Zavrieť

Pragoimex Vario LFx +

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Pragoimex Vario LFx +.
Príspevok:
Lokalita:
Dátum:
Vozidlo:
Galéria:
Linka:
Autor: KosickyTiger
Počet zobrazení: 762

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

cedin

26.12.2017
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #10:
Pokiaľ viem, tak Praha ide aj modernizovať množstvo T3 a Košice sa s nimi už v podstate rozlúčili. Čo je tiež fajný rozpor...
Ja mám málo informácií na to, aby som vedel posúdiť, čo je lepšie.
A teda netvrdím, že KT8 treba vyraďovať, len tipujem, že ich to čaká (ak sa ešte niečo k tým 46 ks VLF 2+ bude dokupovať).
Ale zdá sa mi, že tie prvé KT-čka môžu mať už pomaly 30 rokov a ako sem-tam čítavam, tá košická údržba električiek nie je taká, že by mali vydržať v dostatočnom zdraví oveľa viac... Plus okrem toho väčšina z nich je stále vysokopodlažná, čo sa už dnes veľmi nenosí.
A ak sa nahradzovať budú, tak logicky obojsmernými električkami, ktoré treba na bežné točenie pri Optime a občas aj pri výlukách.
Odpovedať

S499.1023

26.12.2017
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: cedin #9:
Praha skupuje KT8 z Miškovca, zo Strausbergu a bohaté, spanštelé Košice, plné 100% nízkopodlažných vozov, by chceli vyraďovať?
Odpovedať

cedin

25.12.2017
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Mám dojem, že by vadilo, že by aj po predĺžení zostali jednosmerné (pretože v tom prípade by sa nedali vyraďovať KT8, nakoľko istý počet obojsmerných električiek je potrebný - v malom rozsahu bežne a vo väčšom rozsahu pri výlukách).
Odpovedať

Riks

23.12.2017
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Len aby sa zmestili, ako u nás na autobuske, nakúpili stodverové dlhé krámy a máme dvaja problém prísť na zastávku, keˇdže v KE nechodí nikdy nič naraz...
Odpovedať

mi.v

22.12.2017
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Podhradovčan #6:
...ale ja som to myslel aj celkom vážne 🙂 Tu sa písalo, aké sú tie Variá krátke. Doplnením článku do niektorých súprav by sa dala problematickosť tej nedobrej investície čiastočne odstrániť. (Čiastočne.)
Odpovedať

Podhradovčan

16.12.2017
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mi.v #5:
A ani nemusíme kupovať Vlako-električky. Len by trošku spomalovali nornálne vlaky
Odpovedať

mi.v

16.12.2017
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: KosickyTiger #3:
Košiciam už stačí iba dokupovať stredové články a vkladať ich do svojich súčasných Varií. 🙂
Odpovedať

tedom-cng

12.12.2017
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: KosickyTiger #3:
Aj posledné. ?
Odpovedať

KosickyTiger

10.12.2017
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #2:
Košice budú prvé? ?
Odpovedať

Dispecer

10.12.2017
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Podhradovčan #1:
Nekúpil.
Odpovedať

Podhradovčan

10.12.2017
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Kúpil vôbec niekto doteraz aspoň jedno
Vario LF3+ (XL) a Vario LF4+ (XXL) ??
Odpovedať