Close

Strojárenská ulica

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Search (99/115)
Download item
Discussion post:
Location: Strojárenská ulica
Date: 9.6.2015
Vehicle:
Gallery: Námestie Maratónu mieru reconstruction (2015)
Route:
Author: Dispecer
Times viewed: 835

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

veteran

19 Jun 2015
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: KosickyTiger #14:
Ešte neprebehol MET1... Budeme radi, ak sa stihne z €rrorfondov aspoň projektová dokumentácia na MET2. Keby sa roky po papieroch nečmárali ničneriešiace estakády s. Olexu, mohli sme byť ďalej.
Reply

KosickyTiger

19 Jun 2015
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: Rudyke902 #13:
Met 2 http://imhd.sk/ke/media/mn/00001130/Planovane-modernizacie-elektrickovych-trati-MET-a-Integrovany-dopravny-system-IDS-20150119.pdf
Reply

Rudyke902

18 Jun 2015
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: 110mat110 #11:
No ja si myslím že v sučastnosti stale je najviac zničená trat v križovatke VSS a potom cele jazero .. (je tam BKV trať od kedy ju postavili) bez akejkoľvek väčšej opravy - kdežto rychlodráha už generálkou prešla.... no či sa dočkáme aj nejakej REKO trate na jazere z nejakých EU fondov v buducnosti - to je asi vo hviezdach ?
Reply

Tatranka

17 Jun 2015
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: veteran #10:
"S provizóriami na večné časy, a nikdy inak!" ?
Reply

110mat110

17 Jun 2015
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: Terepin #9:
Preto teraz varia behaju hore dole po rychlodrahe? Po najznicenejsej trati aka je?
Reply

veteran

17 Jun 2015
#10 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Terepin #9:
Som neskutočne rád za to, že sa tu betónuje 40 rokov starý stav na ďalších 30 rokov ❤
Reply

Terepin

17 Jun 2015
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: Dispecer #8:
Buďme radi aj za to, lebo staré koľaje už boli v dezolátnom stave a "nové" električky by dlho ako nové nevydržali.
Reply

Dispecer

17 Jun 2015
#8 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: tedom-cng #7:
Nie som si istý, či takú zmenu v projekte nemusí schvaľovať JASPERS, MDVaRR alebo niekto od EÚ... A na to vzhľadom na meškanie, už nie je čas. ?

(Ale je vážne škoda, že tieto projekty neprinesú nič navyše okrem /v podstate/ opravy infraštruktúry... Žiadne prestupné zastávky BUS-TRAM, žiadne moderné zastávky, ktoré by boli zastrešené na viac ako polovičnej ploche, s informačnými displejmi o najbližších príchodoch,...)
Reply

tedom-cng

16 Jun 2015
#7 Rate positive Rate negative
Re #5 presne to som myslel
Re #6 viem to pochopiť, keďže sme na slovensku ? ale to by potrebovalo nejaké výrazné zmeny projektu na to, aby sa to upravilo? Teda okrem objednávky iných koľajníc a vykopania diery (a možno aj nejakej kostry ? )?
Reply

tbus

16 Jun 2015
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: myslavcan #5:
jo, toto už napadlo viacerých, ale projekt IKD je starý projekt vytiahnutý zo šuflíka a tých nelogických vecí sa postupne objavuje viacero (napr. aj zastávky pri súde, ktoré budú nelogicky ďalej od križovatky, esíčko pred stanicou kvôli napojeniu na sieť ŽSR, ktoré asi nikdy nebude a iné chuťovky)
Reply

myslavcan

16 Jun 2015
#5 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Kona #4:
Ale dalo sa to urobiť tak, aby oblúk nesmeroval najprv k pravému okraju vozovky a potom k ľavému, ale aby smeroval rovno k ľavému a nemuselo tam esíčko vzniknúť...
Reply

Kona

16 Jun 2015
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: tedom-cng #3:
Bohužiaľ nie, je totiž predpísané, aký môže byť najmenší polomer oblúka (t.j. 25 metrov). Ak by to bolo rovné, oblúk by bol priveľmi ostrý/neprejazdný pre tramtrain.
Reply

tedom-cng

16 Jun 2015
#3 Rate positive Rate negative
A to nemohli vyrovnať? Krajšie by to vyzeralo. ?
Reply

Granite01

15 Jun 2015
#2 Rate positive Rate negative
to robia preto, aby to po pár rokoch praskalo 😞 totiž vždy, ked je povrch dráhy potrebný aby bol pochôdzny autami, tam sa dávajú koľajnice na spôsob pevnej jazdnej dráhy = t.z. na betonovej doske. Podvaly totiž časom budú pracovať, kedže je to pružné uloženie dráhy.
Reply

Ámos

15 Jun 2015
#1 Rate positive 1 Rate negative
celkom zvlastne ze v esicku sa uklada na podvaly a na rovnej trati sa robi pevna jazdna draha....
Reply