Close

#6261II, 6277, 6279, 6296, Vozovňa Trnávka

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Bratislava › Other transportation pictures › Wrecks (83/504)
Download item
Discussion post:
Location: Vozovňa Trnávka
Date: 5.5.2016
Vehicle: Škoda 14 Tr #6277
Škoda 14 Tr #6279
Škoda 14 Tr #6296
Škoda 14 Tr #6261II
Gallery: Bratislava › Škoda 14 Tr
Bratislava › Wrecks
Route:
Author: imhd.sk, archive
Times viewed: 4539

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
S499.1023

S499.1023

22 Mar 2017
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: Rubber38 #10:
Ako kedy, kontajner do Rotterdamu nedostaneš na LKW ani tak rýchlo, ani tak lacno ako vlakom - kombinovaná doprava je budúcnosť železnice v nákladnej doprave.
Reply
S499.1023

S499.1023

21 Mar 2017
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #7:
Čo je na tom smutného? Každý druh dopravy má svoju úlohu v prepravnom koláči a doménou železnice určite nie je preprava jednej električky ani dvadsiatich železničných dvojkolesí. Zvrátené bolo naopak, keď sa všetko direktívne tlačilo po železnici.
Reply
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

21 Mar 2017
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #9:
Čo to je za otázky, ako pri tvorbe päťročnice, že treba-netreba? Dopyt určuje ponuku, tj. ak má niekto záujem o využitie nákladnej dopravy, tak ju využije (napr. veľkovýrobcovia, ktorých pri preprave ich produktov toľko netlačí čas)(železničá preprava je v pomere k prepravenému objemu väčšinou lacnejšia, ako cestná), a ak to niekomu vyjde výhodnejšie/lacnejšie po ceste, využije cestu
Reply
Miro

Miro

21 Mar 2017
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: afeno #8:
Otázka potom je, či vôbec treba železničnú a vôbec koľajovú dopravu, keď cestná je lacnejšia a hlavne flexibilnejšia?
Reply
<a href='mailto:afeno657 [zavinac] gmail [bodka] com' >afeno</a>

afeno

21 Mar 2017
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #7:
Čo je zvrátené na tom, že kamiónova doprava je lacnejšia a hlavne flexibilnejšia ako doprava po železnici?
Reply
Miro

Miro

21 Mar 2017
#7 Rate positive Rate negative
Ďakujem za zaujímavé informácie. Je smutné, že dnes sa už električky vozia na kamiónoch. Svet je zvrátený, dokonca aj železničné dvojkolesia a iné diely na železničné vozidlá sa vozia po ceste.
Reply
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

21 Mar 2017
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #3:
Tá splietka 1000/1435 mm je tam preto, lebo je tam el. koľaj vedená v osi vlečky od ŽStNM. Voľakedy sa používala na vykládku nových električiek z vagónov.
Tu na fotke vidíš miesto, kde sa trate spájajú
https://imhd.sk/ba/galeria-media/891/vozovna-trnavka-a-jurajov-dvor/47068/Podvozok-trolejbusu-14-Tr-vojenska-Tatra-a-parny-vlak-vo-Vozovni-Trnavka?&ref=ba%2Fgaleria%2F891%2Fvozovna-trnavka-a-jurajov-dvor%3F%26p%3D3
Reply
Gryzly65

Gryzly65

20 Mar 2017
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: Gryzly65 #4:
*výhybke, pardón. To je tak, keď si človek pozrie legendu až po odoslaní príspevku. ?
Reply
Gryzly65

Gryzly65

20 Mar 2017
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #3:
Tá koľaj ide až skoro k tbus bráne na Trnávku, kúsok dokonca v dvojrozchodovom úseku 1000/1435...
http://imhd.sk/ba/mapa-schema-fullscreen/1752/Mestske-drahy-20170318 - napríklad tu ju máš na mape pekne zakreslenú. Konrétne toto je fotené v tom oblúku pri úsekovom deliči 355/6 ?
Reply
Miro

Miro

20 Mar 2017
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: Gryzly65 #2:
Aha, nie som miestny a nevedel som, že sú hneď vedľa seba, predstavoval som si ju niekde na opačnej strane od Rožňavskej. Ďakujem za vysvetlenie.
Reply
Gryzly65

Gryzly65

20 Mar 2017
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #1:
Električková z Juráku...
Reply
Miro

Miro

20 Mar 2017
#1 Rate positive Rate negative
Čo je to za koľaj vo vozovni Trnávka?
Reply