Close

Jantárová cesta, zastávka Jungmannova

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. Details of new tramway track to Petržalka via new Old bridge (16 Dec 2015) (52/63)
Download item
Discussion post:
Location: Jantárová cesta, zastávka Jungmannova
Date: 16.12.2015
Vehicle:
Gallery: Construction of tramway track in Petržalka
Details of new tramway track to Petržalka via new Old bridge (16 Dec 2015)
Route:
Author: -mk-
Times viewed: 12048

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Solider

17 Dec 2015
#23 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: ufo #20:
V ideálnej spoločnosti by to tak bolo. Nepamätáme si, kam až siahala dispozícia projektanta v prípade Zmeny stavby pred dokončením na Šafku? Ako nakreslili prístrešky na Štefanovičovej a Imricha Karvaša? Ako naposledy mudrovali na diskusii k rekonštrukcii ružinovskej radiály?
Reply

richardhudec

17 Dec 2015
#22 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Miro #21:
Keby sa dožadovali, ja by som im otvoril a pokojne keby mala električka kneeling aj ich vyklopil po tom briežku dole 😃
Reply

Miro

17 Dec 2015
#21 Rate positive Rate negative
Reply on: pharel #19:
Potom by tam ale na veky vekov mohli jazdiť už len obojsmerné električky, aj keby bolo na konci obratisko. A možno by cestujúci ťažko chápali, že majú vystupovať na ľavej strane a dožadovali by sa otvorenia pravých dverí.
Reply

ufo

17 Dec 2015
#20 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #17:
Ja som myslel, že projektant len naprojektuje to, čo si obstarávateľ zadá.
Reply

pharel

17 Dec 2015
#19 Rate positive 1 Rate negative 2
Mali urobit take stredove nastupiste ako ma metro a eliny po oboch stranach 🙂
Reply

Solider

17 Dec 2015
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #17:
Myslím jedno nástupište s výstupišťom pre každú linku.
Reply

Solider

17 Dec 2015
#17 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Rubber38 #16:
Áno, bolo by to lepšie, ale už som tu minule naznačoval, že projektant nemá šajnu o tom, ako by to bolo ideálne, tak sa to urobilo po bratislavsky. Ideálne by to bolo tak, že by stačilo jedno nástupište, ktoré by bolo zároveň aj výstupište a vodič by menil kabínu priamo v zastávke. Ale ktorý to je paragraf? Nikdy sa to tak nerobilo?
Reply

Rubber38

17 Dec 2015
#16 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #15:
Ale keby sa namiesto súčasného riešenia postavilo "x-ko" medzi konečnou a kusými koľajami, nebolo by to hneď, pre prípad dvojnikového variantu, jednoduchšie (viď diskusiu pod inou fotkou)?
Reply

Solider

16 Dec 2015
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #9:
Na to, na čo koľajové spojky obvykle slúžia.
Reply

Ike

16 Dec 2015
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: Adam3 #12:
To je pekné, ale ako tu už bolo povedané - označník je iba na jednej strane ?
Reply

Peto3700

16 Dec 2015
#13 Rate positive Rate negative
Prečo sa už nerobia majáky so svetlom/odrazkou?
Reply

Adam3

16 Dec 2015
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #9:
https://imhd.sk/ba/doc/sk/15016/Zmeny-elektrickovych-liniek-po-otvoreni-Sturovej-ulice?dfpi=212#212
Reply

Ike

16 Dec 2015
#11 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: lostrail #9:
Na predbiehanie električiek ?
Reply

tr3mp

16 Dec 2015
#10 Rate positive 3 Rate negative 1
Reply on: MatejBA #6:
Pevne verím, že pri predĺžení bude táto zastávka presunutá až za Rusovskú cestu.
Reply

lostrail

16 Dec 2015
#9 Rate positive Rate negative
Uz davnejsie ma zaujala ta kolajova spojka v priestore pred zastavkou, ale nedozvedel som sa, na co presne ma sluzit.
Reply

7ross7

16 Dec 2015
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: pharel #3:
Nemôže, nad displejom už je nalepený názov zastávky Jungmanova. ?
Reply

Mates

16 Dec 2015
#7 Rate positive 1 Rate negative 1
Ja nie som odbornik ale ako su postavane tie kolaje tak vystupna zastavka moze sluzit aj ako nastupna, aspon teda ja to tak vidím. A cedula je tam asi hlavne pre to aby v buducnosti až to budú predlžovať nemuseli robiť cedulu navyše.
Reply

MatejBA

16 Dec 2015
#6 Rate positive Rate negative
A co je na tom zle? Vsak predsa ta trat sa ma casom predlzovať + ma sluzit na prestupy 🙂
Reply

kecho

16 Dec 2015
#5 Rate positive Rate negative
Takže an konečnú dali automat na lístky, ale prístrešky nie... ?
Reply

Petto

16 Dec 2015
#4 Rate positive 6 Rate negative
Reply on: 7ross7 #2:
a pri popise "83 Pri krizi 1 min" nech je aj poznamka RUN FAST ?
Reply