Close

Jantárová cesta

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (9 Nov 2015) (26/46)
Download item
Discussion post:
Location: Jantárová cesta
Date: 6.11.2015
Vehicle:
Gallery: Construction of tramway track in Petržalka
Route:
Author: -mk-
Times viewed: 3835

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Error 0x007

16 Nov 2015
#10 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Viko #8:
Ja si myslim, ze tato zastavka je aj tak moc blizko zastavky Farskeho a bolo by ju treba posunut pri realizacii II. etapy. V tom pripade by sa to uz oplatilo viac.
70km/h je mozno trochu prehnane, zatial by postacovalo 50km/h, ale mohlo by hladiet aj do buducnosti, hlavne ak chceme aby bola saliny ozajstny Nosny System, ktory vo vysokej miere nahradi metro.
Reply

Jojan

16 Nov 2015
#9 Rate positive Rate negative
Pokiaľ bude trať v budúcnosti ďalej pokračovať, vzhľadom na zjazdové výhybky, hoci aj žliabkové (s hlbokou srdcovkou), s nastavenými pružnými jazykmi do rovného smeru, naozaj neviem dôvod, prečo znižovať rýchlosť. Jedine snáď: "nikdysatotaknerobilo".

V BA bude štátny sviatok, keď raz možno niekde povolia 60. Väčšiu asi nikdy.
70 viem osobne, že existuje, konkrétne v Brne na modřickej radiále. Videné na vlastné kukátka. ?
Reply

Viko

16 Nov 2015
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: Error 0x007 #7:
Zrusit sa ma ukoncovanie liniek tu, nie cela zastavka hned za vyhybkou (vid nachystane prefabrikaty) , tak naco by tu boli vyhybky na 70 km/h?
Reply

Error 0x007

15 Nov 2015
#7 Rate positive Rate negative
Cele zle toto, mali pouzit bezzliabkovu kolaj a vyhybky podobne tym zeleznicnym, po ktorych ba sa dalo preletiet aj 70 km/h...
Reply

lostrail

13 Nov 2015
#6 Rate positive Rate negative
Naco presne ma sluzit ta prva spojka pred zastavkou? Tusim dobre, ze vznika akasi tajomna snaha umoznit niekedy elektrickam jazdit aj po nespravnej kolaji, napr. v pripade nehody? Skoda, ze potom nie su spojky inde, ako napr. na Safku. Alebo je to celkom inak? Ved na normalne "otacanie" predsa staci jedna spojka za zastavkou (ta vzdialenejsia) a zastavka bude v kazdom pripade na oboch stranach az za tou spojkou, ktora je v popredi.
Reply

Adam3

10 Nov 2015
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: runother #4:
nie vyhybky ostanu. Iba sa nebude vyuzivat. Iba v pripade nehody atd. Inak by mali vsetky linky co tam pojdu ist dalej
Reply

runother

10 Nov 2015
#4 Rate positive Rate negative 1
takze to je len docasne? Ked sa akoze dokonci 1 etapa,čo sa nestihne dokončiť,tak potom tam daju naspat kolajnice a budu pokracovat dalej ku Kauflandu? A nahodou fotky,ako pojde ta trat cez rameno nemate. To ma zaujima,ci sa zrusi to terajsie Síčko a spravia 4 prudy
Reply

Adam3

9 Nov 2015
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: runother #2:
Lebo 1435mm vozidla sa tu podla povodneho planu nemali otacat ale pokracovat dalej- 2. etapa. Potom sa tu nebudu otacat ani normalne eliny
Reply

runother

9 Nov 2015
#2 Rate positive Rate negative 6
to ktorý debil navrhol taku výhybku? načo sa tam dávali potom kolaje aj na iný rozchod? neuveritelné
Post was hidden because of negative rank. Show Reply

petob77

9 Nov 2015
#1 Rate positive 2 Rate negative
OMG tak naco sa tam davali tie kolaje na 1435mm???
Reply