Reply on: irizar #502:
Ak sa na to pozrieme takto, tak áno. Ale v porovnaní s terajším stavom sa moc nezmení. Naopak kapacita bude nižšia, vozov a vodičov o niečo viac... Klimatizácia je určite plus, rovnako mini a midi busy v LE prevedení. Pokiaľ sa však tých 7 "štandardných" vozov nekúpi 100% nízkopodlažných, 3 dverových a aspoň 10,5m dĺžky, tak Podbreziny si výrazne pohoršia. Nehovoriac o tom, že teraz bola jedinečná príležitosť urobiť niečo aj so systémom predaja lístkov, systémom nastupovania/vystupovania, informačným systémom pre cestujúcich. Z tohto sa v podstate nič nemení. Okrem nejakej apky... Mňa podmienky, ktoré chystali tak dlho, dosť sklamali. Jediné, čo ma teší je to, že ešte je nejaká šanca málinko to ovplyvniť. Uvidíme.
irizar
Čo sa týka nových autobusov, podmienky zmluvy jasne píšu o nízkopodlažnosti a celovozovej klimatizácií, čo momentálne nespĺňa ani jeden voz (klíma sa dá domontovať, ale chcem vidieť ako urobíš z B952 nízkopodlah). A nechce sa mi to teraz hladať, ale tuším je tam aj čosi o maximálnom alebo priemernom veku.
Rozhodne som zvedavý na zoznam prihlásených. Vraj sa o to chcel uchádzať Mitrenga (http://evidencia-dopravcov.eu/dopravca/152) , to by bolo celkom rodeo...