Close

Karloveská ul., zastávka Riviéra

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (12 Aug 2020) (16/36)
Download item
Discussion post:
Location: Karloveská ul., zastávka Riviéra
Date: 11.8.2020
Vehicle:
Gallery: Bratislava › 4th phase
Route:
Author: W.I.
Times viewed: 3807

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
lostrail

lostrail

19 Aug 2020
#25 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: IBBI #24:
Neviem, co si od pripadnych reakcii slubujes, ale dostanes standardne odpovede na sposob, ze sa slo v zmysle projektovej dokumentacie a podobne blaboly.
Reply
IBBI

IBBI

19 Aug 2020
#24 Rate positive Rate negative
Skoda, ze k tymto nasim pripomienkam nie je nejake vyjadrenie z magistratu. Vcelku by ma zaujimali ich argumenty.
Reply
Bambus

Bambus

19 Aug 2020
#23 Rate positive 1 Rate negative
Vallo s Kratochvilovou slubili na jednom stretnuti s obcanmi, ze prejednaju so zhtotovitelom celkove zastresenie (nejaky pan sa na to totiz pytal, ze by to nebolo od veci ked sa tadial premelie cca 10 tisic ludi cez pracovny den)...skoda no nevydalo asi....tiez sirky tych nastupist, Kratochvilova tam tahala z magickeho mesca nejake hausnumera pri com uz na nakresoch v jej powerpointe bolo jasne, ze ked tam vystupi mamicka s kocikom/vozickar tak sa to zmeni na GTAckove odrazanie ludi....dalsia vec mal byt podstatne sirsi prechod pre chodcov, aby sa tam 150 ludi netlacilo na 10m2 prechodu k Lidlu....skoda toto vobec komentovat fakt
Reply
NOKS

NOKS

18 Aug 2020
#22 Rate positive Rate negative
Toto bude radosť zalamovať tam kĺbové vozidlo 👏
Reply
lostrail

lostrail

17 Aug 2020
#21 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: S499.1023 #20:
Zjavne to pri tejto akcii nebude prva ani posledna vec.
Reply
S499.1023

S499.1023

17 Aug 2020
#20 Rate positive 6 Rate negative
Reply on: IBBI #16:
Neprepojenie je estetická záležitosť ale tan tvar toho nájazdu.... 😭. Tipujem, že to budú musieť celé prerobiť.
Reply
Maxi King

Maxi King

17 Aug 2020
#19 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: lostrail #17:
Nedá sa sem pridať žiaľ fotka z PD - ale áno, takto je to ukončenie naprojektované.
Reply
IBBI

IBBI

17 Aug 2020
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #17:
No vcera vecer som tadial siel, bolo to uz vyasfaltovane a vyzeralo to takto. Tak neviem.
Reply
lostrail

lostrail

17 Aug 2020
#17 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: IBBI #16:
Myslis, ze to je konecny stav?
Reply
IBBI

IBBI

16 Aug 2020
#16 Rate positive 2 Rate negative
Inak to (ne)napojenie toho obrubnika o zastavkovy ostrovcek je tiez styl A JE TO! Otrasne to s tou medzerou vyzera, plus neesteticky roh tam vznikne. Mali to pekne stocit opacnym smerom a viest pekne obrubnik popri zastavke, pripadne ho do stratena do nej vnorit.
Reply
FiFo

FiFo

15 Aug 2020
#15 Rate positive 3 Rate negative 1
Reply on: anbis #14:
Niekedy človek nevie ci sa ma smiať alebo plakať. Bárs akého sedlaka by napadlo to prekryť celé, ale "promavani inžinieri" nevedia správne rozmiestniť ani trakčné stožiare. Tak čo viac cakt.... Už sa "teším" ako sa vylespia tie super mega parádne prístrešky na Tr. mýte... A pritom stačí napísať do gugla "Modern tram station" a použiť len CTRL+C a CTRL+V
Reply
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

15 Aug 2020
#14 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: svehlo1 #10:
Neprofesionalita, lajdáckosť a nekompetentnosť verejnej a štátnej správy. Česť výnimkám. Vinní sme teda všetci, pokiaľ nebudeme žiadať od politikov kvalitu - v uvedenom význame.
Reply
lostrail

lostrail

14 Aug 2020
#13 Rate positive 9 Rate negative
Reply on: svehlo1 #10:
Jednoznacne to malo byt prekryte cele. Mnohe veci by to ulahcilo a aj priestoru by bolo viac. Davat na taketo uzke nastupiska pristresky s bocnymi stenami je naozaj na hospitalizaciu v nejakom ustave.
Reply Comment has been edited by the author.
lostrail

lostrail

14 Aug 2020
#12 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: hanzija #8:
Az teraz som si vsimol, ze tie vykresy nie su ani ocislovane. Ak teda pozeras DRS pre SO 304 a vykres "Podorys nastupista - novy stav", je pravda, ze k trolejbusom ich nenakreslili. Ale zasa, treba si vsimat aj poznamky, konkretne predposlednu a potom poslednu z nich. V poslednej sa sice pise, ze budu osadene tri pristresky (Asi tie, co nakreslili), ale zasa v tej predposlednej sa pise, ze pristresky budu osadene na kazdom nastupisti. Kusok dalej sa projektanti priznavaju, ze presny typ pristreskov v case spracovania projektu nebol znamy, preto nechavaju volnu ruku DPB. Zostava dufat, ze tato "volna" ruka bude vyuzita.
Reply
tr3mp

tr3mp

14 Aug 2020
#11 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: svehlo1 #10:
Spytuješ sa zbytočne: na zaostalosť nepotrebuješ motor. Motor môže chýbať pokroku. Teda potrebuješ niekoho, kto bude aktívne prinášať nové riešenia, bude ich nielen presadzovať ale dokáže ich aj presadiť a bude za nimi stáť. Nie každé nové riešenie musí byť dobré a aj pri asi každom dobrom riešení sa ozve kopa kritikov, že je to zle a dalo by sa to dalo spraviť lepšie 🙂
Reply
svehlo1

svehlo1

14 Aug 2020
#10 Rate positive 8 Rate negative
Problémom ako vždy je, že sa uvažovalo iba v našich, štandardne obmedzených, koncepciách. Napríklad takýto prestupný uzol mohol mať riešené prekrytie ako celok, ale to asi nikomu nenapadlo. Odpadla by tak potreba stĺpov v strede trate, kde by sa získalo pár centimetrov šírky, odpadli by prístrešky, ktoré ako sú teraz naprojektované budú obrovskou bariérou na uzučkých nástupišťiach (bočnice???), prestupovalo by sa suchou nohou z električky na trolejbus.

Už po stý krát sa pýtam, kto je hnacím motorom tejto neskutočnej zaostalosti?
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

13 Aug 2020
#9 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: hanzija #8:
Prístrešok bude aj smerom na DD, len bude malý. Vyzerá to, že budú mať všetky aj bočné výplne.
Reply
hanzija

hanzija

13 Aug 2020
#8 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: lostrail #7:
Podla vykresu ak som spravne pochopil, tak nastupiste na trolejbus smer DD nema pristresok, spravne som si to interpretoval? A pristresky, ktore budu instalovane maju bocne vyplne ci nie? Su mi trocha zahadne tie vykresy (nie som v tom vobec zabehnuty).
Reply
lostrail

lostrail

13 Aug 2020
#7 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #6:
Dakujem za ozrejmenie. No, dalo sa to aj lepsie vymysliet. Tu je priestoru aj na posunutie osi kolaji dost. Celkovy priestor, s ktorym robime, je 10,02 m. Je to malo, ale slo by to rozdelit takto:
Trolejbus smer DD: 2,81 m
Elektricka smer KV: 2,20 m
Elektricka smer mesto: 2,81 m
Trolejbus k elektricke: 2,20 m

Ale OK, beriem, ze mozno su nejake normovane limity a elektrickove neslo urobit tensie.
Reply Comment has been edited by the author.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

13 Aug 2020
#6 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: lostrail #5:
Ja vychádzam z priložených výkresov tu: https://imhd.sk/ba/doc/sk/15146/Moderniz%C3%A1cia-Karlovesko-d%C3%BAbravskej-radi%C3%A1ly
a máš skutočne pravdu, ak správne čítam, tak šírka nástupíšť je rôzna (podľa fotky sprava) 2,51 m; 2,50m; 2,80m a 2,21m.
Reply Comment has been edited by the author.