Zdravím. Pozeral som si vašu predchádzajúcu diskusiu a všimol som si, že tam boli spomenuté aj spoje 2/20. Bývam v Podváži takže linku poznám dobre a mal by som k nej pár výhrad. Raňajšie spoje sú relatívne dobré, aj keď dokonalosť to veru nie je. Doobedňajšie spoje moc nepoužívam takže neviem ale hlavne čo chcem sú školské a poobedňajšie. Začnem po poriadku. Školský autobus čo ide 13:10 od nemocnice. 13:15 je pri cintoríne a 13:20 na žel. stanici. Keďže je školský tak by mal byť zameraný hlavne pre potreby žiakov ale nie je to tak. Napr. 6. hodina na IV. ZŠ aj na ZŠ Sv. Augustína končí 13:15. Autobus im síce stojí rovno pred školami ale stačí 3 minútové zdržanie a autobus už nestihne. Ďalej je to napríklad III. ZŠ, kde 6. hodina tiež končí 13:15 a pri menšom omeškaní tiež nie je možné stihnúť tento autobus, ešte lepší príklad je OA, kde končí 6. hodina 13:25 a tento autobus nie je možné stihnúť nech študent robí čo robí a tak musí čakať do 14:10 na ďalší. Navrhoval by som teda jeho posunutie cca o 10 minút s tým, že pri cintoríne by bol 13:25, na Žel. stanici 13:32, na Ul. Kukučínovej 13:35 a z Podvažia by mal odchod 14:00 kde by pravdepodobne aj viacej vyhovoval tým, čo končia v dedinách o 14:00 a idú do mesta.
Ďalší autobus je napríklad spoj 20 s odchodom 14:37 z AS. Ten je už miešanica žiakov a dospelých. Ale...Žiaci končia 14:15 a na tento bus musia teda dosť dlho čakať a zas väčšina pracujúcich končí presne 14:30, pokiaľ sa vyhrabú z práce je je 14:40 a idú až na ten ďalší autobus(číslo 2), ktorý ide 14:47 z AS. Porovnanie využitia si môžete urobiť sám, z vlastnej skúsenosti však viem, že napríklad včera išiel autobus 14:37 takmer úplne plný a 14:47 išiel podstatne prázdnejší. Navrhoval by som upravenie prvého spoja presne o 10 minút aby mal odchod 14:27 z AS, žiaci by ho stihli bez problémov a pracujúci ľudia by išli buď jedným alebo druhým podľa stíhania a využitie jednotlivých liniek by sa mohlo priblížiť ku sebe. Ďalší kameň úrazu sú víkendy. Spomeniem len 2 spoje. Pred polrokom bol odchod autobusov z Podvažia nasledovný: 14:40, 15:35, 16:55, 17:55...dnes to vyzerá takto 14:40, 17:50...je to obrovský skok, ktorý niektorým ľuďom vôbec nevyhovuje a ešte keď si zoberiem v úvahu že od 16:50 do 17:50 stojí prázdny autobus na otoči a šofér tam buď fajčí, alebo spí, alebo to zaparkuje do krčmy na čaj. Za tento čas by sa stihol otočiť späť do PB a vrátil by sa do 17:50 aj do Podvažia! Ďalej ma napríklad trápi, že posledné autobusy idú nasledovne: 18:55 z PB a ten istý 19_20 z Podvažia. Potom už žiaden autobus nejde. Keď však chce človek ísť na 22:00 do roboty môže sa aj obesiť, no nemá ako ísť. Tiež by bolo dobré, ak by sa v rámci možností pridal jeden spoj, ktorý by mal odchod z PB povedzme 21:00 a odchod z Podvažia 21:30. Myslím, že tento spoj by si našiel svoje využitie. A ešte zlatý kliniec programu. Posledný autobus do Podvažia z PB (cez prac. týždeň) ide 22:47 z AS. Do Podvažia prichádza cca 23:10 ale končí iba na zástavke Podvažie Lávka a na otoč už nejde. Ja bývam od otoče cca 300 metrov a keď idem z tohto autobusu domov tak to mám niečo cez pol kilometra. Nechápem prečo ten autobus nezachádza až na otoč, keď to až taká obkľuka nie je. Toto je z mojej strany asi všetko.
Ďalší autobus je napríklad spoj 20 s odchodom 14:37 z AS. Ten je už miešanica žiakov a dospelých. Ale...Žiaci končia 14:15 a na tento bus musia teda dosť dlho čakať a zas väčšina pracujúcich končí presne 14:30, pokiaľ sa vyhrabú z práce je je 14:40 a idú až na ten ďalší autobus(číslo 2), ktorý ide 14:47 z AS. Porovnanie využitia si môžete urobiť sám, z vlastnej skúsenosti však viem, že napríklad včera išiel autobus 14:37 takmer úplne plný a 14:47 išiel podstatne prázdnejší. Navrhoval by som upravenie prvého spoja presne o 10 minút aby mal odchod 14:27 z AS, žiaci by ho stihli bez problémov a pracujúci ľudia by išli buď jedným alebo druhým podľa stíhania a využitie jednotlivých liniek by sa mohlo priblížiť ku sebe. Ďalší kameň úrazu sú víkendy. Spomeniem len 2 spoje. Pred polrokom bol odchod autobusov z Podvažia nasledovný: 14:40, 15:35, 16:55, 17:55...dnes to vyzerá takto 14:40, 17:50...je to obrovský skok, ktorý niektorým ľuďom vôbec nevyhovuje a ešte keď si zoberiem v úvahu že od 16:50 do 17:50 stojí prázdny autobus na otoči a šofér tam buď fajčí, alebo spí, alebo to zaparkuje do krčmy na čaj. Za tento čas by sa stihol otočiť späť do PB a vrátil by sa do 17:50 aj do Podvažia! Ďalej ma napríklad trápi, že posledné autobusy idú nasledovne: 18:55 z PB a ten istý 19_20 z Podvažia. Potom už žiaden autobus nejde. Keď však chce človek ísť na 22:00 do roboty môže sa aj obesiť, no nemá ako ísť. Tiež by bolo dobré, ak by sa v rámci možností pridal jeden spoj, ktorý by mal odchod z PB povedzme 21:00 a odchod z Podvažia 21:30. Myslím, že tento spoj by si našiel svoje využitie. A ešte zlatý kliniec programu. Posledný autobus do Podvažia z PB (cez prac. týždeň) ide 22:47 z AS. Do Podvažia prichádza cca 23:10 ale končí iba na zástavke Podvažie Lávka a na otoč už nejde. Ja bývam od otoče cca 300 metrov a keď idem z tohto autobusu domov tak to mám niečo cez pol kilometra. Nechápem prečo ten autobus nezachádza až na otoč, keď to až taká obkľuka nie je. Toto je z mojej strany asi všetko.
TerezaPX
POSLEDNOU DOBOU ROBI VSETKY ROZHODNUTIA OHLADNE MESTSKEJ HROMADNEJ DOPRAVY OCIVIDNE NEJAKY ODBORNIK!
rovno vam poviem ze uz mi je jedno ze mam preukaz ZŤP, to už si bez problémov doplatím tých 0,10 centov naviac.Na toto som si ho VYBAVOVALA,vsak?