v elektronickej. Len musím pozreť v druhom compe, lebo už som raz sťahoval takto CP TT,HC a SE v zabalenej forme, no archív mi napadol vírus a už nešiel otvoriť
je to uz v podstate jedno, ale myslim ze keby boli potrebne klby tak sa do premavky zaradia, ale klby na MHD v Prievidzi su podla mojho nazoru potrebne len na zopar spojoch pocas spicky, ked ta 441 BC jazdila na 50 tak som ju nikdy nevidel plnu vzdy v nej bol taky pocet cestujucich co by sa zmestili aj do normalneho 12 m autobusu, kde su tie casy ked chodil klb na L3 uz z kupelov do 3/4 naplnený a vela ludi ani nepobral, nie som zastancom toho aby sa na MHD zakupili klby, uplne stacia 12 m vozidla a hlavne na linky 50 a 51
s tym zeleznicnym prejazdom ma napadla aj skutocnost ake problemy mal CityBus ked chodil cez spomalovaci prah na sidlisku Zapotocky, zevraj mu tam skrelo spodok, hlavne zadny previs
ako to môže byť jedno? však tá križovatka je len z jednej strany a navyše, tam v tej križovatke, jak je autokomplexx 51 nechodí, ona hodí cez sídlisko, takže až tak identické tie trasy nie sú...
kĺby sú už odstavené naveky, a na linke 51 isť ani nikdy nemohli, lebo v necpaloch by zadná časť vozidla na križovatke ostala v železničnom priecestí, čiže z tejto trasy to kĺbové autobusy logicky vylučuje...
Ako je to momentálne s tými kĺbmi v PD? Oba stoja vo vozovni, alebo sa vypravujú? B741 by sa dala krásne porobiť, tak ako v NR...a prečo na linky 50 a 51 dávajú tie najmenšie busy? Tam by sa oba kĺby dobre uplatnili.