Reply on: desina #737:
presne tak, substrát nie je v stave rozlíšiť konečnú, na ktorú daný spoj ide, tú velikánsku prednú tabuľu dočíta len po číslo linky. Preto také husté linky je lepšie držať pod osobitným číslom kvôli orientácii. A v spiatočnom smere sa to dá riešiť zlúčenou výveskou.A u školských spojov by som tiež preferoval oddelenie na samostatnú "linku" kvôli zjednodušeniu CP riadnych liniek. Neviem či je nutné držať toľko školských spojov a či musia mať takú rozdielnu trasu od riadnych liniek, ale v prípade samostatnej linky sa môžu zverejňovať iným spôsobom, ako riadne linky.
desina
Z Moštenca teraz idú tri autobusy. Jeden klasicky, druhý cez Kunovec, SPŠ, Rozkvet a tretí cez III.ZŠ
Jeden kĺb Moštenec-Sládkovičova-SPŠ-štefánikova-III.ZŠ-ŽST-AS
Druhý kĺb Moštenec-Rz FMNK-I.ZŠ-ZŠ sv.A-IV.ZŠ-Park (III.ZŠ)-ŽST-AS
Podľa mňa by sa kapacity vyrovanli. Druhý kĺb by mal jazdu: 6.25L10, 6:37L100, presun spojkou z TESCA do Moštenca...
A to isté by sa dalo v opačnom smere
12.35, 13.35 (III.ZŠ)-Štadión-AS-ŽST-ZŠ sv.A-I.ZŠ-TESCO-Rz-FMN-Moštenec - ušetrené 2.autobusy. A 2 školské spoje z Hlín by mohli ísť rovno Hliny-Rozkvet. Mohlo by sa to otestovať v mesiacoch APR,MÁJ,JÚN, vyhodnotilo by sa a v septembri by sa uvidelo.