Zavrieť

Vizualizácia 2. časti električkovej trate v Petržalke - zastávka Stred (Nám. Jána Pavla II.) - 2. variant

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Dokumenty › Projekty › Električková trať do Petržalky (29/104)
Stiahnuť materiál
Vizualizácia 2. časti električkovej trate v Petržalke - zastávka Stred (Nám. Jána Pavla II.) - 2. variant.
Príspevok:
Lokalita:
Dátum: marec 2016
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Projekty › Električková trať do Petržalky
Vizualizácie 2. časti električkovej trate v Petržalke (9.3.2016)
Linka:
Autor: bratislava.sk
Počet zobrazení: 9851

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

29.11.2019
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Lukka #17:
Veď paralelný cyklochodník bude. A za odmietnutie podjadzdu môžeš ísť ďakovať Bajanovi a jeho verným voličom, ktorí ho toľkokrát zvolili napriek nulovým výsledkom.

Odpovedať
Lukka

Lukka

29.11.2019
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Tak ja dufam, ze to bude mimourovnova krizovatka. Pan Valo (a vela inych) hovori o tom, ze elektrizka ma nahradit metro. Tak nech je aspon tam kde sa to da spravena poriadne a mimourovnovo, nech:
- cesta z konca Petrzalky do Stareho mesta netrva cely den
- jej vyztavba nezhorsi sucasny stav a neprida dalsie miesta kde bude treba zastavit bicykel, stat na prechode pre chodcov alebo zastavit s autom.

Ked sa to uz robi, tak by sa to mohlo spravit poriadne. A nebolo by odveci mozno zvazit aj paralelny cyklochodnik po celej dlzke.
Odpovedať
Mike

Mike

29.1.2018
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #15:
Áno.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

29.1.2018
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #14:
To je tá plánovaná križovatka: "Podjazd/podchod nemôže byť, lebo sa oň treba starať a kto by to robil?"
Odpovedať
Mike

Mike

28.1.2018
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: marko2002 #13:
Ak si dobre pamätám tento variant nakoniec aj tak nebude, lebo m. č. Petržalka si vydupala že aj tam bude úrovňové kríženie ...
Odpovedať
marko2002

marko2002

28.1.2018
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ja bývam v tej šedej kocke v ľavom hornom rohu ? a absolútne súhlasím s premiestnením toho od veci schodišťa na druhú stranu cesty ku zastávke. Samozrejme neviem nakoľko sú tieto vizualizácie ilustračné.
Odpovedať
Error 0x007

Error 0x007

11.3.2016
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Tie schody by som usporiadal naopak, bude tam zbytocna tma v spodnej casti schodiska...
Odpovedať
piggee

piggee

10.3.2016
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Gryzly65 #5:
skodovka ju ma urcite a keby aj ne, po 2 minutach som nasiel autora 3d modelu. Stacilo sa s nim dohodnut, aj tak do buducna sa im to este zide, ci uz na vizualizacky, alebo na promo. https://www.behance.net/gallery/18796357/Skoda-29T30T-tram-design
Odpovedať
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

10.3.2016
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: pharel #9:
Áno. V križovaní el. trate nevidím problém (teda len na koncoch nástupíšť), rovnako ako pri ostatných zastávkach
Odpovedať
pharel

pharel

10.3.2016
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #7:
Zevraj kvoli lepsiemu prestupu na autobusy, ale nevidim tu schody zo zastavky smer Janikov dvor na prestup na 98 smer Jasovska. Ci ludia (imobilni ci invalidni) pojdu k vytahu a schodom cez elektrickovu trat?
Odpovedať
petob77

petob77

10.3.2016
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #7:
uz ti to vysvetili pri obrazku c. 5
Odpovedať
Miro

Miro

10.3.2016
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: jozin #1:
Keby urobili nadjazd alebo podjazd pre autá a električku nechali v rovine, nebolo by treba výťah. Alebo mohla byť zastávka tam pri tých panelákoch. Prečo musí byť práve pod mostom, aby cestujúci musel prekonávať výškový rozdiel?
Odpovedať
pharel

pharel

10.3.2016
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #3:
Sak ja viem, bolo to take podrypnutie, vidno na fotke ze maju len tuto jednu elektricku lebo aj ta druha v protismere je rovnaka (neotocena podla zberaca) 🙂
Odpovedať
Gryzly65

Gryzly65

10.3.2016
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: piggee #4:
A podľa mňa keby ju mali, tak by ju tam dali. ?
Odpovedať
piggee

piggee

10.3.2016
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #3:
to si mohol uz dpb vypytat 3ds model bratislavskej. podla mna ju maju..
Odpovedať
Valec

Valec

10.3.2016
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #2:
A ty si myslíš, že v programe v ktorom to robili sú všetky typy vozidiel MHD vo všetkých možných náteroch? ?

Inak, priechody a semafóry nie sú takmer na žiadnej vizualizácii, len v projekte.
Odpovedať
pharel

pharel

10.3.2016
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
🙂 Tiez som sa cudova, preco nie je vytah na obidvoch stranach, nakolko tu nevidim priechod pre chodcov. Inak jakto, ze sem dali prazsku elektricku? 😃 mohli dat do vizualizacie nase elektricky.
Odpovedať
jozin

jozin

9.3.2016
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ten vytah by som presunul na opacnu stranu cesty, k tomu parkujucemu zltemu autobus. V navrhovanej polohe by bol minimalne vyuzivany, kedze z tejto strany nie je v podstate nic.
Na opacnej strane by bol naopak vyuzivany obyvatelmi z domov po obidvoch stranach Jantarovej a blizkych ulic.
Alebo spravit vytah na obidvoch stranach ?
Odpovedať