Zavrieť

Zastávka autobusov a trolejbusov primknutá k električkovej zastávke

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Karlovesko-dúbravská radiála mesiac pred pôvodne plánovaným termínom dokončenia (12.8.2020) (16/36)
Stiahnuť materiál
Zastávka autobusov a trolejbusov primknutá k električkovej zastávke.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul., zastávka Riviéra
Dátum: 11.8.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › 4. etapa: Tunel - Jurigovo nám.
Karlovesko-dúbravská radiála mesiac pred pôvodne plánovaným termínom dokončenia (12.8.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 3805

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
lostrail

lostrail

19.8.2020
#25 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #24:
Neviem, co si od pripadnych reakcii slubujes, ale dostanes standardne odpovede na sposob, ze sa slo v zmysle projektovej dokumentacie a podobne blaboly.
Odpovedať
IBBI

IBBI

19.8.2020
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Skoda, ze k tymto nasim pripomienkam nie je nejake vyjadrenie z magistratu. Vcelku by ma zaujimali ich argumenty.
Odpovedať
Bambus

Bambus

19.8.2020
#23 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Vallo s Kratochvilovou slubili na jednom stretnuti s obcanmi, ze prejednaju so zhtotovitelom celkove zastresenie (nejaky pan sa na to totiz pytal, ze by to nebolo od veci ked sa tadial premelie cca 10 tisic ludi cez pracovny den)...skoda no nevydalo asi....tiez sirky tych nastupist, Kratochvilova tam tahala z magickeho mesca nejake hausnumera pri com uz na nakresoch v jej powerpointe bolo jasne, ze ked tam vystupi mamicka s kocikom/vozickar tak sa to zmeni na GTAckove odrazanie ludi....dalsia vec mal byt podstatne sirsi prechod pre chodcov, aby sa tam 150 ludi netlacilo na 10m2 prechodu k Lidlu....skoda toto vobec komentovat fakt
Odpovedať
NOKS

NOKS

18.8.2020
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Toto bude radosť zalamovať tam kĺbové vozidlo 👏
Odpovedať
lostrail

lostrail

17.8.2020
#21 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #20:
Zjavne to pri tejto akcii nebude prva ani posledna vec.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

17.8.2020
#20 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #16:
Neprepojenie je estetická záležitosť ale tan tvar toho nájazdu.... 😭. Tipujem, že to budú musieť celé prerobiť.
Odpovedať
Maxi King

Maxi King

17.8.2020
#19 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #17:
Nedá sa sem pridať žiaľ fotka z PD - ale áno, takto je to ukončenie naprojektované.
Odpovedať
IBBI

IBBI

17.8.2020
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #17:
No vcera vecer som tadial siel, bolo to uz vyasfaltovane a vyzeralo to takto. Tak neviem.
Odpovedať
lostrail

lostrail

17.8.2020
#17 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #16:
Myslis, ze to je konecny stav?
Odpovedať
IBBI

IBBI

16.8.2020
#16 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Inak to (ne)napojenie toho obrubnika o zastavkovy ostrovcek je tiez styl A JE TO! Otrasne to s tou medzerou vyzera, plus neesteticky roh tam vznikne. Mali to pekne stocit opacnym smerom a viest pekne obrubnik popri zastavke, pripadne ho do stratena do nej vnorit.
Odpovedať
FiFo

FiFo

15.8.2020
#15 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: anbis #14:
Niekedy človek nevie ci sa ma smiať alebo plakať. Bárs akého sedlaka by napadlo to prekryť celé, ale "promavani inžinieri" nevedia správne rozmiestniť ani trakčné stožiare. Tak čo viac cakt.... Už sa "teším" ako sa vylespia tie super mega parádne prístrešky na Tr. mýte... A pritom stačí napísať do gugla "Modern tram station" a použiť len CTRL+C a CTRL+V
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

15.8.2020
#14 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: svehlo1 #10:
Neprofesionalita, lajdáckosť a nekompetentnosť verejnej a štátnej správy. Česť výnimkám. Vinní sme teda všetci, pokiaľ nebudeme žiadať od politikov kvalitu - v uvedenom význame.
Odpovedať
lostrail

lostrail

14.8.2020
#13 Ohodnotiť kladne 9 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: svehlo1 #10:
Jednoznacne to malo byt prekryte cele. Mnohe veci by to ulahcilo a aj priestoru by bolo viac. Davat na taketo uzke nastupiska pristresky s bocnymi stenami je naozaj na hospitalizaciu v nejakom ustave.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
lostrail

lostrail

14.8.2020
#12 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: hanzija #8:
Az teraz som si vsimol, ze tie vykresy nie su ani ocislovane. Ak teda pozeras DRS pre SO 304 a vykres "Podorys nastupista - novy stav", je pravda, ze k trolejbusom ich nenakreslili. Ale zasa, treba si vsimat aj poznamky, konkretne predposlednu a potom poslednu z nich. V poslednej sa sice pise, ze budu osadene tri pristresky (Asi tie, co nakreslili), ale zasa v tej predposlednej sa pise, ze pristresky budu osadene na kazdom nastupisti. Kusok dalej sa projektanti priznavaju, ze presny typ pristreskov v case spracovania projektu nebol znamy, preto nechavaju volnu ruku DPB. Zostava dufat, ze tato "volna" ruka bude vyuzita.
Odpovedať
tr3mp

tr3mp

14.8.2020
#11 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: svehlo1 #10:
Spytuješ sa zbytočne: na zaostalosť nepotrebuješ motor. Motor môže chýbať pokroku. Teda potrebuješ niekoho, kto bude aktívne prinášať nové riešenia, bude ich nielen presadzovať ale dokáže ich aj presadiť a bude za nimi stáť. Nie každé nové riešenie musí byť dobré a aj pri asi každom dobrom riešení sa ozve kopa kritikov, že je to zle a dalo by sa to dalo spraviť lepšie 🙂
Odpovedať
svehlo1

svehlo1

14.8.2020
#10 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne
Problémom ako vždy je, že sa uvažovalo iba v našich, štandardne obmedzených, koncepciách. Napríklad takýto prestupný uzol mohol mať riešené prekrytie ako celok, ale to asi nikomu nenapadlo. Odpadla by tak potreba stĺpov v strede trate, kde by sa získalo pár centimetrov šírky, odpadli by prístrešky, ktoré ako sú teraz naprojektované budú obrovskou bariérou na uzučkých nástupišťiach (bočnice???), prestupovalo by sa suchou nohou z električky na trolejbus.

Už po stý krát sa pýtam, kto je hnacím motorom tejto neskutočnej zaostalosti?
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

13.8.2020
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: hanzija #8:
Prístrešok bude aj smerom na DD, len bude malý. Vyzerá to, že budú mať všetky aj bočné výplne.
Odpovedať
hanzija

hanzija

13.8.2020
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #7:
Podla vykresu ak som spravne pochopil, tak nastupiste na trolejbus smer DD nema pristresok, spravne som si to interpretoval? A pristresky, ktore budu instalovane maju bocne vyplne ci nie? Su mi trocha zahadne tie vykresy (nie som v tom vobec zabehnuty).
Odpovedať
lostrail

lostrail

13.8.2020
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #6:
Dakujem za ozrejmenie. No, dalo sa to aj lepsie vymysliet. Tu je priestoru aj na posunutie osi kolaji dost. Celkovy priestor, s ktorym robime, je 10,02 m. Je to malo, ale slo by to rozdelit takto:
Trolejbus smer DD: 2,81 m
Elektricka smer KV: 2,20 m
Elektricka smer mesto: 2,81 m
Trolejbus k elektricke: 2,20 m

Ale OK, beriem, ze mozno su nejake normovane limity a elektrickove neslo urobit tensie.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

13.8.2020
#6 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #5:
Ja vychádzam z priložených výkresov tu: https://imhd.sk/ba/doc/sk/15146/Moderniz%C3%A1cia-Karlovesko-d%C3%BAbravskej-radi%C3%A1ly
a máš skutočne pravdu, ak správne čítam, tak šírka nástupíšť je rôzna (podľa fotky sprava) 2,51 m; 2,50m; 2,80m a 2,21m.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.