Zavrieť

Železničná stanica s námestím

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Doprava v 70. rokoch (22.5.2015) (1/10)
Stiahnuť materiál
Železničná stanica s námestím.
Príspevok:
Lokalita: Staničné nám.
Dátum: zima 1975–zima 1980
Vozidlo:
Galéria: Košické fotografie › Staré Mesto
Doprava v 70. rokoch (22.5.2015)
Linka:
Autor: Igor Harhovský
Počet zobrazení: 1634

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

veteran

31.5.2015
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 110mat110 #4:
Celý predstaničný priestor s priestorom za koľajiskom (od Bosákovej) sa dal práve teraz pri rekonštrukciách všetkého možného riešiť oveľa elegantnejšie, efektívnejšie a modernejšie. My tu ale radšej len betónujeme vyše 40-ročné provizórium na minimálne ďalších 40 rokov ?
Odpovedať

110mat110

31.5.2015
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: veteran #3:
Od AS by bolo dobre mat namiesto schodiska dole nasledneho schodista na nastupistia schodiste hore na 1. Poschodie
Odpovedať

veteran

31.5.2015
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 110mat110 #2:
Áno, celé námestie malo byť v podstate "dolinou" tvaru písmena "U". V "doline" by boli zastávky MHD, na "ochodziach", teda po bokoch, prístupová komunikácia z parku na poschodie prijímacej budovy ŽST. Z pochodia mal byť pozvoľným klesaním vyriešený aj prístup k autobusovej stanici, naakumulovaný výškový rozdiel sa dnes prekonáva schodiskom z parkoviska ku prijímacej budove AS.
Odpovedať

110mat110

31.5.2015
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: veteran #1:
Takze smere z parku mal byt nejaky nasyp na prve poschodie?
Odpovedať

veteran

31.5.2015
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Najtradičnejšie košické dlhodobé provizórium ? Staničná budova narýchlo sprevádzkovaná po niekoľkoročnom odklade, v pozadí ešte nevyasanované objekty starej stanice. Balkón na poschodí núdzovo opatrený bočným schodiskom a zábradlím, v skutočnosti malo ísť o hlavnú nástupnú plochu do stanice v smere z parku, preto vzniklo aj schodisko z ulice ku hlavnému vchodu administratívnej budovy. To, čo poznáme ako hlavný vchod do prijímacej haly, malo slúžiť ako nástupná plocha z priestoru parkovísk a zastávok MHD. Holt ale prejavila sa známa slovenská/košická metóda postupného miznutia "fíčur" z projektov ?
Odpovedať