Zavrieť

Uzol Medená - Grösslingová - Jesenského - Štúrova po rekonštrukcii bez svetelnej signalizácie

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Uzol Medená - Grösslingová - Jesenského - Štúrova po rekonštrukcii bez svetelnej signalizácie.
Príspevok:
Lokalita: Štúrova ul.
Dátum: 5.12.2015
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Rekonštrukcia Štúrovej a Šafárikovho nám.
Dokončovanie výstavby električkovej trate do Petržalky (7.12.2015)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 3948

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

10.12.2015
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #4:
je vedúci Katedry dopravných stavieb na Stavebnej fakulte....
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

8.12.2015
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: petob77 #7:
Jediný "pseudoproblematický " bod je výjazd z ČA naľavo na Štúrovu alebo prejazd "rovno" - oproti je jednosmerka (takže odtiaľ nevletí nič) a na Jesenského tuším tiež.
A z Jesenského doľava k Prioru/SNP už musí byť slepý, aby nevidel šalinu a teda ako nevidiaci by nemal mať ani vodičák...
Odpovedať
CraneMan

CraneMan

8.12.2015
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: petob77 #7:
V Bratislave, kde sa nerešpektujú ani semafory, ani dopravné značky mnohými vodičmi, je len otázkou času, kedy k tomu dôjde.
Odpovedať
petob77

petob77

8.12.2015
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #2:
predpisy mozno. ale uz sa tesim kedy bude prvy stret petrzalskej elektricky s autom. tie nove eletricky sa s autom este nezrazili ak sa nemylim?
Odpovedať
Solider

Solider

7.12.2015
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: perets #5:
Nepracuje už údajne v Dopravoprojekte, ale učí na škole.
Odpovedať
perets

perets

7.12.2015
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Error 0x007 #3:
Tých bude čoraz viac podľa jeho nového pôsobiska ?
Odpovedať
Solider

Solider

7.12.2015
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: petob77 #1:
V Bratislave, kde sa ani červená na semaforoch nerešpektuje? Načo by tam boli?
Odpovedať
Error 0x007

Error 0x007

7.12.2015
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: petob77 #1:
Učeník Ing. Schlossera?
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

7.12.2015
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: petob77 #1:
A naco semafory? Snad polovodici poznaju predpisy 😉 a nie je tam intenzita ako napr. na Vajanskeho..
Odpovedať
petob77

petob77

7.12.2015
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
akoze fakt bez semaforov? to nemyslia vazne. som zvedavy kedy bude prva nehoda. len aby tam nezostal nejaky cyklista alebo chodec.?
Odpovedať