Close

#153, 241, 37, 62, Vozovňa Martanovičova

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (31 May 2024) (7/8)
Download item
Discussion post:
Location: Vozovňa Martanovičova
Date: 24.6.1971
Vehicle: BMEŽ #11 - 20 #153
BMEŽ #31 - 45 #37
Tatra Studénka #51 - 65 #62
ČKD Tatra T2 #241
Gallery: Bratislava › BMEŽ #11 - 20
Bratislava › BMEŽ #31 - 45
Bratislava › Tatra Studénka #51 - 65
Bratislava › ČKD Tatra T2
Bratislava › Martanovičova depot
Route:
Author: Václav Dočekal, collection
Times viewed: 1792

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
6503

6503

6 Jun 2024
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: Mhr1 #1:
Zaujimavy poznatok. Vie niekto preco to tak bolo?
Reply
Mhr1

Mhr1

3 Jun 2024
#1 Rate positive 3 Rate negative
Tu je pekne vidno, že vjazdová koľaj do vozovne obslúžila pravú halu a dielne, zatiaľ čo ľavá časť haly bola napojená na výjazdovú koľaj (pri pravostrannej premávke). Električky, ktoré zacúvali zo zadného vchodu sa nemohli dostať do ľavej haly, a preto sa museli zasa "vystrčiť" von z vozovne hlavným vchodom (za koľajovú spojku), aby potom mohli zacúvať aj do - z pohľadu fotografie - ľavej haly. V tejto poslednej fáze prevádzky vozovne až do jej konca sa vychádzalo z vozovne po nesprávnej, teda vjazdovej koľaji. Prečo sa výjazdová koľaj nepoužívala, mi nie je jasné. Na správnu koľaj sa električky vracali až na koľajovej spojke, ktorá bola situovaná pred "Coburgom" (dom na Dostojevského č.1).
Reply