Reply on: poiiii #1094:
ja nehovorím, že tento rok. To je iba výhľad do budúcnosti, predsa by bolo treba najprv taký projekt zhotoviť, schváliť, aspoň 100x ak nie viac prekonzultovať s odborníkmi a "odborníkmi", potom schvaľovací proces, posudky rôzne, kotraposudky od "odborníkov" a občianskych aktivistov (alebo skrátene OA= obyčajných analfabetov) a potom ešte počítaj s tým, že v hodine 12-tej sa ti zobudí ešte hŕstka prispatých, ktorí budú protestovať, takisto ako v Petržalke kde sa od roku 2000 hovorí o vybudovaní električkovej trate a v 2008 sa zobudí pripečený domovník a banda poslancov za m.č. Petržalka, že tu chcú mestský vlak ?. Takže dajme tomu, že ak by sa v roku 2030 malo začať niečo stavať okolo trolejbusov v Prievidzi, tak môžte dnes začať s vypracovaním projektov, návrhy nejaké zhotoviť a pod. A ďalšia vec : Počet obyvateľov nehrá rolu. Rolu hrá to, koľko spojov kde denne prejde. Stačí si pozrieť link kde máš napísané o tom ako si môžeš zistiť či by sa v Prievidzi trolejbusy rentovali. Ak sa jedná o smer kde prejde denne aspoň 70 spojov denne t.j. napr. Kopanice - centrum, Zapotôčiky - centrum, Píla - centrum, tak sa ti vybudovať trolejbusovú trať oplatí. Ďalšia vec je to, že CNG je síce ekologický no nulové emisie nemá a tiež je rovnako ako nafta limitovaný zásobami, ktoré Zem ešte v sebe skrýva. Ešte raz dám do pozornosti tento link : http://www.trolejbusyvpraze.net/trolejbusy_praha.htm#vlastnostiv ňom si môžeš naštudovať výhody a úspory, ktoré máš pri prevádzke trolejbusov. Niesom zas žiadny uchylák, ktorý by ťahal trolejbusy všade kde sa dá, ale dal by som ich tam kde sa rentujú a majú budúcnosť.
poiiii