Zavrieť

Interiér historického TAMu #1414

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Autobusy › TAM 260 A 180 M & TAM 272 A 180 M (25/966)
Stiahnuť materiál
Interiér historického TAMu #1414.
Príspevok:
Lokalita:
Dátum: 23.4.2022
Vozidlo: TAM 260 A 180 M & TAM 272 A 180 M #1414
Galéria: Bratislava › TAM 260 A 180 M & TAM 272 A 180 M
Trolejbusový deň a jazdy historických vozidiel (23.4.2022)
Linka:
Autor: Tragáčik
Počet zobrazení: 2862

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

26.4.2022
#9 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #7:
Ja som videl ako jednu babku vyhodilo zo škrupinky, len si nespomínam či to bolo v K2 alebo T3. Kvalitné trate v Bratislave + technika jazdy "nemám žiaden pud sebazáchovy".
Odpovedať
Ike

Ike

26.4.2022
#8 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: S499.1023 #7:
Ja som sa dokonca vydrbkal.

Pamätám si to ako dnes. Dnešný kruháč pri Hornbachu DNV, ešte pred 10 rokmi tam bola klopená zákruta cesty II/505, na ktorú v najväčšom klopení bola napojená cesta z Devínskej Novej Vsi.

Tambus išiel na 21 z mesta a išiel rýchlo a oproti išlo auto, lenže vodičovi sa nechcelo čakať, takže namiesto spomalenia si udržal rýchlosť a o to ostrejšie odbočil.

Ja vo vleku, ktorý na vrchole klopenia v maxime laterálneho G preskočil klopenie, čím sa moja priľnavosť k sedačke zhoršila v tom najväčšom odstredivom momente. Bum bác. Bol to ale len pád na riť.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

26.4.2022
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Viko #6:
Hlásim sa ako jeden z tých, ktorí boli svedkami takéhoto pádu.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

26.4.2022
#6 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: upravovač fotiek #5:
O chvíľu budú kolovať o tamáckych sedadlách hotové horory, ale ja som nikdy z nich nevidel nikoho spadnúť. Šmýkali sa viac ako koženka, ale zas taká tragédia to nebola.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

26.4.2022
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Ja som pre istotu v TAM BUSe radšej stál a držal sa madiel.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

26.4.2022
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Dispecer #3:
Áno. Ale aj v povrchovej úprave.
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

25.4.2022
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #2:
Problém nie je v tom, že sú drevené, ale v tvare sedáku. 😉
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

25.4.2022
#2 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: pharel #1:
Tu je vidieť, že reverse engineering bez znalosti pozadia je nebezpečný aj u takej triviálnosti, ako je sedalo - z drevených sedadiel v Düwagoch a Rathgeberoch sa totiž nepadá, naopak je to podľa môjho osobného názoru to najlepšie, čo v MHD môže byť.
Odpovedať
pharel

pharel

25.4.2022
#1 Ohodnotiť kladne 9 Ohodnotiť záporne
Haha si pamatam ako sa z tychto sedadiel v zakrute dalo pekne sklznut na zem :)))
Odpovedať