Chcem sa opýtať, že či neviete koľko ľudí využíva autobus z dedín Huty, Veľké a Malé Borové? Vraj prvý autobus do Liptovského Mikuláša im tam dali až pred 20 rokmi, dovtedy ľudia museli ísť do Kvačian a cez Kvačiansku dolinu pešo do Huty. Pýtam sa, lebo som strávil krásny týždeň na Liptove a mali sme s priateľkou túru z Lipt. Sielnice cez Kvačany do Huty a späť, z Kvačian sme šli na ubytko v Sielnici už busom, no trochu ma prekvapila cena, že 4km cesty za 0,70€ na hlavu. V autobuse s odchodom o 18:37 z Kvačany,garáž SAD sme šli iba my dvaja.
A ďalšiu otázku by som ešte položil k MHD v RK a LM, keďže dopravca je ako dobre vidím ten istý, no koncept je iný. Zatiaľ čo v RK sa dá hovoriť o pravidelných spojoch (takmer intervaly), v LM ani nie. Čím to je?
A ďalšiu otázku by som ešte položil k MHD v RK a LM, keďže dopravca je ako dobre vidím ten istý, no koncept je iný. Zatiaľ čo v RK sa dá hovoriť o pravidelných spojoch (takmer intervaly), v LM ani nie. Čím to je?
irizar
Takze: vyjdes zo zeleznicnej stanice hlavnym vchodom, pred tebou je parkovisko, nalavo autobusova stanica. Prejdes po pravom okraji parkoviska, popri stankoch az k miestu kde usti do krizovatky. Na krizovatke odbocis doprava, na aleju, kde su z lavej strany panelaky a sprava velky priemyselny areal. No a ten areal je SADka. Kusok za krizovatkou je ratnica a ak pojdes dalej, popri kancelarskej budove a pozdlz plota, uvidis tak o sto metrov za plotom odstavnu plochu.
Co sa tyka nahradneho voza, nie, nie je. Male mesto ako LM si nemoze dovolit mat jeden NP voz z troch cely den odstaveny na zalohe zatial co v premavke by jazdili Karosy, to by ich cestujuci aj mesto zasluzene rozniesli na kopytach. neviem ci ta garancia vyzera tak ze v pripade poruchy sa urobi rosada a NP voz pojde z negarantovaneho poradia na garantovane, alebo sa to bude robit ako svojho casu v Trencine, ze sa pokazeny NP voz nahradi zaloznou b732 a garancia zostane iba na papieri.