Ďalšia vec na ktorú som si spätne spomenul a nepáčila sa mi na MHD v PD bola, že vozidlá nemajú žiadny vnútorný informačný systém pre cestujúcic, ktorý by ukazoval aká zastávka nasleduje. Musím povedať, že som bol v napätí kde a kedy budem vystupovať keďže nepoznám mesto tak dobre a presné polohy zastávok už vôbec nie. Tiež mi príde dosť amatérske umiestnenie označníkov zastávok, ktoré sú schované za prístreškom a ešte otočené pozdĺž smeru jazdy, takže šofér nemá možnosť vidieť na označník či má zastavovať. Ten by mal byť vždy umiestnený na kraji chodníka na konci zastávky. Ďalšia vec čo mi nejde do hlavy : prečo niesú CP umiestnené v prístrešku ale na označníku zastávky? Viem, že je na ňom vytrína ale nebolo by lepšie ich dať do prístrešku aby cestujúci nelúštili cesťáky na daždi či vetre?
no.ev.di.
Zaujalo ma však pár vecí a síce :
1. význam linky 7
2. z akej príčiny nakúpil SAD PD iba 4ks 12m Citelisov? Síce počast týchto 4 dní boli autobusy akurát alebo iba mierne obsadené, viem si predstaviť, že počas pracovných dní a školského roka, to je horšie. Predstavuje kúpa o 1,5m kratšieho vozidla pre SAD PD nejaké výrazné úspory na prevádzkových nákladoch, že takto konali?
3. Hoci sa mi nepodarilo dostať na linku do Sebedražia, tak ma zaujala vlečka do Bane Cigeľ. Pôvodne som si myslel, že koľaj sa delí pri priemyselnej zóne a končí v bani, ibaže dnes na Google Earth som zistil, že úvraťou pokračuje popod Sebedražie, k nejakému objektu kde sú odstavné koľaje, potom pokračuje do bane Nováky a popri elektrárni v Novákoch do žst. Zemianske Kostoľany. Nemá niekto z Vás nejaké fotky z dopravy na tejto trati? Zaujímalo by ma tiež, že či sa niekedy nevyužívala daná trať aj na osobnú dopravu pre zamestnancov a čo to je za objekt, čo leží na tej vlečkovej trati medzi baňami Cigeľ a Nováky?
Ďakujem za všetky odpovede. ?
P.S.: Kto by mal záujem o pár fotiek z MHD čo som spravil tak nech dá vedieť ?