Zavrieť

#1345, linka 11, Nádražní ulice

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Slovensko a svet › Vozidlá › Električky › TW Team & Pragoimex (ex ČKD Pragoimex) › TW Team / Pragoimex VarioLFx › TW Team / Pragoimex VarioLF (65/272)
Stiahnuť materiál
Príspevok:
Lokalita: Nádražní ulice
Dátum: 14.4.2017
Vozidlo: #1345
Galéria: Slovensko a svet › Ostrava
Slovensko a svet › TW Team / Pragoimex VarioLF
Ostravské električky (2.12.2017)
Linka: 11
Autor: Erik Žiak
Počet zobrazení: 1118

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Stapfel

Stapfel

6.12.2017
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Vario a Tr.plf je viac menej to isté. V Krnove spravia novú kasňu s vaňou a je len vec vkusu aké dajú čelo. Ale sú aj na 1000mm rozchod, dajú sa stretnúť napr v Liberci ale s čelom T3. Ale môj názor na vario resp koncepciu robiť vane je taký, robiť to ako rekonštrukciu starých vozov v rámci oprav atd OK ale nakupovat ako nové vozy v rámci obnovy parku neni moc štatsné riešenie (košice) . To radšej už električku 100% nizkopodlažnú.
Prikladám foto Libereckej T3.plf na 1000mm http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2015122901
Odpovedať
johnnyjanko

johnnyjanko

4.12.2017
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Škoda že VarioLF nejazdia aj v Bratislave. Keď som žil v Brne, veľmi sa mi páčili, patrili k mojim obľúbeným v rámci vozového parku šalín DPMB (ktorý je teda riadne pestrý). Čím to je? Predpokladám, že VarioLF nebolo nikdy vyrobené na metrový rozchod, ale bol by to taký problém? Alebo je za tým niečo iné? Je to azda príliš málo muziky za veľa peňazí? Vďaka za odpovede.
Odpovedať