veru tak. Ale myslím si, že by malo byť aj v záujme Bojníc, aby L3 premávala aspoň raz do hodiny aj v tých časových "dierach". Veď z takej linky, akou L3 bola ešte v roku 2002 ostalo už len torzo.
Mňa zase teší, že L3 ostala aspoň takáto podoba. Takto nejak som to si to predstavoval. Lepšie je to teraz, ako sa to vtedy plánovalo, zrušenie cez pracovné dni.
Jééj, to sú bludy v tom článku. Však ak v PD najazdia autobusy cca 1 mil. km ročne, tak úspora bude cca 3 milióny. Tieto sa v zápätí roztopia v odpisoch na autobusy, (keďže CNG bus je o málo drahší), odpisoch na CNG plničku, nákladoch na potrebné školenia vodičov a obsluhujúceho personálu.... Čiže finančná úspora sa dostaví tak po cca 4-ch rokoch a dovtedy sa zasa tak zmenia ceny, že nakoniec ani žiadna úspora nebude. Tento výpočet môže byť skreslený tým, že na časť investičných výdavkov bude grant z eurofondov a tie sa odpisovať nebudú. Každopádne z úspor možno zvýšiť platy pre vodičov (vyšlo by im o cca 3 tisícky mesačne viac) alebo zvýšiť výkony MHD. A Bojnice by ušetrením mohli mať opäť linku 3 celotýždenne.
poiiii: v poriadku neberem im ho................ale preco sa riesi nedostatok prevadzky schopnych vozov uz ked ich je malo keby sa pravidelne obnovoval vozovy park tak nie je problem a nech mi nikto netvrdi ze dotacia od mesta 30 mil nedostacuje aspon na pokrytie straty s dotaciami sa lahko podnika
a myslim ze boli aj novsie vozy ako je ta PD-558 BT len to by sa museli aj nejake uchovat a nie isli vsetky na srotovisko
to neni celkom pravda navyše, v BN si tiež zaslúžia aspon jeden autobus, čo nepochádza z čias socializmu... a tam CityBus chodí na najvyťaženejších linkách, lebo je kapacitne väčší, ako karoska...
prečo prišla stara Karosa???? preco neposlali spat CityBus????.......................jáááj asi preto aby sme si mohli povedat ze u nas jazdia stare autobusy a vypytali si od mesta este viac penazi