Zavrieť

REX 782 Geravy na čele s 754.036 vchádza do stanice Mlynky

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Slovensko a svet › Slovensko › Dopravcovia › Železničná spoločnosť Slovensko [SK-ZSSK] › ZSSK 754 / ČKD Praha T 478.4 (9/9)
Stiahnuť materiál
REX 782 Geravy na čele s 754.036 vchádza do stanice Mlynky.
Príspevok:
Lokalita: Stanica Mlynky
Dátum: 28.5.2016
Vozidlo: #754.036-2
Galéria: Slovensko a svet › ZSSK 754 / ČKD Praha T 478.4
Slovensko a svet › Slovensko › Regionálne dráhy a doprava
Slovenské vlaky (14.7.2017)
Linka: REX 782
Autor: Dispecer
Počet zobrazení: 2156

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

20.7.2017
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #11:
Posledný pokus... Chápeš rozdiel medzi "skôr ocení" a "uprednostňuje"? Chápeš rozdiel medzi funkčnou klímou a takmer nefunkčnou klímou? Chápeš rozdiel medzi "ocení starý vagón kvôli oknám" a "ocení starý vagón lebo je to plesnivá koženka bez bezpečnosti"? Lebo zatiaľ to vyzerá, že nie, a v tom prípade sa nemáme o čom ďalej baviť.

A čo sa mojej rodinnej situácie týka, nemyslím si, že to je vhodná téma na verejné fórum, ale ak ťa to poteší, deti (zatiaľ) neplánujem, a nie je to tým, že by som lásku k žene obetoval na oltári dopravy.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

20.7.2017
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #10:
Na margo ponorenia do šotokruhov: Si ženatý? Uprednostňuje Tvoja manželka plesnivé béčko s otváracími oknami a a Tvoje deti plesnivé béčko s POČAS JAZDY OTVÁRATEĽNÝMI DVERAMI (lebo však nálepka "blokovacie zariadenie dverí odobraté" nás zachráni pred vypadnutím z vlaku) pred klimatizovaným vozňom s FUNKČNOU klimatizáciou?
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

20.7.2017
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #9:
Možno si príliš ponorený v šotokruhoch, ja mám skúsenosti iné. Alebo snáď tá partia 6 sporadických cestujúcich vlakom nemajúca tucha o typoch či čomkoľvek inom nadšeneckom, s ktorými som si absolvoval najprv to bezvzdušné kupé a potom - na ich ocenenie - sťahovacie B, sú militantní šotouši???
Je ťažké prijať iný názor bez nálepkovania? Lebo na rovinu, o problémoch s panelmi od Regoniku sa vie dlho, lenže monopol (a neúdržba) nepustí a preto je pre mňa boj za ich funkčnosť výkrikom do tmy - a stále to neznamená, že by som staré vagóny adoroval. Iba nepokladám za militantne šotoušské načrtnúť, že niekomu otváravé okná vyhovujú. A z môjho jazdenia vidím, že bežný cestujúci, zmierený s kvalitou služieb ZSSK, začne po pár pindoch na klímu výrazne viac riešiť otvárateľné okná.

Tak, ako sa niekomu nemusia chytiť dutiny ani na celej trase Vrútky-Štubňa, tak sa niekomu môžu chytiť na 20km pod klímou, tak mi láskavo nevkladaj do úst žiadne pochvaľovanie.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

20.7.2017
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #4:
Hm, na základe nefunkčnej klimatizácie nežiadať funkčnú klimatizáciu ale pochvaľovať si zápal dutín z plesnivého béčka... Podľa mojich skúseností si plesnivé béčka pochvaľujú akurát tak militantní šotouši.
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

20.7.2017
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #7:
Mňa by zas potešilo niečo na spôsob Delfínov...
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

19.7.2017
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #6:
Sorry za prekec, jednotky som mal na mysli, niečo ako Desiro napríklad. 81x a 861 sú akurát tak paškvily, nové regiovagóny robia zatiaľ radosť iba niektorým regiónom a aj to často v podobe RR, poschodové jednotky vnímam ako riešenie pre prímesto. Stále mi chýba niečo vhodné pre dlhšie motorové osobné spoje v zmieňovaných oblastiach Turca, povodia Hnilca apod.
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

19.7.2017
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #4:
Čo rozumieš pod pojmom "moderné osobákové súpravy"? Bdteer/Bdgteer? 471? 812+012? 813? 861?
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

19.7.2017
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #3:
To nepopieram a tiež si myslím, že bolo by fajn, ak by sa nerobili výrazné kvalitatívne rozdiely medzi traťami podobného charakteru, tak ako sa to deje doteraz.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

19.7.2017
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #3:
Úprimne, z letných skúseností viem, že bežný cestujúci skôr ocení staré B so sťahovacími oknami, než zabednené modernizácie s regulačným panelom od Regoniku, ktorý väčšinou nereguluje a teda je tam omnoho menšia tepelná pohoda či prúdenie vzduchu.

Pre mňa osobne možnosť si stiahnuť okno pod Tatrami, pri Kremnici apod. je príjemný turistický benefit, ktorý vyvažuje to, že moderné osobákové súpravy jaksi nemáme.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

19.7.2017
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #2:
Lenže práve železnica NIE JE len hlavná trať.
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

19.7.2017
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #1:
Zas nepreháňaj... Na hlavnej trati napríklad klasické B na rýchlikoch mimo tých posilových a Vianoc ani nestretneš.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

19.7.2017
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Toto je pravý obraz slovenskej železnice - nie nejaké klimatizované IC ale tri plesnivé béčka s otvorenými dverami...
Odpovedať