Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Inak od 1.11. 2008 sú platné aj nové CP pre linky č. 6 a 8. www.sadpd.sk ?
Reply on: draxter #396:
To hej ale nejaký podiel na L3 musia mať aj bojničania,nie?
Reply on: 1miki5 #395:
veru tak. Ale myslím si, že by malo byť aj v záujme Bojníc, aby L3 premávala aspoň raz do hodiny aj v tých časových "dierach". Veď z takej linky, akou L3 bola ešte v roku 2002 ostalo už len torzo.
Reply on: brefos #394:
Zrušenie 3 cez "x" teda prac.dni by malo za následok dobrý kolaps
Reply on: poiiii #393:
Mňa zase teší, že L3 ostala aspoň takáto podoba. Takto nejak som to si to predstavoval. Lepšie je to teraz, ako sa to vtedy plánovalo, zrušenie cez pracovné dni.
Reply on: brefos #391:
to nás samozrejme všetkých teší, ale myslím, že čitatelia to vo vyhovujúcej podobe nájdu aj tu...
Reply on: S499.1023 #388:
Je to v tom článku na SME.
Aj na stránke www.sadpd.sk je už nový cp L3 a L33 aj s oznamom.
Reply on: draxter #389:
mal som na mysli tie veľké diery...si myslím, že ešte zopár spojov by bolo určite potrebných...no uvidíme.
A ako je to s tou L3? Bude v "x" úplne odstavená z kúpelov, či len "vybrané" spoje? Lebo z toho vyjadrenia teda jasno nie je...
Reply on: Valec #387:
Ako si prišiel na úsporu 3 SKK/km?
Reply on: Isidor #380:
Jééj, to sú bludy v tom článku. Však ak v PD najazdia autobusy cca 1 mil. km ročne, tak úspora bude cca 3 milióny. Tieto sa v zápätí roztopia v odpisoch na autobusy, (keďže CNG bus je o málo drahší), odpisoch na CNG plničku, nákladoch na potrebné školenia vodičov a obsluhujúceho personálu.... Čiže finančná úspora sa dostaví tak po cca 4-ch rokoch a dovtedy sa zasa tak zmenia ceny, že nakoniec ani žiadna úspora nebude. Tento výpočet môže byť skreslený tým, že na časť investičných výdavkov bude grant z eurofondov a tie sa odpisovať nebudú. Každopádne z úspor možno zvýšiť platy pre vodičov (vyšlo by im o cca 3 tisícky mesačne viac) alebo zvýšiť výkony MHD. A Bojnice by ušetrením mohli mať opäť linku 3 celotýždenne.
Reply on: poiiii #382:
Tiež si z tých, čo veria tabuľkovej kapacite?
a ako to vlastne dopadlo s tym vyberovym konanim na dodavku tych plynakov?????? uz je znamy vitaz?
Reply on: romco736 #383:
No, na šrot išli, to je pravda, ale bez STK s prasknutým rámom a bez motora, aby ostatné mali ND na jazdu 🙂 a autobusy nové sa čakali už skôr...
poiiii: v poriadku neberem im ho................ale preco sa riesi nedostatok prevadzky schopnych vozov uz ked ich je malo keby sa pravidelne obnovoval vozovy park tak nie je problem a nech mi nikto netvrdi ze dotacia od mesta 30 mil nedostacuje aspon na pokrytie straty s dotaciami sa lahko podnika
a myslim ze boli aj novsie vozy ako je ta PD-558 BT len to by sa museli aj nejake uchovat a nie isli vsetky na srotovisko
Reply on: romco736 #381:
to neni celkom pravda 🙂 navyše, v BN si tiež zaslúžia aspon jeden autobus, čo nepochádza z čias socializmu... a tam CityBus chodí na najvyťaženejších linkách, lebo je kapacitne väčší, ako karoska...
prečo prišla stara Karosa???? preco neposlali spat CityBus????.......................jáááj asi preto aby sme si mohli povedat ze u nas jazdia stare autobusy a vypytali si od mesta este viac penazi
je v dosť zachovanom stave len ten interiér ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.