Close

Route 34

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (5 Dec 2016) (11/17)
Download item
Discussion post:
Location:
Date: 30.11.1996
Vehicle:
Gallery: Schedules
Route: 34
Author: osa, collection
Times viewed: 1290

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

S499.1023

8 Dec 2016
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: dyspozytor #6:
K masívnemu presunu z VHD do IAD začalo prichádzať už pár rokov predtým, táto reorganizácia, známa pod názvom K-izácia, bola naopak neveľmi vydarenou snahou na tento odliv reagovať (prežiť výrazne zníženú objednávku zo strany mesta s čo najmenším poklesom kvality VHD. V skutočnosti to ale bola spoločná akcia BW a KK.
Reply

dyspozytor

8 Dec 2016
#9 Rate positive Rate negative
Netvrdím, že doba si nevyžadovala reagovať na meniacu sa dopravnú situáciu. Tvrdím však, že systém sa "znásilnil" a šli sme cestou pokusu, ktorý nás zbytočne obral o čas a peniaze tam, kde to vôbec nebolo potrebné. Napríklad tvrdošijné prečíslovanie takých liniek ako bola 32-ka (do Vajnor) ...
Reply

david1

8 Dec 2016
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: Valec #7:
Podobný problém bol na zastávke Farského s L45.
Na to však vtedy slúžli posily 123,127 a na Farského 85 resp 185.
Reply

Valec

8 Dec 2016
#7 Rate positive Rate negative
Na druhej strane zas treba dať za pravdu, že aspoň u nás na Dvoroch, keď nahradili linky 43 a 54 linkami 93 a 94, tak súčasne s tým sa skrátili intervaly a do vozidiel sa aspoň dalo dostať. A v rannej špičke nebolo treba jazdiť opačným smerom niekde na k Braníku.
Reply

dyspozytor

7 Dec 2016
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #5:
Brutálna pseudo-reorganizácia v 1997-om známa (alebo skôr neznáma) pod pojmom oblastné označovanie liniek, bolo asi najväčšie fiasko z pera KK a o.i., toto osobne považujem za "prvú kapitolu" pre masívne presúvanie ľudí z VHD do IAD.
Reply

S499.1023

7 Dec 2016
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #3:
Aj keď v tej trase nie sú koľajnice ani drôty...
Áno, často som o zmysle likvidácie liniek ako 34 či 54/78 likvidoval s BW a KK, konsenzu sme sa nikdy nedobrali.
Reply

david1

7 Dec 2016
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #3:
To robme vtedy, keď budú na to vybudované kolajnice a dráty pre trolíky...
Reply

Mike

7 Dec 2016
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #2:
V duchu koncepcie že z jednej strany mesta na druhú majú chodiť iba električky a trolejbusy...
Reply

S499.1023

7 Dec 2016
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: dyspozytor #1:
Áno, likvidácia zmysluplnej a vyťaženej linky.
Reply

dyspozytor

7 Dec 2016
#1 Rate positive Rate negative
Heh, stará dobrá 34-ka, i keď mierne modifikovaná pred definitívnym koncom. (o necelý rok)...?
Reply