a na trojke zostal nelogizmus so značkou - ak je primárna trasa do Podmanína, tak by mali byť označené spoje končiace na Zakvášov, nie končiace v Podmaníne.
LINKA 5
- zrušenie spojov 1, 2, 21 a 26;
- spoj 6 - zmena odchodu od vodojemu z 05:15 na 05:10;
- spoj 19 - zmena odchodu z AS z 14:05 na 14:10 + vedený až po vodojem;
- spoj 24 - nadväzujúci na zmenený spoj 19, vedený od vodojemu 14:38;
- spoj 25 - zmena odchodu z AS z 14:55 na 15:03.
LINKA 6
- spoj 2 rozdelený na spoje 2 a 4, pričom pri spoji 2 je pravdepodobne chyba a má tam byť značka "c", kedy premáva od III. ZŠ a počas "w" z AS;
- spoj 5 - zmena odchodu z 13:17 na 13:25.
LINKA 7 - len drobné zmeny v chronometráži niektorých spojov.
LINKA 8
- spoj 9 rozdelený na 9 a 29, pričom 9 premáva počas "x" a ide už od nemocnice (09:59) a 29 premáva v sobotu s rovnakým odchodom, ale len zo ŽST;
- spoje 11/12 - vedený len do/z Horného Milochova;
- spoj 14 - len v "x", ale premáva až po nemocnicu
- spoj 27/30 - vedené len v "x" a len do/z Horného Milochova.
? vidím, že otočenie jedenástky sa odkladá na neurčito...., ktoré spoje vlastne boli zmenené ? Nemohol by byť vždy nejaký changelog ? Moje postrehy: L100 poobede premáva cez TESCO a to ešte o 10 min neskôr ako pred tým. Je skutočne na neplatenej trase TESCO-Rozkvet taká frekvencia, že za 20 minút idú za sebou dve platené stovky na Rozkvet ?
Pozerám ? že sa zrušili všetky školské spoje z Rozkvetu na Hliny v oboch smeroch. A spoj 46 L110 vôbec nejde cez Rozkvet, čiže by mal byť pod L310
nemám vo zvyku hádzať flintu do žita, ale u nás v PB je veľa jednoduchých vecí tak zámerne komplikovaných.... a prišiel som na to, že to je nepriestrelné, pretože ľudia si nevedia vyargumentovať nič. Celé mi to nielen v doprave pripadá tak, že sa rieši to, na čo je petícia, čo sa dobre počúva, čo dobre vyzerá, ale nikto z tých, od ktorých sa to očakáva nepríde s konkrétnym riešením. Všetko sa len pláta a aj keď je nejaká seriózna novinka, tak sa povie takým spôsobom, že sa to nakoniec zablokuje samé.
Jeden príklad z našej prezentácie taktovej dopravy - Poukazovali sme, že medzi zast. V.ZŠ a SPŠ bolo podľa vtedajšieho poriadku rozdiel v prechode spojov medzi zastávkami aj 5 minút. (jeden prešiel za 2, iný za 7 min.) Bolo to čierne na bielom a napriek tomu sa našli ľudia, ktorí nás "zhodili", že si vymýšľame a keď sa už nedalo, tak sme boli my tí sprostí, ktorí nevedia, že v špičke je iná chronometráž ako mimo špičky. To, že to boli časovo susedné spoje už nikto nechcel počuť.
A bolo by to zadarmo? Uvedomuješ si, že v momente, kedy by to mala platiť VÚC-ka, okres, ktokoľvek, tak aj ten vágny záujem o vlaky zmizne? Cesta sa musí udržiavať tak či tak.
A staral by sa o tú električkovú trať potom kto? Či električková trať sa opravuje sama? Mmch., asi by to okrem iného znamenalo nové vozidlá, keďže to, čo tam jazdí, aktuálne predpisy pre električky nespĺňa - nemá to brzdové svetlá, smerovky, mám dosť vážne pochybnosti, či by sa to vošlo do brzdných dráh...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mds