takže pre záujemcov na adrese http://www.mds.sk/pdf/01052011.pdf je posledná verzia ktorá ide na schválenie na mesto.... prípadné pripomienky zajtra do 12tej ?
V prepravnom poriadku DPB, v Čl. 3 Postavenie a povinnosti cestujúceho len takto:
"Cestujúci môže nastúpiť do vozidla a z neho vystúpiť len ak nie je vozidlo v pohybe a len v zastávke alebo na mieste určenom oprávnenou osobou dopravcu. Ak ide o zastávku, kde vozidlo zastavuje len na znamenie (ďalej len zastávka ”Na znamenie”), cestujúci, ktorý chce nastúpiť do vozidla, musí stáť na nástupišti zastávky tak, aby ho vodič mohol vidieť; cestujúci, ktorý chce na
takejto zastávke vystúpiť z vozidla, musí dať včas vodičovi určené znamenie signalizačným zariadením vozidla."
V IDS JMK (Brno) je to popísané v dvoch bodoch, ale obsahovo rovnako.
tie exCSAD nechajme tak zbytočne to rozťahovať nepovažujem to za podstatné. K tomu EMCARDu, jednoznačne prínos pre cestujúcich nemôžeš odoprieť, z pohľadu spoločnosti to nieje až tak výhodne keď zoberiem do úvahy všetky poplatky čo sa platia a verím že pri tak veľkých spoločnostiach to ide dosť do penez, u nás to ide mesačne do 500€. Najväčšiu výhodu by to malo pre držiteľov ISIC, lebo momentálne väčšina ľudí čo používa ISIC ich má aktivované v BA resp. TN a nieje možné to následne použiť pri platbe u iných dopravcov
Pozor, pozor. To nie je o inom názore. Ale o tom, že zo všetkých ex ČSAD podnikov počuť väčšinou rovnaké alebo veľmi podobné názory ako sa niečo nedá na opatrenia, ktoré v Dopravných podnikoch bežne fungujú desiatky rokov.
Mimochodom, keď si to už načrtol, aký prínos a pre koho by bol, ak by DPB (nie Slovak Lines) bol v združení EMCARD? Lebo ako rozmýšľam, tak som neprišiel ešte ani na jeden. ?
S platnosťou od 1.4.2011 došlo v spolupráci s Mestom Považská Bystrica k úprave Tarifného poriadku. Cestujúci s platnou ISIC kartou budú v hotovosti platiť 0,30€. Táto zmena sa týka len ISIC kariet.
mds