Close

(Media without description)

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Posted items (1/1)
Download item
Discussion post:
Location:
Date:
Vehicle:
Gallery:
Route:
Author: KosickyTiger
Times viewed: 762

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

cedin

26 Dec 2017
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #10:
Pokiaľ viem, tak Praha ide aj modernizovať množstvo T3 a Košice sa s nimi už v podstate rozlúčili. Čo je tiež fajný rozpor...
Ja mám málo informácií na to, aby som vedel posúdiť, čo je lepšie.
A teda netvrdím, že KT8 treba vyraďovať, len tipujem, že ich to čaká (ak sa ešte niečo k tým 46 ks VLF 2+ bude dokupovať).
Ale zdá sa mi, že tie prvé KT-čka môžu mať už pomaly 30 rokov a ako sem-tam čítavam, tá košická údržba električiek nie je taká, že by mali vydržať v dostatočnom zdraví oveľa viac... Plus okrem toho väčšina z nich je stále vysokopodlažná, čo sa už dnes veľmi nenosí.
A ak sa nahradzovať budú, tak logicky obojsmernými električkami, ktoré treba na bežné točenie pri Optime a občas aj pri výlukách.
Reply

S499.1023

26 Dec 2017
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: cedin #9:
Praha skupuje KT8 z Miškovca, zo Strausbergu a bohaté, spanštelé Košice, plné 100% nízkopodlažných vozov, by chceli vyraďovať?
Reply

cedin

25 Dec 2017
#9 Rate positive Rate negative
Mám dojem, že by vadilo, že by aj po predĺžení zostali jednosmerné (pretože v tom prípade by sa nedali vyraďovať KT8, nakoľko istý počet obojsmerných električiek je potrebný - v malom rozsahu bežne a vo väčšom rozsahu pri výlukách).
Reply

Riks

23 Dec 2017
#8 Rate positive Rate negative
Len aby sa zmestili, ako u nás na autobuske, nakúpili stodverové dlhé krámy a máme dvaja problém prísť na zastávku, keˇdže v KE nechodí nikdy nič naraz...
Reply

mi.v

22 Dec 2017
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: Podhradovčan #6:
...ale ja som to myslel aj celkom vážne 🙂 Tu sa písalo, aké sú tie Variá krátke. Doplnením článku do niektorých súprav by sa dala problematickosť tej nedobrej investície čiastočne odstrániť. (Čiastočne.)
Reply

Podhradovčan

16 Dec 2017
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: mi.v #5:
A ani nemusíme kupovať Vlako-električky. Len by trošku spomalovali nornálne vlaky
Reply

mi.v

16 Dec 2017
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: KosickyTiger #3:
Košiciam už stačí iba dokupovať stredové články a vkladať ich do svojich súčasných Varií. 🙂
Reply

tedom-cng

12 Dec 2017
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: KosickyTiger #3:
Aj posledné. ?
Reply

KosickyTiger

10 Dec 2017
#3 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Dispecer #2:
Košice budú prvé? ?
Reply

Dispecer

10 Dec 2017
#2 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Podhradovčan #1:
Nekúpil.
Reply

Podhradovčan

10 Dec 2017
#1 Rate positive 1 Rate negative
Kúpil vôbec niekto doteraz aspoň jedno
Vario LF3+ (XL) a Vario LF4+ (XXL) ??
Reply