Close

Obratisko Janíkov dvor

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (19 Dec 2024) (26/28)
Download item
Discussion post:
Location: Obratisko Janíkov dvor
Date: 19.12.2024
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Stop signs
Route:
Author: Erik Žiak
Times viewed: 2370

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

5 Jan 2025
#15 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: S499.1023 #11:
Bežne sa cúva aj vo Viedni. Je to úplne normálny "manéver" a ovládanie je z vlečných vozňov! A pred viacerými vozovňami sú trojkoľajné úseky, aby cúvajúce vlaky neblokovali premávku bežných premávkových. Lebo majú husté intervaly a než by nejaká súprava E+c stihla zacúvať, tak by sa na trati nakopili dve súpravy na bežnej linke, pokračujúcej okolo vozovne ďalej.
Reply Comment has been edited by the author.
guest

guest

5 Jan 2025
#14 Rate positive 1 Rate negative 3
Reply on: 810zssk #13:
Inde sú dve. Pri štandardnej údržbe DPB, akú vidíme napr. mazaní v zákrutách na novej trati v Karlovej Vsi, sa môže stať akékoľvek "prekvapenie".
Reply
810zssk

810zssk

5 Jan 2025
#13 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: guest #12:
Do iných vozovní sa nejazdí cez výhybku?
Reply
guest

guest

5 Jan 2025
#12 Rate positive Rate negative 4
Reply on: 810zssk #9:
Ak sa bude tá jediná výhybka udržiavať ako bežne všetky v Bratislave, tak jedného dňa nevyradí do služby celá "vozovňa".
Reply
S499.1023

S499.1023

5 Jan 2025
#11 Rate positive 5 Rate negative
Reply on: Mhr1 #7:
V Prahe sa do všetkých vozovní cúva, do niektorých dokonca tak, že sa musí naspäť na ulicu (Střešovice, Strašnice), takže zadné ovládanie sa dorábalo do úplne všetkých vozidiel.
A čo nie je tak známe - prvé K2 v Bratislave mali zadné ovládanie tiež, dokonca nie na tlačidlá ale na kľuku.
Reply
S499.1023

S499.1023

5 Jan 2025
#10 Rate positive 6 Rate negative 1
Reply on: guest #3:
Síce na ňom funguje väčšina električkových prevádzok sveta ale Hosť vie, že je to zle!
Reply
810zssk

810zssk

5 Jan 2025
#9 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: guest #8:
A čo presne ti vadí? Aký je problém v tom že tam vodič vojde od zadného panela a nie predného?
Reply
guest

guest

5 Jan 2025
#8 Rate positive 1 Rate negative 3
Reply on: Mhr1 #4:
A čo že majú? Stavalo sa to na 30-40 rokov bez údržby... hlavne že obratisko je také veľké že v strede by mohli pristávať malé lietadlá, čiže ani argument šetrenia neobstojí.
Reply
Mhr1

Mhr1

5 Jan 2025
#7 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: csepka_3 #6:
To je pravda. Posledná séria, čo ho z výroby nemala, boli T3SU 7717-7736. Tie ďalšie už ovládanie vzadu mali. Čudujem sa, že to 7734 doposiaľ nedorobili. Napríklad bratislavská K2 8133 po rekonštrukcii na historickú K2 7000 v Prahe ovládací panel má.
Reply
csepka_3

csepka_3

4 Jan 2025
#6 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: upravovač fotiek #5:
Z prevádzkových vozidiel nemá zadný panel iba súprava 7733+7734, ktorá tu však určite aj z tohto dôvodu končiť nebude.
Reply
upravovač fotiek

upravovač fotiek

4 Jan 2025
#5 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Mhr1 #4:
Manipulačný pult majú už pekných pár desaťročí. Alebo sú rovno obojsmerné a majú vzadu plnohodnotnú búdu vodiča.
Reply
Mhr1

Mhr1

4 Jan 2025
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: guest #3:
Čo ti na tom vadí? Električky majú v súčasnosti ovládací pult na manipulačnú jazdu aj vzadu, takže to cúvanie v pravom slova zmysle ani nie je, keďže vodič vidí, kam ide.
Reply
guest

guest

4 Jan 2025
#3 Rate positive 1 Rate negative 6
Fakt praktické riešenie
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

21 Dec 2024
#2 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: draxter #1:
Áno a áno, budú tam 4 slepé koľaje.
Reply
draxter

draxter

21 Dec 2024
#1 Rate positive 1 Rate negative
A tam v pozadí, to je vyjazd z vozovne? Ako sa do nej bude vchádzať? Cuvanim?
Reply