Zavrieť

Detail koľajnice Ri60R2 s plastovými upevňovadlami

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Petržalská električka mešká nielen s grafikonom (5.1.2024) (12/26)
Stiahnuť materiál
Detail koľajnice Ri60R2 s plastovými upevňovadlami.
Príspevok:
Lokalita: Jantárová cesta
Dátum: 28.12.2023
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Úsek Kutlíkova - Janíkov dvor
Petržalská električka mešká nielen s grafikonom (5.1.2024)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 3327

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
S499.1023

S499.1023

15.1.2024
#19 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #17:
Pravdepodobne obdržal projektan nejaký impulz správnym smerom, keďže koľajnica Ri60R2 je o dosť dahšia ako 49E1 (nové oznašenie S49)-
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

14.1.2024
#18 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #17:
Naozaj, nezvyčajné a čudné!
Odpovedať
Solider

Solider

14.1.2024
#17 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #11:
Je to dosť nezvyčajné, keďže ide o priamu trať bez oblúkov s malým polomerom. Pravdepodobne to takto navrhol projektant a bolo to akceptované.
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

13.1.2024
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #15:
Ja viem ale proste snažil som sa zamyslieť a možno hľadáme ihlu v kope sena a proste niekto si povedal že zliabkove budú lepšie...
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

13.1.2024
#15 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #13:
Veď v KV je rozchodník oddelený - má svoje "korýtko" - toto by nemal byť problém - naopak, žliabok v žliabkovej koľajnici mi pripadá plytší a ľahšie sa zanesie.
Odpovedať
TomJ

TomJ

13.1.2024
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #13:
Plynulé pokračovanie aj tak nebude, keďže prvá etapa má duálny rozchod.
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

13.1.2024
#13 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #12:
Možno úplne odveci ale tak možno nech je plynulé pokračovanie z prvej etapy??
A po druhé keďže to má byť zatravnené rozchodnikom tak len aby nezničil sa keď sa náhodou rozšáli 😅😂😂
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

13.1.2024
#12 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #11:
Tiež by ma zaujímalo, kto žliabkové koľajnice požadoval a prečo mu bolo vyhovené. Ja by som tam dal klasickú vingolovú koľajnicu ako je v Karlovej Vsi.
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

13.1.2024
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #10:
A zasa je jasne vidno, že v KV sú koľajnice S49, takže stále netuším, prečo sú v Petržalke žliabkové. To naozaj nikto neviete, prečo? Veď okrem zaasfaltovaných úsekov a Miletičky sa v posledných rokoch používali už len bezžliabkové.
Odpovedať
Solider

Solider

13.1.2024
#10 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #6:
Ale veď to je oceľová skrutka obalená plastovným krytom, pod hornou krytkou sú pružné upevňovadlá, dole plastová podkladnica. Štandardná zostava pri systéme Vossloh W-Tram.
Viď realizácia z Karlovej Vsi: https://imhd.sk/ba/media/gn/00223647/Oceľová-výstuž-a-koľajnice-s-upevneniami-Vossloh-W-Tram-pred-betonážou-nosnej-dosky.jpg
Odpovedať
6503

6503

13.1.2024
#9 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 2
A naco to riesite? Asi vedia co robia. Ak to bude fungovat, je mi jedno ci to je z plastu, kartonu, skla... Riesit to ma zmysel, ak by to zacalo robit problemy.
Odpovedať
N/A

N/A

13.1.2024
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Je to len nejaký krátky testovací úsek kvôli budúcim radiám/rekonštrukciám radiál alebo celá trať bude robená s týmto bakelitom?
Odpovedať
BMko

BMko

13.1.2024
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #3:
Neako mi to ta moja logika nepusti, material vplyvom teploty meni svoje mechanicke vlastnosti ci je to pevnost, pruznost a odolnost v smyku. Ocel zacina mat znizene medze tychto pevnosti pri ovela vyssich teplotach nad 100°C , coz pri plastoch sa tieto vlastnosti uz mozu menit od 50 stupnoch. Mozno by bolo zaujimave vidiet vysledky laboratorneho testu toho upevnenia pripadne firmy, ktora to vyraba.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

12.1.2024
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: S499.1023 #5:
To je plastový vrut? Ja som si naivne myslel, že to je oceľový vrut obalený plastom ako ochranou voči korózii, pričom ten plast je aj v betóne zaliatou "hmoždinkou".
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
S499.1023

S499.1023

12.1.2024
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #4:
Vzhľadom k systému dráhového schvaľovania by som práve z toho, že plast povolí, strach nemal.
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

12.1.2024
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: BMko #1:
Není plast ako plast...
Aj železo pri zlom uchyteni môže povoliť ale tak chápem sú tam určite obavy
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

12.1.2024
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: BMko #1:
A prečo si to myslíš?
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

11.1.2024
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: BMko #1:
Len stále nerozumiem prečo tie žliabkové koľajnice.
Odpovedať
BMko

BMko

11.1.2024
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Uz som teraz zvedavy, kedy sa tento plastovy experiment podpise pod vykolaj, alebo neake vybocenie trate pocas horucav... Osobne lepsie vyliat dosku a dodatocne ukotvit kolaj...
Odpovedať