Teda, čakal by som v PD kadečo, ale zrušenie linky 3 teda určite nie. Je to výborná turistická linka spájajúca železničnú a autobusovú stanicu s turisticky najpríťažlivejšími objektami v okolí - bojnickým zámkom a ZOO. Plánovaným krokom budú tieto objekty od verejnej dopravy (konkrétne od MHD) úplne orezané. ? V čase zavádzania nových liniek (4x, 5x a 90) mi zo SAD na moju otázku ako sa tam potom dostanem (z vtedy predkladaných informácií mi to nebolo jasné) odpísali, že linka 3 určite zostane zachovaná.
Na druhej strane nechápem, ak mesto Bojnice nemá dostatočné finančné zdroje na pokrytie straty, kde ich teda vezme v prípade linky 33. Najkrajšie na celej novej linke je absolútny súbeh s linkou 90. ?
Teda navrhujem:
- zachovať linku 3 v trase RD - ŽST - Magura - Bojnice, námestie (vybrané spoje až po kúpele) v intervale 30 min. celotýždenne,
- ak nie je možné ukončiť spoje linky 3 na námestí, obracať ich až na križovatke pod kúpaliskom,
- zrušiť linku 90,
- linku 15 spojiť s linkou 11 do trasy Bojnice - Píly - ŽST - Necpaly - Kopaničky,
- upraviť linku 50 do trasy Bojnice, nem. - Magura - ŽST - Kopanice - Necpalská - Prior - SAD
- upraviť linku 51 do trasy Bojnice, nem. - Zápotôčky - Kopaničky - Kopanice - ŽST,
- presunúť zastávku Bojnice, ZŠ ku križovatke ulíc Sládkovičova x Hviezdoslavova (presun cca 50 m),
- presunúť zastávku Bojnice, námestie do hornej časti námestia (ku zámku),
Týmto sa dosiahne spojenie z nemocnice:
- do centra v priemere 10 minút,
- na Píly každých 15 minút,
- Kopanice každých 15 minút,
- Zápotôčky každých 30 minút,
- ku SAD každých 30 minút,
- akurát Dlhá o priame spojenie príde, v prípade potreby tam však možno presunúť linku 51 miesto 40.
Kilometricky som to nemal ako porovnať (nemám údaje), ale približne by to malo zostať. Ak má niekto možnosť a čas, nech sa na to prosím pozrie. ? ? ?
Na druhej strane nechápem, ak mesto Bojnice nemá dostatočné finančné zdroje na pokrytie straty, kde ich teda vezme v prípade linky 33. Najkrajšie na celej novej linke je absolútny súbeh s linkou 90. ?
Teda navrhujem:
- zachovať linku 3 v trase RD - ŽST - Magura - Bojnice, námestie (vybrané spoje až po kúpele) v intervale 30 min. celotýždenne,
- ak nie je možné ukončiť spoje linky 3 na námestí, obracať ich až na križovatke pod kúpaliskom,
- zrušiť linku 90,
- linku 15 spojiť s linkou 11 do trasy Bojnice - Píly - ŽST - Necpaly - Kopaničky,
- upraviť linku 50 do trasy Bojnice, nem. - Magura - ŽST - Kopanice - Necpalská - Prior - SAD
- upraviť linku 51 do trasy Bojnice, nem. - Zápotôčky - Kopaničky - Kopanice - ŽST,
- presunúť zastávku Bojnice, ZŠ ku križovatke ulíc Sládkovičova x Hviezdoslavova (presun cca 50 m),
- presunúť zastávku Bojnice, námestie do hornej časti námestia (ku zámku),
Týmto sa dosiahne spojenie z nemocnice:
- do centra v priemere 10 minút,
- na Píly každých 15 minút,
- Kopanice každých 15 minút,
- Zápotôčky každých 30 minút,
- ku SAD každých 30 minút,
- akurát Dlhá o priame spojenie príde, v prípade potreby tam však možno presunúť linku 51 miesto 40.
Kilometricky som to nemal ako porovnať (nemám údaje), ale približne by to malo zostať. Ak má niekto možnosť a čas, nech sa na to prosím pozrie. ? ? ?
lebo teď si ma dostal
poiiii