Zavrieť

Zastávka Farského

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. 30 dní do plánovaného ukončenia výstavby petržalskej električky (16.11.2015) (8/33)
Stiahnuť materiál
Zastávka Farského.
Príspevok:
Lokalita: Jantárová cesta, zastávka Farského
Dátum: 14.11.2015
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Výstavba električkovej trate na petržalskej strane
30 dní do plánovaného ukončenia výstavby petržalskej električky (16.11.2015)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 3305

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Gryzly65

Gryzly65

19.11.2015
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #1:
Náhodou, nevyzerá to až tak zle. rčite lepšie, ako to stĺporadie tam, kde sa varká.
Odpovedať
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

19.11.2015
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #9:
Laminátka: Všimol, vďaka Ti za pripomenutie. Ale čo sa finančnej stránky týka, tak ja osobne prakticky nevidím rozdiel medzi tým, keď o pol metra širšie teleso vzniká na širokánskou stavebnou uzáverou chránenej "zelenej lúke" ako v Petržalke, a keď sa roky existujúce široké teleso pri modernizácii celé vykope a položí nanovo, niekedy dokonca aj tak v úplne novej polohe (napr. budúca podoba oblúku Odborárska). Kde konkrétne vidíš ten finančný rozdiel ty (opakujem, nemám na mysli estakády, len úrovňovú časť)?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

19.11.2015
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Rubber38 #7:
Guma38: A nevšimol si si, že na Karldorfskej radiále na to bolo odjakživa dosť široké teleso? Takisto by to nebol problém ani v Ružinove.
Odpovedať
pharel

pharel

19.11.2015
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Inak tie kolajnice nalavo sa mi zdaju dost vlknkovite, budu ich este vyrovnavat? Ved podbijacka tam uz bola 🙂
Odpovedať
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

19.11.2015
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #6:
No, keď to mohli natlačiť do polky Karloveskej radiály... (Samozrejme nehovorím o prípade, kedy by to malo vplyv na šírku mostovky, to už by bol reálny finančný dopad)
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

19.11.2015
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
stratená koľajnica: Jasné, a o pol metra širšie teleso trate by bolo zadarmo.
Odpovedať
richardhudec

richardhudec

17.11.2015
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #2:
Kabeláž na tabuľu je na zastávke vyvedená z dlažby. Nebudú ju tam dávať a vysvatovať napospas vandalom kým to neotvoria, nie? Videl si nové retro označníky na trati na HLST? Celé dočarbané presne ako sa čakalo 🙂 Rovnako o niekoľko dní dopadnú aj tieto označníky na fotke s "tabuľou pre umelcou" 😉
Odpovedať
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

17.11.2015
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #2:
Do februára ešte času dosť ?
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

17.11.2015
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: pharel #2:
Asi na ňu nezostali peniaze, keď všetky vrazili do gumenného "rozširovania" hrán nástupíšť... 😞
Odpovedať
pharel

pharel

17.11.2015
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
a digitalna tabula s odchodmi?
Odpovedať
lostrail

lostrail

17.11.2015
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Hned tri zavesne lana na vylozniku? V tychto (ale aj inych) miestach mohli radsej pouzit stredove stlpy. Rozhodne by to vyzeralo krajsie ako tieto pavuciny.
Odpovedať