Zavrieť

Retro Škoda 25 Tr zaťahuje do vozovne po ukončení rannej časti linky č. 33

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Trolejbusový mix (29.7.2019) (24/24)
Stiahnuť materiál
Retro Škoda 25 Tr zaťahuje do vozovne po ukončení rannej časti linky č. 33.
Príspevok:
Lokalita: Botanická ul.
Dátum: 23.7.2019
Vozidlo: Škoda 25 Tr Irisbus #6703
Galéria: Bratislava › Škoda 25 Tr Irisbus
Trolejbusový mix (29.7.2019)
Linka:
Autor: 861.008
Počet zobrazení: 5394

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Peter6607

Peter6607

30.7.2019
#32 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: skopi #31:
Presne mesiac strávila 6829 bez údržby na Dlhých dieloch. Hyperšpina, všetko vŕzga a trieska. 😠 Napriek tomu to je "najšotopudnejší" trolejbus v tejto našej "prevádzke". 😆
Odpovedať
skopi

skopi

30.7.2019
#31 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #26:
Pokiaľ sa nemýlim, 31 Tr na Dlhých dieloch stále prenocujú a jednotlivé kusy sa tam zvyknú zdržať niekoľko dní až týždňov, preto si myslím, že ich doťahovanie na tyči nemusí byť tak nákladné (otázne je, či neustála oprava 25 Tr nie je nákladnejšia). Opravte ma niekto prosím, ak to už neplatí a doťahované sú každý deň.

Ak to je tak, ako som napísal, teoreticky nič nebráni vypravovaniu tohto trolejbusu aj mimo Dlhé diely. Jeden polepený nízkopodlažný trolejbus nemôže nikomu uškodiť a naopak, môže zvýšiť povedomie o trolejbusovej doprave a jej dôležitosti čo vzhľadom na to, že výstavba nových tratí stojí (vrátane spojenia Dlhých dielov so zvyškom siete), neznie úplne odveci. V DPB by sa v minulosti, ale aj súčasnosti, dali nájsť oveľa väčšie šotohračky, ako toto.
Odpovedať
si

si

30.7.2019
#30 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #23:
necakany (sporadicky) prichod vyskopodlaznej 15Tr je urcite mensi prehresok ako ked sa na istej elektrickovej radiale ocakavane nezmestis do vozidiel (co stihli vyviest posledny junovy tyzden; aktualny stav uz nepoznam, ten tyzden sardiniek vo vlastnej stave mi stacil na to aby som zacal pouzivat miesto elektricky auto)
Odpovedať
Miro

Miro

30.7.2019
#29 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
A mohol to byť krátky trolejbus, pretože v dobách, ktoré pripomína, v Bratislave kĺby nejazdili (ak sa nemýlim).

Prečo vlastne vybrali práve tento?
Odpovedať
Miro

Miro

30.7.2019
#28 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Takže jasne a stručne:

Mne sa tento polep veľmi páči. Je to nápadité pripomenutie histórie trolejbusovej dopravy v Bratislave.

Len mohli vybrať iný trolejbus, ktorý nie je potrebný na tejto ostrovnej trati a nasadzovať ho na linky, ktoré jazdia cez centrum.
Odpovedať
Dadino

Dadino

30.7.2019
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #24:
Veľmi správne napísané. 👌🏻
Odpovedať
Ike

Ike

30.7.2019
#26 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #24:
Ale pochopili. Proste to nemá jazdiť na úkor bežných a potenciálnych cestujúcich. Návrhy, čo tu padli, žiaľ, sú.
- 25 Tr mimo ostrovnej trate znamená, že na ostrovnú trať musíš dotiahnúť iný trofel. Sú to náklady, ktoré môžu (ale možno sú zanedbateľné) inde chýbať.
- 25 Tr na retro linke je škoda vodičov a trofla + nesystémový prvok
- 15 Tr v regulárnej premávke nekomentujem.
Odpovedať
Miro

Miro

30.7.2019
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #24:
Ale pochopil som. Asi som tam mal dať smajlík.
Odpovedať
IBBI

IBBI

30.7.2019
#24 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Ike #23:
Ty, miro a asi aj dalsi ste nepochopili pointu. Vsetci vieme, v com treba zlepsit dopravu (nielen MHD) v BA. Netreba to tu vymenuvat. Tato diskusia je o tom, ze DPB sa podaril vcelku pekny trolejbus (ja nie som sotous, enchodim fotit vozidla, ani sa nimi nevozim z pasie),a le povazujem to za nieco zaujimave, spestrenie v meste. A je skoda, ze takto podarene vytvarne dielo beha na jednom kopci hore dole. Myslim, ze by si zasluzilo, aby ho videlo cele mesto a som presvedceny, ze mnoho ludom by sa trolejbus pacil.
O tom je debata. A nie o tom, ake nedostatky MHD ma - o tom tu mame 662097 debat inde. 😉
Odpovedať
Ike

Ike

30.7.2019
#23 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #22:
Miro má pravdu.

Kvalitná, flexibilná a spoľahlivá verejná doprava s dobrými a spoľahlivými službami spolu s marketingovo vysvetlenou parkovacou politikou má potenciál zmeniť celkovú deľbu prepravnej práce a v neposlednom rade prispieť ku kvalite života v meste, kvalite verejných priestorov a napokon aj k potláčaniu dopadov klimatických zmien.

Propagácia 110 rokov trolejbusov ti pritiahne presne nula celá nula celá nula cestujúceho z individuálnej dopravy. Nevravím, že pripomínanie 110 rokov je zlé, práveže naopak. Je to ľudský prístup ako ukázať, že MHD (v tomto prípade trolejbusová) patrí k histórii mesta.

Každopádne, každý z horeuvedených prístupov má svoju cieľovú skupinu. No všetci si musia určiť priority. Myslím si, že sťažovanie fotonadšencov z dôvodu, že sa musia ísť previesť na Dlhé diely (pričom môžu fotiť aj po ceste tam) je oveľa menší prehrešok ako to, keď mamičke s kočíkom príde počas dňa nečakane vysokopodlažná 15 Trka.
Odpovedať
IBBI

IBBI

30.7.2019
#22 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #21:
Pomoze vobec zlepsenie dopravy v BA k svetovemu mieru?
Odpovedať
Miro

Miro

30.7.2019
#21 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mku81 #20:
Pomôže vôbec nejaké pripomínanie si 110. výročia trolejbusov zlepšeniu MHD?
Odpovedať
mku81

mku81

30.7.2019
#20 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
ach jo... co na tom, ze sa dlhdodobo zanedbava urdzba, co na tom, ze jazdia v premavka stare plynove karosy, podme teraz vsetci intenzivne pracovat na zpojadneni a urdrzbe tohto jedneho kusu, aby vsetci v Bratislave videli, ze taky mame... a dovod... lebo chcem, chcem a este raz chcem... ja by som chcel suvisly bus pruh z Vrakune az do centra a policajtov, co by brali vodicaky c*ramedanom v autach, co ho neopravnene pouzivaju... viem, utopia, ale toto aspon realne pomoze MHD, a nie sotosny o 25Tr
Odpovedať
Mike

Mike

29.7.2019
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Ike #18:
Tak v #5 si reagoval na #3 a tam písal Dadino o tejto 25Tr.

Chýbať možno chýbala, aj to je otázne. Cez víkend nie, keďže tam často býva iba 1 25Tr, ale aj cez týždeň sú tam 1-3 31Tr či už ťahané na tyči, alebo boli časy keď nocovali pravidelne 2-3? 31Tr na Kuklovskej, aj strážené SBS a každý deň sa ráno dotiahla iná a večer odtiahla iná, teda jeden voz z tých troch sa dostal do vozovne raz za tri dni. A fungovalo to.

Teraz cez prázdniny je tých 31 Tr dostatok, otázne iba je, koľko je ostatných pojazdných 25Tr a aké vysoké sú tie náklady ťahania 31Tr na tyči, či sa to aspoň približne dá porovnávať s marketingovými nákladmi na prezentáciu výročia trolejbusovej dopravy po meste. (Napr aké sú trhové ceny na nalepenie CVR na kĺbový bus).
Odpovedať
Ike

Ike

29.7.2019
#18 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #17:
Ja som reagoval na tu 15Trku. Ale ta 25Trka, tak ako spomína Viko, by chýbala na ostrovnej trati.
Odpovedať
Mike

Mike

29.7.2019
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Ike #16:
A v deň keď bude vonkajšia teplota napr max. 18 stupňov, teda klímu vo vozidle nebude treba, aký je dôvod aby nemohol ísť tento voz napr. na 212? Pokiaľ viem, je nízkopodlažný.
Odpovedať
Ike

Ike

29.7.2019
#16 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dadino #15:
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0otou%C5%A1

To fakt nie je nadávka. Ja mám k tomu sklony tiež. Ale MHD by mala slúžiť na svoj primárny účel a nie ako hračka 🙂

Stále sa dá pohrať tu:
https://www.openttd.org/
Odpovedať
Dadino

Dadino

29.7.2019
#15 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Ike #12:
K tomuto by som sa nevyjadril ale dosť silné reči označovať niekoho len tak bez poznania za šotouša. Ide mi o princíp, že voz reprezentujúci 110 rokov trolejbusov jazdí na jednom kopci mimo priameho centra. Nič viac a nič menej. 😉
Odpovedať
Dadino

Dadino

29.7.2019
#14 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Páni, klobúk dolu pred vami. Ozaj krásne. 110 výročie, jeden polepený trolejbus a sme spokojný, že nas reprezentuje na jednom kopci a zvyšok mesta nemá nárok vidieť ho. Koľko dní v roku na 33ke jazdia sorky keď je to taký problém teraz, že by jazdil niekde inde? Ďalšia vec je fakt, že nikde som nenapísal, že dúfam, že bude vypravený na 201ku na to najdlhšie poradie, ktoré tam je aby premával po meste od začiatku až do konca dennej premávky. Skôr, ako som to už písal kdekoľvek inde by som prijal keby sa vytvorila napríklad linka 110 z Čiližskej na Železnú alebo Valšskú alebo niekam takto a raz za hodinu vykonal ako "atrakcia" odchod z konečnej. A takáto víkendová linka by bohate stačila nato aby trošku ten voz prezentoval toto výročie aj vrámci mesta. 🙂
Odpovedať
Ike

Ike

29.7.2019
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: 3pa3ck3 #11:
Ešte by ma zaujímal príklad nekomerčnej reklamy 😂

Toto je IMHO náter. 🙂
Odpovedať