Close

#8437, Karloveská ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Bratislava › Other transportation pictures › Tracks › Modernization of tramway track in Karlova Ves and Dúbravka (2019 - 2020) › 4th phase (52/540)
Download item
Discussion post:
Location: Karloveská ul.
Date: 19.10.2020
Vehicle: ČKD Tatra T3 #8437
Gallery: Bratislava › ČKD Tatra T3
Bratislava › 4th phase
Route:
Author: W.I.
Times viewed: 4766

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Viko

22 Oct 2020
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #13:
Na Nám. hraničiarov sa to zvláda aj bez Opustenia križovatky už niekoľko desaťročí, dokonca aj s prejazdom L88 týmto spôsobom.
Reply

lostrail

22 Oct 2020
#14 Rate positive Rate negative
Ono to v podstate vyriesene je, lebo z LIDLa sa aj po starom dalo odbocit dolava, ibaze zeleny signal tam bol asi tak pre tri auta. Preto to vsetci rezali krizom cez pumpu a otacali sa pri kostoliku. Naozaj by tu nebolo treba nic, len trochu upravit ten signalny plan a bolo by po probleme. Okrem toho, komu sa nechce cakat, moze sa predsa otocit cez Liscie udolie a potom popred Tatra Centrum. Je to sice take vyvrtkovanie, ale v porovnani s doterajsim signalnym planom pri LIDLi aj rychlejsie. A ak sa bavime, ze pod "do mesta" myslime vlastne na DD, tiez sa to da urobit tak isto, akurat pri Tatra Centre sa uz otacat netreba, staci pokracovat rovno po Devinskej ceste a vyliezt hore Matejkovou. Alternativy su Nad luckami a Kuklovska, aj ked ta posledna je uz pomerne daleko.
Reply

S499.1023

22 Oct 2020
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: guest #12:
Ako tu už Viko predo mnou písal, plný signál a signál pre opustenie križovatky by to kompletne vyriešili.
Reply

guest

21 Oct 2020
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #9:
Nemôže, lebo v tomto čase je okrem odbočenie z Molecovej vľavo možné ísť aj rovno a vpravo. Bolo by potrebné pridať ďalšiu fázu a nejaké iné skrátiť alebo obsluhovať každý druhý cyklus.
Reply

Viko

21 Oct 2020
#11 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Petto #8:
Koľko je to sekúnd, dve? Päť? Prekvapuje ma, že to má byť taký problém, lebo máme v Bratislave podobné križovatky, kde to funguje.
Reply

Viko

21 Oct 2020
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #9:
Myslím, že je to tam na guľaté svetlo, čiže by ani nebolo treba uberať nejakej fáze.
Reply

S499.1023

21 Oct 2020
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: Petto #8:
Ak je v signálnom pláne fáza pre odbočovanie z Molecky doľava, môže sa bez problémov do toho istého časového okna pridať fáza od Lidlu doľava na úkor fázy z Molecky k Lidlu a do centra.
Reply

Petto

21 Oct 2020
#8 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Viko #5:
Kvoli signalnemu planu. Musel by si ubrat nejake sekundy uz z tak vytazenej krizovatky.
Reply

N/A

21 Oct 2020
#7 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Viko #5:
#lebosatotaknikdynerobilo
Reply

Jajboli

21 Oct 2020
#6 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Viko #5:
To je správna otázka? Tiež ma to viackrát napadlo.
Reply

Viko

21 Oct 2020
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #4:
Keď sa z Molecky môže odbočovať doľava hore, prečo sa vlastne nemôže odbočovať doľava aj od Lidlu do centra?
Reply

Urbanway 2423

20 Oct 2020
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: Jajboli #3:
Áno, až na Segnerovej.
Reply

Jajboli

20 Oct 2020
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #2:
Takže z Lídla sa bude dať odbočiť späť smer do mesta až za poliklinikou?
Reply

Urbanway 2423

20 Oct 2020
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: Jajboli #1:
Nie, jednosmerná naspäť do KV.
Reply

Jajboli

20 Oct 2020
#1 Rate positive Rate negative
Táto odbočka pod nadchodom bude obojstranná?
Reply