Zavrieť

Opäť vznikajúce esíčko na Strojárenskej

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (17/115)
Stiahnuť materiál
Opäť vznikajúce esíčko na Strojárenskej.
Príspevok:
Lokalita: Strojárenská ulica
Dátum: 9.6.2015
Vozidlo:
Galéria: Rekonštrukcia trate na Námestí Maratónu mieru (2015)
Námestie Maratónu mieru a Hviezdoslavova počas rekonštrukcie trate (15.6.2015)
Linka:
Autor: Dispecer
Počet zobrazení: 832

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

veteran

19.6.2015
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: KosickyTiger #14:
Ešte neprebehol MET1... Budeme radi, ak sa stihne z €rrorfondov aspoň projektová dokumentácia na MET2. Keby sa roky po papieroch nečmárali ničneriešiace estakády s. Olexu, mohli sme byť ďalej.
Odpovedať

KosickyTiger

19.6.2015
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Rudyke902 #13:
Met 2 http://imhd.sk/ke/media/mn/00001130/Planovane-modernizacie-elektrickovych-trati-MET-a-Integrovany-dopravny-system-IDS-20150119.pdf
Odpovedať

Rudyke902

18.6.2015
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 110mat110 #11:
No ja si myslím že v sučastnosti stale je najviac zničená trat v križovatke VSS a potom cele jazero .. (je tam BKV trať od kedy ju postavili) bez akejkoľvek väčšej opravy - kdežto rychlodráha už generálkou prešla.... no či sa dočkáme aj nejakej REKO trate na jazere z nejakých EU fondov v buducnosti - to je asi vo hviezdach ?
Odpovedať

Tatranka

17.6.2015
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: veteran #10:
"S provizóriami na večné časy, a nikdy inak!" ?
Odpovedať

110mat110

17.6.2015
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Terepin #9:
Preto teraz varia behaju hore dole po rychlodrahe? Po najznicenejsej trati aka je?
Odpovedať

veteran

17.6.2015
#10 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Terepin #9:
Som neskutočne rád za to, že sa tu betónuje 40 rokov starý stav na ďalších 30 rokov ❤
Odpovedať

Terepin

17.6.2015
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #8:
Buďme radi aj za to, lebo staré koľaje už boli v dezolátnom stave a "nové" električky by dlho ako nové nevydržali.
Odpovedať

Dispecer

17.6.2015
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: tedom-cng #7:
Nie som si istý, či takú zmenu v projekte nemusí schvaľovať JASPERS, MDVaRR alebo niekto od EÚ... A na to vzhľadom na meškanie, už nie je čas. ?

(Ale je vážne škoda, že tieto projekty neprinesú nič navyše okrem /v podstate/ opravy infraštruktúry... Žiadne prestupné zastávky BUS-TRAM, žiadne moderné zastávky, ktoré by boli zastrešené na viac ako polovičnej ploche, s informačnými displejmi o najbližších príchodoch,...)
Odpovedať

tedom-cng

16.6.2015
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Re #5 presne to som myslel
Re #6 viem to pochopiť, keďže sme na slovensku ? ale to by potrebovalo nejaké výrazné zmeny projektu na to, aby sa to upravilo? Teda okrem objednávky iných koľajníc a vykopania diery (a možno aj nejakej kostry ? )?
Odpovedať

tbus

16.6.2015
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: myslavcan #5:
jo, toto už napadlo viacerých, ale projekt IKD je starý projekt vytiahnutý zo šuflíka a tých nelogických vecí sa postupne objavuje viacero (napr. aj zastávky pri súde, ktoré budú nelogicky ďalej od križovatky, esíčko pred stanicou kvôli napojeniu na sieť ŽSR, ktoré asi nikdy nebude a iné chuťovky)
Odpovedať

myslavcan

16.6.2015
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Kona #4:
Ale dalo sa to urobiť tak, aby oblúk nesmeroval najprv k pravému okraju vozovky a potom k ľavému, ale aby smeroval rovno k ľavému a nemuselo tam esíčko vzniknúť...
Odpovedať

Kona

16.6.2015
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: tedom-cng #3:
Bohužiaľ nie, je totiž predpísané, aký môže byť najmenší polomer oblúka (t.j. 25 metrov). Ak by to bolo rovné, oblúk by bol priveľmi ostrý/neprejazdný pre tramtrain.
Odpovedať

tedom-cng

16.6.2015
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
A to nemohli vyrovnať? Krajšie by to vyzeralo. ?
Odpovedať

Granite01

15.6.2015
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
to robia preto, aby to po pár rokoch praskalo 😞 totiž vždy, ked je povrch dráhy potrebný aby bol pochôdzny autami, tam sa dávajú koľajnice na spôsob pevnej jazdnej dráhy = t.z. na betonovej doske. Podvaly totiž časom budú pracovať, kedže je to pružné uloženie dráhy.
Odpovedať

Ámos

15.6.2015
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
celkom zvlastne ze v esicku sa uklada na podvaly a na rovnej trati sa robi pevna jazdna draha....
Odpovedať