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › 4. etapa: Tunel - Jurigovo nám.
Karloveská radiála pred finišom (21.9.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 2659

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
lostrail

lostrail

24.9.2020
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #4:
Cisto teoreticky je mozne vsetko. Prakticky to moze dopadnut aj tak, ze ked bude velky naval na WC, Shellka zavedie poplatok.

Zhodnotenie tohto "obratiska" sa tyka hlavne samotneho projektu, t.j. ze v nom nebola zahrnuta socialka alebo aspon jeden zastreseny peron. V krajnom pripade sa vodicom moze umoznit chodit na WC do kulturaku. Len to by tam musel byt niekto pritomny stale.
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

23.9.2020
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #4:
Nemuselo by byť verejné obstarávanie na poskytovanie toaliet pre vodičov?
Odpovedať
guest

guest

23.9.2020
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Tu nevadí že stĺpy nie sú 50cm od obrubníku?
Odpovedať
MatejBA

MatejBA

23.9.2020
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #3:
Cisto teoreticky by sa nevedeli dohodnut so Shellkou ci KCK/Kamelom?
Odpovedať
lostrail

lostrail

23.9.2020
#3 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: patrik444 #1:
K predrecnikovi (s ktorym suhlasim a vlastne uz sme to rozoberali, ked to bolo cerstvo polozene bez betonaze) dodam tolkoto:

Predstav si, ze si vodic elektricky, ktory ma tu koncit a cakat napr. 10 minut. Vystupis z elektricky a hned musis odhadnut, pokial mozes bezpecne ist, aby ta nezramovala prechadzajuca elektricka v hociktorom smere. Vyvyseny peron by ti aspon jasne urcil hranice, ale takto sa musis vyrazne viac sustredit. O tom, ze tam nie je ani kusok tiena, resp. zastresenia, kde by si mohol pockat, aby si cely cas nemusel sediet vo vozidle, ani nejdem zbytocne pisat. Mohlo by to kludne byt za cestou pod stromami (nebolo by to prvy raz, ved napr. na konecnej v Dubravke je socialka az "na kopci" za cestou). O nejakom WC na tomto mieste ani nehovorim. Takze vo vysledku sa vodici rozdelia zrejme na dve skupiny. Prislusnici tej prvej pockaju vnutri vozidla, nanajvys vylezu von na cigaretku. Prislusnici tej druhej sa v teplejsich mesiacoch pojdu posadit pod strom.

No a potom mozno bude existovat este tretia skupina, o ktorej by mozno bolo lepsie pomlcat, ktora pri tom strome urobi nieco celkom ine. To je pripad, kedy budem "béčkarom" drzat palce, aby mali stastnu ruku pri vybere stromu, pod ktory si sadnu.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

23.9.2020
#2 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: patrik444 #1:
Aj úplného laika snáď zaskočí dĺžka a tvar koľají, tvar resp. usporiadanie výhybiek, a vôbec zvláštne plytvanie priestorom na úkor využiteľnej dĺžky na odstavenie.
Odpovedať
patrik444

patrik444

23.9.2020
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
niekto na toto obratisko pri inej foto napísal hanlivé slová. zaujíma ma prečo ? jediné, čo mňa prekvapilo je, že v smere do dúbravky sa koľaj za križovatkou oblúkom rozširuje. v smere do mesta je to bez oblúka.
Odpovedať