Close

#1217, Nábrežie armádneho generála Ludvíka Svobodu

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (17 Jul 2020) (8/23)
Download item
Discussion post:
Location: Nábrežie armádneho generála Ludvíka Svobodu
Date: 23.4.2020
Vehicle: Solaris Urbino 15 CNG #1217
Gallery: Bratislava › Solaris Urbino 15 CNG
Route:
Author: W.I.
Times viewed: 4269

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Maremi

Maremi

22 Jul 2020
#37 Rate positive Rate negative
Reply on: NOKS #35:
Nehnuteľnosti rastú hlavne preto, lebo pre Slovákov je realitný trh náhražka akciového trhu. V spojení s absolútne neudržateľnými nulovými úrokmi sme si tu nafúkli bublinu. Keď sa úroky dostanú nad 5%, na trh sa začnú púšťať byty a ceny budú klesať.
Korona zastavila predaj bytov aj ceny, predávajú sa max luxusné nehnuteľnosti v centre. Ceny sa zvýšili tak max na oko, aby mali kam klesnúť.
Reply
Minko

Minko

22 Jul 2020
#36 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: gejza #28:
vidíš, podľa teba je tam rieka, ktorá sa môže vybrežiť kedykoľvek (aj pre mňa) ale pre mestských ľudí dnešného typu, ktorí aj zabitie muchy vidia ako týranie zvierat je to byt takmer priamo na promenáde Dunaja a zároveň bývanie priamo pod symbolom BA. Ďalej je to byt s pešou dostupnosťou do absolútneho centra atď. A tie húfy turistov si snáď nemyslel vážne lebo v BA je síce pomerne chvalabohu dosť turistov, no od húfov a priamo v tejto lokalite málo. a výjazd z tunela je dosť ďaleko od tohto miesta.
Reply
NOKS

NOKS

21 Jul 2020
#35 Rate positive Rate negative
Reply on: trolejbus6207 #33:
Tak ani korona nezastavila nárast cien nehnuteľností ...zainvestuješ,5 rokov počkáš,zatial tam šupneš východniarov do podnájmu (ak sa pošťastí tak ti to moc nezničia) byt na seba zarába a potom ho strelíš v úplne inej cenovke...čisté rizotko...
Reply
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

21 Jul 2020
#34 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Viko #16:
Zase raz úplný súhlas 🙂 Na jednej strane by si toto miesto zaslúžilo ešte 20 rokov vývoja, na druhej strane bol stav v lokalite dlhodobo nedôstojný. Teší ma ale, že sa toho nikto nechytil v 90. rokoch, ani po roku 2000, keď už tuším nejaké zámery boli, a nevznikla tam druhá Zámocká.
Mne pripadá ako zaujímavý zámer "sídliska Podhradie" z 50. rokov, kde sa počítalo s celomestskou a nadregionálnou vybavenosťou - hotely, nové sídlo filharmónie atď. Ale - ktovie, ako by to bolo za socíku dopadlo pri realizácii. Ten zámer nepočítal s mostom SNP a nakoniec z neho zostali len tri zelené paneláky pri tuneli... ale tento príbeh určite poznáš.
Ad #22 - myslím, že rokmi vývoja budeme ešte musieť zmeniť paradigmu, že nám majú objekty mestskej (a nadmestskej) vybavenosti stavať súkromní investori. Však to musí byť záležitosť mesta a štátu, na to predsa existujú! Súkromný investor investuje vlastné peniaze, tak je logické, že nebude (a nemá) robiť charitu. Že sme na Slovensku po roku 1990 rezignovali na úlohy štátu, vrátane architektúry, a vrchol verejnej architektonickej tvorby je klientske centrum na Tomášikovej, ešte neznamená, že tak to má byť. Vo vyspelých krajinách býva lídrom práve verejné stavebníctvo. Od zelených striech, cez projektovanie v BIM, narábanie so zrážkovou vodou, architektonické súťaže a pod. Žiaľ, u nás je k tomu ďaleká cesta (asi ako reakcia na socialistický monopol štátu na všetko).
Reply
trolejbus6207

trolejbus6207

21 Jul 2020
#33 Rate positive 3 Rate negative
"Problém" je v tom, že ľudia sú ochotní tie predražené byty kúpiť, ak by to tak nebolo, ceny by vyzerali úplne inak. Bohužiaľ si dnes nekupuješ bývanie, ale investičnú príležitosť...
Reply
NOKS

NOKS

21 Jul 2020
#32 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #31:
Nemal som pocit že by dakto dakoho nútil k dačo ale nevadí...
Reply
S499.1023

S499.1023

21 Jul 2020
#31 Rate positive Rate negative
Reply on: NOKS #30:
Však ako vám už Lumbert povedal, nikto vás s pištoľou pri spánku nenúti to kúpiť. On niekto kúpi predražený krcálek vo Vydrici a vďaka tomu bude na predaj niekde niečo v paneláku.
Reply
NOKS

NOKS

21 Jul 2020
#30 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: N/A #26:
Keby som nesúhlasil s cenami (neakceptoval ich) tak by som dodnes býval v mamahoteli 🙄
Ale neni hodnota ako hodnota...aký benefit ponúkne vydrica? Že to bude 10min pešo na hrad? Ja chápem lukrativitu prvého obvodu na uliciach ako mudroňova,slávičie údolie atď ale toto je výsmech ...občiansku vybavenosť si developer vysvetlí štandartne jednými predraženými potravinami a to je asi tak všetko...
A za toto chce dakto 250 litrov a viac za byt obývatelnejších rozmerov? 😲
To je taká kvalitka ako o troška lacnejšie bývanie v satelite kde potom človek zistí že tam nemá kde decko dať do škôlky alebo školy (ak vôbec chce) a pekne ich vozí daily do Bratislavy a samozrejme dere spojku keďže príjazdy a výjazdy sú také aké sú....
Reply
NOKS

NOKS

21 Jul 2020
#29 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: si #27:
To sú také kecy ako keď realitka na predražený "retro byt" s hnilou kuchyňou a umakartovým jadrom napíše "vhodný na prerobenie podla vlastných predstáv " 😂
Ludia kupujú kamrlíky lebo sú radi keď dostanú hypo + naškriabu zbytok aj na ten...keďže aj predražený kamrlík má vyššiu hodnotu než podnájom a cpanie do gágora cudziemu...
Reply
gejza

gejza

21 Jul 2020
#28 Rate positive 2 Rate negative 1
Reply on: Minko #20:
no v akej lokalite ? nad Tebou kopec s tunelom vo vnútri, vedľa električková trať s v podstate nepretržitou premávkou, vedľa nej frekventovaná večne zapchatá cesta, oproti rieka, ktorá sa môže kedykoľvek neúmerne zdvihnúť, nikde ani kúsok zelene, húfy turistov, nulový kľud, spádová škola ďaleko, spádová škôlka ďaleko, obvodný lekár na kilometre vzdialený, spádová pošta kdesi v tramtárii ..... ďakujem, ani zadarmo
Reply
si

si

21 Jul 2020
#27 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: N/A #26:
(sorry za OT)
ja osobne sa divim ze tie male krcalky vobec niekto kupuje (uz len sopa na naradie ktoru mam za domom ma vacsiu uzitnu plochu)
a najlepsie su tie hlody developerov o tom ze ludia chcu male byty (keby skusili dat tie vacsie za rovnaku cenu ako tie male, tak by velmi rychlo zistili preco sa predavaju zrovna tie male - ze ludia na tie vacsie pri tych cenach ake tu su proste nemaju)
Reply
N/A

N/A

21 Jul 2020
#26 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: NOKS #21:
Veď nikto Vám nekáže, aby ste si takýto byt v tejto lokalite kúpili...
To, že nesúhlasíte s cenami, nakoniec aj tak nič s cenami neurobí. 🙂
Reply Comment has been edited by the author.
NOKS

NOKS

21 Jul 2020
#25 Rate positive Rate negative
Reply on: shaggy #24:
Tak predpokladám že ten nový majitel nebude chcieť pokračovať v šlapajách Širokéz sebranky a nechávať kadetade sekery...aj tak sa progresívci dušovali že aké majú plány na to aby sa štadión uživil ak vyšuflíkujú slovan tak sa môžu realizovať aj popri hokeji...
Otázne je kolko eventov sa vôbec uskutoční popri korona strašiak obmedzeniach...
Reply
shaggy

shaggy

21 Jul 2020
#24 Rate positive Rate negative
Reply on: NOKS #23:
To, že je Slovan predaný, ešte neznamená, že bude rentabilný a bude mesto prinášať peniaze z prenájmu štadióna, ktorý prakticky iné využitie nemá. Preto čo najviac koncertov tam.
Pletieš 2 veci - kongresové centrum a koncerty. O Inchebe som písal ako o mieste pre kongresy. Na koncerty máme iné, vhodné miesta. Závisí od veľkosti koncertu.
Reply
NOKS

NOKS

21 Jul 2020
#23 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: shaggy #22:
Hokejový slovan je už predaný (konečne koniec jednej epochy) takže s tým asi problém nebude...
V ostatnom súhlasím....istropolis je príklad zastavenia času ako bolo pko a zas nalejme si čistého vína - incheba tiež neni bohviečo na hudobné eventy 🙄
Reply
shaggy

shaggy

21 Jul 2020
#22 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Viko #5:
Ako kongresové centrum pre potreby akcií v Bratislave bohato stačí Incheba. Veľké akcie - koncerty? Napr. na spomínanom Nepelovom štadióne, čo by bola aj win-win situácia, keďže krachujúci Slovan nemá na to, aby platil mestu a mesto potrebuje peniaze za tento nezmysel, ktorý sa postavil z našich peňazí. Píšeš, ako keby v Istropolise bývali koncerty. Organizovali sa tam akcie, na ktoré som každý rok chodil. A občas som tam išiel na nejaký event/prednášku v hlavnej sále. Hľadisko plné nebolo, ale asi mali výhodný prenájom, preto to tam dávali.
Nie, Istropolis v súčasnej podobe neprinášal nič naviac oproti existujúcim budovám. Skôr naopak - na to, aká masívna budova to bola, mala iba málo skutočne využiteľného priestoru.

Ale hlavne - ak bude potreba takého priestoru, určite sa nájde investor, ktorý ho postaví. Dovtedy máme to, čo potrebujeme. Aj vďaka tomu, že sa búrajú staré búdy typu PKO alebo Istropolis.
Reply
NOKS

NOKS

21 Jul 2020
#21 Rate positive 1 Rate negative 3
Reply on: Minko #20:
Nooo v poslednej dobe sú už byty v ružinove (echtovnom a nie také veci ako pálenisko a podobne) drahšie ako v starom meste...samozrejme že lokalita robí svoje ale ako sorry 184 litrov za kumbál kde ti sušiak na prádlo zaberie pol bytu je fakt kvalitka 😂 zvlášť ak to bude v tom druhom rade s výhladom na dom v prvom rade a na svah..
Reply
Minko

Minko

21 Jul 2020
#20 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: NOKS #19:
zase sme pri tom istom... uvedom si, v akej lokalite sa budú tieto byty nachádzať.
Reply
NOKS

NOKS

20 Jul 2020
#19 Rate positive 1 Rate negative 4
Aby som nebol taký zaujatý tak keby tam nechali len jeden rad tých domov tak ešte budiž...ten druhý rad ktorý ponúkne výhlad do okien toho predného radu a z druhej strany vyhlad na to bralo 🤔
A samozrejme adekvátne cenovečky ...jednoizbák 22m2 (to je menšie ako niektoré garzónky 😲) za 184 litrov a predpokladám že holé steny...5izb mezonet za 1,3 mil...nuž ak to dakomu vyhovuje...
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

20 Jul 2020
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: N/A #17:
Fajn, tak čo sú podľa teba tie tmavšie plochy na Vydrici v 1944, keď nie dvory?
https://www.staremapy.sk/?zoom=16&lat=48.141689466315725&lng=17.101881646164955&map=Bombardovanie1944
Reply