Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #437:
A na doplnenie, mám fotku z presne toho istého miesta, akurát o 10 rokov neskôr. Týmto, a úpravou popisu, túto tému uzatváram. ?
Reply on: draxter #436:
Len ci to desina nebral len podľa popisu. Lebo jednak Orlovsky most nie je taký vysoký, nie sú pri ňom paneláky za ktorými je hneď kopec a tiež, v tom čase ten most vyzeral asi takto: http://www.imhd.sk/pb/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=63019&idt=u&idg=4701&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=

Navyše, kam by tam šiel kĺb aj s ľuďmi?
Reply on: Majo #435:
aj ja som to písal v príspevku #372, ale desina bol iného názoru v #375 ?
http://www.imhd.sk/pb/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=63018&idt=u&idg=4701&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=

Táto fotografia zrejme nebola zhotovená na Orlovskom moste (ako sa uvádza v popise), ale na ceste zo sídliska Rozkvet do centra.
Včera som viel kĺbovú PB-834AZ na L11 vychádzať ku štadiónu a na L2 som videl asi 3 vodzilá, určite PB-844AZ, 850AZ a ešte niečo. A videl som aj na L11 PB-186AY v tesco schéme, t.j. jedno vozidlo radu 700.
Reply on: desina #432:
888? To je asi slovenský rekord vo výške čísla ?
Reply on: kvorka #429:
Predsalen som si spomenul, ešte existovala L21 Rozkvet -Nemocnica -SNP, táto linka premávala 3 mesiace a potom ešte existovala neverejná linka 888
Reply on: mds #423:
Len neviem, či by na tej L5 (o ostatných ani len nepochybujem) stačili len čisto spoje SAD TN. Myslím, že minimálne v špičke by L5 musela zostať.
BTW, ako je na tom ten náš návrh? Bol už aspoň čas si to vytlačiť? ?
Reply on: kvorka #429:
Už asi nie, alekedysi pri existoval taký unikát. Niektoré spoje vykonávali naraz niektoré linky. A mali takú žltú tabuľu. Dnes robí tieto spoje 310,320. PRed tým si z dieľky videl na tabuli. 431, 432,43132. Tie ščísla boli oddelené v takom rámček, ale z diaľky to vyzeralo ako celé číslo. A raz sa ma pýtal kamarát z Rimavskej Soboty, že kam chodí štyrdisaťtritisícstotridsaťdvojka.
Doteraz som zistil, že na MHD PB boli linky 1-14,20,31-32,40,100,110,310,320 a 99,120. Existovali v minulosti ešte nejaké linky (nemyslím 5A a 5B). Diky. ?
Tak keď SAD TN, ZA a letisko bolo málo...
Reply on: desina #426:
A iné SAD-ky na Slovensku neexistovali, preto bolo treba vymyslieť riešenie, aby si Mobutu Sese Seko odhryzol svoj diel a mesto malo dobrý pocit, že si polepšilo ? .
Reply on: S499.1023 #424:
Pre mesto bola možnosť vyjednávať so SAD pred rokom 2006 malá. Nejaký hlas asi mali, ale ak ich to viedlo k vytvoreniu vlastného podniku, asi tam boli nepostačujúce páky.
Reply on: mds #422:
myslím v rokoch pre 2006. Neviem ako to bolo vtedy presne so zmluvami, ale viem, že stále bol problém v tom, že SAD nevedela jasne povedať koľko má mesto zaplatiť, resp. povedať vedela, ale nevdela zdkoladovať. Potom bol problém s odmietaním niektorých nerentabilných spojov, atď.
Reply on: desina #421:
???
Reply on: desina #417:
osobne si myslím ýe integrovaná doprava je super, ale je problém že nikto nemá záujem... my by sme tiež uvítali na nerentabilných linkách 8, 13, 5, 6 pustiť spoje a uvedené kilometre využiť na rentabilných spojoch ktoré treba posíliť, zaviesť na rozkvet takt a dotaktovať 40 resp. 4 k mhd 3 a spraviť z toho okruhové linky, ale je ale
Reply on: desina #421:
nieje lebo je zmluva kde si mesto objednáva kilometre
Reply on: S499.1023 #420:
neviem, či slovo objednávateľ nie je prisilné.
Reply on: desina #419:
OBJEDNÁVATEĽ nemal žiaden hlas???

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.